• Mammans83

    Namn på tvillingar!

    Snart dags för twinsen att komma :)

    Vet att EN är en flicka, oklart om den andra.

    Närmsta storesyster heter Bianca..

    Ge mig namnförslag!

  • Svar på tråden Namn på tvillingar!
  • rabbes

    Här är några namn som är populära i Italien men även funkar i Sverige

    Sofia, Aurora, Emma, Martina, Alice, Greta, Anna, Sara, Beatrice, Nicole, Viola, Camilla, Elisa, Rebecca, Elena, Mia, Adele, Marta, Maria, Eleonora, Miriam, Irene, Melissa, Anita, Angelica, Cecilia, Isabel, Eva, Lucia, Laura, Valentina, Isabella, Linda, Virginia, Chloe, Amelia, Celeste, Stella, Angela, Clara, Zoe, Gloria, Lavinia, Olivia, Nina, Anastasia, Claudia, Agata, Diana, Maya, Silvia, Sophie, Valeria, Veronica, Nora, Rosa, Iris, Denise, Michelle, Lisa, Antonia, Jasmine, Sabrina, Ester, Victoria, Rita, Vanessa, Carolina, Livia, Marianna, Luna, Clarissa, Carola, Erika, Andrea, Amelie, Emilia, Carla, Lina, Vera, Ines, Matilda, Amanda

    Luca, Gabriel, Manuel, Thomas, Samuel, Daniel, Kevin, Adam, Nicolas, Alex, Nathan, Liam, David, Noah, Sebastian, Michael, Ivan, Mathias, Alexander, Emanuel, Lucas, Bruno, Martin, William, Leo, Aaron, Jonathan, Denis, Leon, Elias, Oliver, Erik, Jonas, Dante, Noel, Oscar, Ruben, Luis, Joel

  • Stuppis1

    Om det är två tjejer:

    Alma & Clara

    Och några tips på killnamn:

    Tim, Noel, Samuel, Matteo

    Lite svårt att ge förslag bara utifrån ett namn men jag tänker att Bianca är ganska kort och internationellt så jag gick på det temat :)

  • fluu

    Annat internationellt och modernt:

    Alicia, Olivia, Livia, Leona, Stella, Molly, Adele, Isolde.

    Matteo, Louis, Gabriel, William, Oliver, Noel, Julian.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • trollhona

    Alice  Olivia  Iara  Maia  Penny  Josephine

    till 2an
    Gabriel/Gabriella  Theodor/Theodora   Leon/Leona   Elias/Elise  Adrian/Adriana

Svar på tråden Namn på tvillingar!