• Anonym (Anony­m)
    Äldre 30 Jan 00:10
    279 visningar
    3 svar
    3
    279

    Har jag någon sjukdom? Panik!!!

    Hej! 

    Jag och en tjej jag träffat ett tag hade sex för första gången och exakt en vecka efter märkte jag röda prickar på ollonet/förhuden som irriterar lite ibland. 

    Är jag smittad med något eller kan det vara något annat? Jag börjar få panik eftersom jag inte vågar gå till doktorn


     


    Mvh
    Rädd man 

  • Svar på tråden Har jag någon sjukdom? Panik!!!
  • Äldre 30 Jan 08:17
    #1

    Ja, hade du inte kondom så kan det vara en sjukdom. Du måste till läkare för ev. behandling.

  • Anonym (Yen)
    Äldre 30 Jan 08:20
    #2

    Om det är just prickar du har så låter det som någon sjukdom kanske?
    Annars kan man få svamp som kliar även när man är kille, men då blir det snarare små sprickor har jag förstått det som? Om man haft väldigt intensiv sex så kan det bli irriterat om man är känslig.
    Kan även vara någon form av allergisk reaktion!

    Men eftersom du misstänker att det kan vara en könssjukdom så gå och kolla upp det! I den kommun jag bor i kan man beställa gratis test på nätet och kolla klamydia och något mer (kommer inte ihåg vad det var mer?) Jag har gjort det en gång och det gick snabbt och var enkelt att utföra!

  • Anonym (Anony­m) Trådstartaren
    Äldre 30 Jan 09:58
    #3
    Anonym (Yen) skrev 2019-01-30 08:20:07 följande:

    Om det är just prickar du har så låter det som någon sjukdom kanske?
    Annars kan man få svamp som kliar även när man är kille, men då blir det snarare små sprickor har jag förstått det som? Om man haft väldigt intensiv sex så kan det bli irriterat om man är känslig.
    Kan även vara någon form av allergisk reaktion!

    Men eftersom du misstänker att det kan vara en könssjukdom så gå och kolla upp det! I den kommun jag bor i kan man beställa gratis test på nätet och kolla klamydia och något mer (kommer inte ihåg vad det var mer?) Jag har gjort det en gång och det gick snabbt och var enkelt att utföra!


    Men tar det inte längre för typ kondylom att visa sig? Och Klamydia och gonorre har väl inga direkt synliga sympton?

    :( Får bli ett besök i dagarna om de inte försvinner
Svar på tråden Har jag någon sjukdom? Panik!!!