• XsofieX

    Graviditets test

    Hej jag och min kille planerar barn och den 8 januari hade jag äl och vi hade sex på själva äl dagen och någon av dagarna efter också men nu är min fråga, när kan man tidigast göra ett test? Jag misstänker att jag är gravid eftersom jag har varit jätte trött har haft illamående och även menstruations smärta bara för några dagar sedan och nu känner jag att min mage liksom har börjat bli svullen. Jag får men om 6 dagar borde jag vänta och se om mensen kommer?

  • Svar på tråden Graviditets test
  • nathalieejj

    Finns test från clearblue du kan ta 6 dagar innan mens. Jag är testberoende och tar jämt några dagar innan. Men du kanske får neg nu men det kan fortfarande vara pos. Sen tar man tidigt så letar man så mycket efter streck, man blir så förvirrad och besviken om man skymtar något så är det inget!

  • Anonym (ik)
    Hade också ägglossning den 8 januari och beräknad mens mellan den 19-21 (har tre olika appar som säger olika). Ska testa mig den 28 januari ifall mensen inte kommit då. <3
  • ballerinakakaoreo

    Jag testade positivt 12 dagar efter ägglossning vid min förra graviditet, och 8 dagar denna. Beställ några av de billigaste på tex apotek365.se så kan du testa varannan dag fram tills ett par dagar efter bim. 

Svar på tråden Graviditets test