• Äldre 20 Jan 23:36
    1026 visningar
    16 svar
    -1
    16
    1026

    Kan vara pappa

    Hej på er, jag skulle vilja veta om man kan få reda på när en bebis är född. Jag vet enbart namnet på mamman.

    Är orolig om jag kan vara det, och ett förlossningsdatum skulle underlätta oerhört. Mamman till barnet nämner inte det och tidigare har jag fått höra att jag inte är det. Men nu efter att barnet är ett år så försöker hon få kontakt med mig igen, jag lever med sambo och vill inte ha någon kontakt med den som gör kontaktförsök.

    Mvh

  • Svar på tråden Kan vara pappa
  • Äldre 20 Jan 23:58
    #2

    Det förstår jag och det skulle jag inte ha något emot, dock tills de eventuellt skulle bli av så skulle de kännas bra om man kunde kolla upp just födelsedatum. Mvh ??

  • Äldre 21 Jan 00:12
    #4

    Tyvärr, har fått olika datum vid två tillfällen så jag litar inte på människan tyvärr. Och då växer misstankarna att hon ljugit redan från början. Därför jag försöker hitta ett annat sätt. Därefter om datumet skulle stämma mot den gången vi sågs, kommer jag ta nästa steg med faderskapstest mm.

  • Äldre 21 Jan 00:24
    #8

    Jo de har jag testat två gånger redan men som sagt, två olika datum, så då lämna jag det där. Jag känner ingen av hennes kompisar eller familj tyvärr.

    Nä hon har bara försökt vara social, och inte nämnt någon gång varken under graviditeten eller senare att jag kan vara pappa. Bara att jag inte är det. Men då jag inte kan lita på henne så måste jag ta reda på det på annat vis :/

  • Äldre 21 Jan 00:31
    #9

    Meriall: tackar, jag få göra det :)

    Anonym(s) : Därför jag känner en viss skyldighet om det är så, att finnas där. Men just nu är jag mest förvirrad och besviken om det har varit en ständig lögn från början. Min hjärna är inte i sitt sinnes fulla bruk pga andra omständigheter, man kanske ska agera annorlunda?

  • Äldre 21 Jan 00:47
    #11

    Ja tackar för allt jag får veta. Det tror jag garanterat då detta va en dejtande tjej och jag träffade henne endast en gång.

  • Äldre 21 Jan 00:54
    #13

    Ursäkta, jag är osäker, Noll kontakt :) men inte av vad jag kan ha sett iaf.

Svar på tråden Kan vara pappa