• Anonym (Siri)

    Jag vill ha kollega som KK

    Nu har vi gått och tittat på varann länge, men utan att det hänt något. Jag väntar på att han ska ta steget, säkert tvärtom från hans sida. Hur sjutton går man vidare?

  • Svar på tråden Jag vill ha kollega som KK
  • Chattisen

    Men borde du inte ha sex innan du vet om du vill bli kk med någon? Kan lika gärna vara trevligt att titta, men dött i sängen..

  • Anonym (Siri)
    Anonym (Qwerty) skrev 2019-01-19 17:51:35 följande:

    adda honom på Facebook?


    ja..det kan ju vara en idé, men pinsamt om han inte svarar..
  • Anonym (Siri)
    Chattisen skrev 2019-01-19 18:00:14 följande:

    Men borde du inte ha sex innan du vet om du vill bli kk med någon? Kan lika gärna vara trevligt att titta, men dött i sängen..


    haha ja men man kan ju börja med hångel
  • Anonym (Mikaela)

    Hade likadant. Började med att vi bytte nummer för att vi skulle samåka, så började vi messa mycket och det fanns kemi även där. Sen av en händelse hamnade vi i samma rum när vi skulle sova på hotell och vips!

  • Anonym (Siri)
    Anonym (Mikaela) skrev 2019-01-20 07:13:41 följande:

    Hade likadant. Började med att vi bytte nummer för att vi skulle samåka, så började vi messa mycket och det fanns kemi även där. Sen av en händelse hamnade vi i samma rum när vi skulle sova på hotell och vips!


    Får försöka hitta ett skäl till att byta nummer...
  • Linux1003

    Vet du vad han har för relationsstatus? Är ni t ex singla båda två? Varför just en kollega till kk och inte någon utifrån?

  • Anonym (same old story)

    Det finns ju en anledning till att man brukar säga att det inte är bra att skita där man äter men riktigt så klart tänker människor sällan när de fått kåtlag och låter organen sköta tankeverksamheten.

    Så det spelar nog ingen större roll vad vi skriver, du kommer knulla kollegan oavsett och denna tråd handlar väl met om att vi ska ge dig mehåll för det så du kan ignorera alla dina tvivel.

    Lycka till TS, men putsa lite på din CV för säkerhets skull ifall det på sikt skiter sig med kollegan för det kan reslutera i att en av er får söka ett nytt jobb.

  • Anonym (Jan500)
    Anonym (Siri) skrev 2019-01-19 17:48:51 följande:

    Nu har vi gått och tittat på varann länge, men utan att det hänt något. Jag väntar på att han ska ta steget, säkert tvärtom från hans sida. Hur sjutton går man vidare?


    Fråga om han e knullasugen. el skicka fittabild, kanske blir han dp sugen<++
  • Anonym (JB)
    Hårfagre skrev 2019-01-21 23:31:09 följande:

    Skicka en lapp där det står "Jag är brunstig"


    Haha den tyckte jag var rolig ????
Svar på tråden Jag vill ha kollega som KK