• Anonym (Strapon)

    Strapon

    Strapon - något för dig/er?

    Skulle du vilja sätta på din kille med en strapon?

    Skulle du vilja bli påsatt av din tjej med strapon?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Strapon
  • Anonym (Vill prova)

    Skulle gärna vilja bli påsatt av en kvinna med strapon ???? men hon vill inte göra det. Men sa att om jag vill prova det så får jag hitta en annan kvinna som vill sätta på mig utan hennes vetskap. ???? Så var hittar man en kvinna som vill göra det med mig? ????

  • Qbert
    Anonym (Vill prova) skrev 2019-01-28 20:23:36 följande:

    Skulle gärna vilja bli påsatt av en kvinna med strapon ???? men hon vill inte göra det. Men sa att om jag vill prova det så får jag hitta en annan kvinna som vill sätta på mig utan hennes vetskap. ???? Så var hittar man en kvinna som vill göra det med mig? ????


    Så du menar att du fått ett frikort av din kvinna att få bli påsatt av en annan kvinna med strapon?
  • Anonym (Japp)

    Hemskt gärna vill bli påsatt av min fru. Än så länge är det bara 1-2 fingrar ibland, vilket också känns skönt. Ibland härligt rimjob får jag, som är underbart på alla sätt å viss.

  • Anonym (Ass lover)

    Har både blivit påsatt med strapon och fistad. Det är sjukt skönt och tjejen jag gjort det med tänder ordentligt på det. Det är synd att många killar inte vågar testa analt för att de tror att det är "bögigt".  

  • Anonym (biman)

    Är bisexuell och har blivit påsatt av män och själv lekt med en dildo. Men när jag har sex med en kvinna är jag 100% maskulin och skulle inte tända på att bli påsatt. Kanske konstigt, men så är det.

  • Anonym (G)

    Gör det ibland. Jag är öppen och vill prova det mesta inom sex, vilket min kk snabbt märkte och utforskade vidare. Men det tog nog ett par gånger innan jag verkligen kunde slappna av och njuta fullt ut med strapon. Ärligt talat kändes det lite onaturligt för mig först då jag är mer undergiven i grunden och med strapon så är det ju jag som har kontrollen, men när man släpper på mentala spärrar och låter kåtheten ta över så hittade jag nya vägar till njutning för oss båda. Jag älskar själv när han leker med min anal och jag får sköna orgasmer när han är i båda hålen. Varför skulle jag inte vilja ge det samma till honom? Han är maskulin och ändå lite dominant oavsett. Jag tänder av att se hur kåt han blir när han ser mig knulla och blir kåt av att se hur okontrollerat skönt det är för honom.. Han kommer inom någon minut.. Den vi använder är dubbel och har två dildos så även jag får stimulans samtidigt. Det känns som en väldigt intim stund och det förhöjer upplevelsen också.

  • Anonym (Jajjemän)

    Att jag vill. Fick göra det för första gången förra helgen /tjejen

  • Anonym (Skönt)
    Anonym (Ass lover) skrev 2020-06-30 09:54:42 följande:

    Har både blivit påsatt med strapon och fistad. Det är sjukt skönt och tjejen jag gjort det med tänder ordentligt på det. Det är synd att många killar inte vågar testa analt för att de tror att det är "bögigt".  


    En stor dröm vore att bli påsatt analt. Att det är någon annan som sköter penetrationen.
  • Berget1977

    Har sedan länge upptäckt njutningen med analpenetration på egen hand. Och skulle därför tycka det var spännande att ta det ytterligare en nivå. Men tyvärr så har jag en partner som inte är lockad av något som har med baken att göra, vare sig hennes eller min.

  • Anonym (Baktjejen.)

    Hade gärna prövat det med en kille. Är killen villig tror jag det kan bli en väldigt intim stund. Jag kan bara gå till mig själv, jag låter inte vem som helst ta mig där bak, utan jag måste känna 100% tilltro. 

  • Anonym (Vill)

    Hade gärna blivit påsatt av min fru med strapon, men jag är för feg för att fråga. Får hålla tillgodo med pluggar och fingrar ett tag till. Bara älskar att ha nåt i baken. Men att fråga om strapon,..... nån gång så kommer det att hända.

  • Anonym (Skönt)
    Anonym (Baktjejen.) skrev 2020-07-03 15:48:00 följande:

    Hade gärna prövat det med en kille. Är killen villig tror jag det kan bli en väldigt intim stund. Jag kan bara gå till mig själv, jag låter inte vem som helst ta mig där bak, utan jag måste känna 100% tilltro. 


    Tror det finns mycket njutning att utforska. Själv fantiserar jag väldigt mycket om att bli påsatt. Låta någon annan vara inne i mig och sköta penetrationen.
Svar på tråden Strapon