• Anonym (usch?)

    Han 17, hon 46

    Vad skulle ni tycka om ni kände en dam på 46, som har en relation med en 17 årig pojke/kille?

    Han är inte "mogen för sin ålder", utan vad jag anser en vanlig 17årig kille mentalt osv. Han är svensk med,  så ingen flykting om det spelar någon roll? Det vet jag inte men han är inte det.

    Hon ser yngre ut än vad hon är men då menar jag att hon ser ut att vara kanske 35-40...istället för 46. inte 17. Hon har två döttrar som är så gamla att de tycker att en 17årig kille är för ung...för dem, och är arga på sin mamma.

    Planerar att flytta ihop när han går ur gymnasiet om 1,5år, förlova sig osv. Men har inte ens berättat för pojkens föräldrar än.

    Sjukt? Normalt?

  • Svar på tråden Han 17, hon 46
  • Anonym (..)

    det blir vanligare och vanligare. Jag kan dock tycka att det är lite märkligt, varför vill man vara tillsammans med någon med så stpr åldersskillnad? frågan är hur mycket man har gemensamt med någon som är så mycket yngre..

  • Anonym (Blä)

    Det låter inte normalt någonstans, 17-åringen skulle ju kunna vara hennes barn! Antar att kvinnan har någon form av begåvningshandikapp? Sen vill jag poängtera att det är lika sjukt vare sig det handlar om män eller kvinnor som vill vara med någon så pass ung.

  • Anonym (usch?)

    Kvinnan lider inte av något begåvningshandikapp, tvärtom hon är överintelligent, ett levande uppslagsverk, nog den smartaste jag någonsin träffat. Men lite "udda" gör som hon vill och skiter i vad andra tycker (på gott och ont)

  • Anonym (..)
    Anonym (usch?) skrev 2019-01-18 10:09:16 följande:

    Kvinnan lider inte av något begåvningshandikapp, tvärtom hon är överintelligent, ett levande uppslagsverk, nog den smartaste jag någonsin träffat. Men lite "udda" gör som hon vill och skiter i vad andra tycker (på gott och ont)


    antisocial personlighetsstörning kanske?
Svar på tråden Han 17, hon 46