• avslappnad

    Fontänorgasm. Hur ofta?

    Ni tjejer som har förmågan att få fontänorgasm. Går det för er väldigt enkelt eller behöver ni lång tid på er? Har ni också förmågan att komma flera gånger? Om ni gör en bedömning på hur kåta ni är i allmänhet på en skala 1-10 i er vardag. Då menar jag att 10 betyder maximalt kåt hela dagarna och nätterna. Det skulle vara väldigt intressant att få ge en tjej oralsex samtidigt när fontänen kommer.

  • Svar på tråden Fontänorgasm. Hur ofta?
  • Anonym (Händeraldrig)
    avslappnad skrev 2019-01-19 19:52:14 följande:

    Ni tjejer som har förmågan att få fontänorgasm. Går det för er väldigt enkelt eller behöver ni lång tid på er? Har ni också förmågan att komma flera gånger? Om ni gör en bedömning på hur kåta ni är i allmänhet på en skala 1-10 i er vardag. Då menar jag att 10 betyder maximalt kåt hela dagarna och nätterna. Det skulle vara väldigt intressant att få ge en tjej oralsex samtidigt när fontänen kommer.


    Brukar aldrig få fontänorgasm, sugen typ jämt ligger väl på 7-10 under hela dygnet! :(
  • Anonym (K)

    För att hålla det kort, låt henne upptäcka hur hon ska uppnå fontänorgasm själv och sedan visa och berätta vilken stimulans hon behöver för att få det. Alla tjejer är olika och jag vågar inte utgå från att alla fungerar på samma sätt som jag gör.

  • Anonym (Händeraldrig)
    avslappnad skrev 2019-01-19 20:06:01 följande:

    Oj det var intressant! 7-10 hela dygnet. Hur löser du det?


    Väntar väl på att den rätta ska dyka upp, kan nog ta ngr år dock, måste nog frigöra lite energi snart ;)
  • Anonym (Nyfiken)

    Jag undrar hur det går till, försökt så jäkla många gånger men ej lyckats .. har tränat fram mig, känt efter g-punkten men ej lyckats ... ????

  • Anonym (Nä)
    avslappnad skrev 2019-01-19 19:52:14 följande:

    Ni tjejer som har förmågan att få fontänorgasm. Går det för er väldigt enkelt eller behöver ni lång tid på er? Har ni också förmågan att komma flera gånger? Om ni gör en bedömning på hur kåta ni är i allmänhet på en skala 1-10 i er vardag. Då menar jag att 10 betyder maximalt kåt hela dagarna och nätterna. Det skulle vara väldigt intressant att få ge en tjej oralsex samtidigt när fontänen kommer.


    Alltså tvinga inte fram nåt. Mitt ex höll jämt på o skulle slicka fram fontän eller på annat ont sätt få mig att komma (utifrån hans ex)

    Aldrig en bra idé.

    Var lyhörd och prata! Alla vill/kan inte fontäna. Alla kommer inte på samma sätt. Lyssna när kvinnan säger nej
  • Anonym (Fontäntjej)

    Får oftast fontän ca 10 min innan vanlig orgasm. Så känner mig inte Done med fontänen utan vill fortsätta

  • Anonym (Linda)

    Jag kan INTE få fontän vid oralsex. Fel sorts stimulans för mig. Det blir "bara" klitorisorgasm då.

    Jag kan bara få fontän med rätt sorts man och rätt sorts kåthet. Tror det handlar om erfarenhet helt enkelt. Min älskare är 60+ och i hans sällskap kan jag få fler orgasmer i rad och flera fontäner. Han gör mig vrålkåt och jag får inte nog. Hur han gör? Har ingen aning alls men han når långt inne i mig och är väldigt uthållig.

Svar på tråden Fontänorgasm. Hur ofta?