• QueenMami

    Graviditet 3, oro

    Har en enorm oro och ångest för denna graviditet. Har 2 stycken underbar barn som är 12 och 9 år gammla, vi har klarat oss ensamma i 8 år men sen träffa jag kärleken i en annan stad, vi flyttade till mannen som friat till mig,till en man som själv har 2 barn redan. min äldsta son 12 åringen snart 13 år bor med mina barns pappa, de har han gjort sen han va 8 år pga han ville.. Nu har jag plussat.. 

    den 3 januari blev det ett stakt plus trots jag testade samma dag mensen skulle komma, kände på mig flera dagar innan att jag va gravid, brösten spände och gjorde ont. Efter några dagar fick jag känslan att det är tvillingar, (sonen va tvilling men förlorade den ena tidigt i graviditeten)
    Är nu i vecka 6 + 5 och magen e stoor..känner mig tung och illamåendet ska vi int snacka om, spyr morgon som kväll o dag..

    Jag kan bara inte tillåta mig att glädjas åt denna graviditet då våra äldsta barn är totalt emot oss.. hur ska jag gå tillväga ?? är jag på väg in i depprission, har inga vänner här och ingen familj, har mitt jobb men säger inte mycket om mitt liv där, jobb e ju jobb,,men hur gör man om ens förstfödde ej accepterar och ens bonusbarn ej accepterar..

    kluven mamma/bonusmma 

Svar på tråden Graviditet 3, oro