• Liit

BIM Mars 2019

Verkar ju bara bli missfall för min del... Vi försöker denna månad också trots mycket sjukdomar denna månad. Fick positivt äl test i lördags, vi har bara orkat ha sex fredag - lördag och känns inte super efter alla dessa magsjukor och dylikt som härjat runt. Men lägger in i BIM listan ändå :)

BIM LISTA

1/3 Malin 888, vwmamman, Mezzy, elinanorden, Funderar, MaoaM

2/3 Love5, ETOVA, Seseli

3/3 Eveh

4/3 Minnie768, Liit

5/3 Editb, CH90, NervösAnonym, babymys

6/3 Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019

7/3 QueenS, Missempi, frugr95, Lejon90

8/3 Sjp30, Bebislängtan, Jagerika

9/3 Siri88

10/3 Kakan32 , Senistarten, Jsv17

12/3 EliMil, Emmissss, Pluppa, RedAngel

13/3 evi82, Tirin

14/3 Anonim(Milla)

15/3 Em0ma, Kajsan86, Räkan123

16/3 Hallonsaft24

18/3 Grumpycavat

23/3 Nicciz

• Liit

Jag testade imorse pga så mycket ?gravid känsla? i kroppen. Vet dock inte vad jag ska tro?

• Liit
    Jagerika skrev 2019-02-26 08:27:16 följande:

Jag ser ett extra streck! Det blir sökert tydligare om nån dag :D

Jag kommer köra tidiga test nu i några dagar då!

Har två missfall bakom mig så vågar inte bli glad. Har inte ens fått mens emellan senaste missfallet och den här eventuella graviditeten...
  • Liit
    Anonym (Kajsan86) skrev 2019-02-26 09:00:13 följande:

Håller tummarna, får man fråga hur länge ni har försökt? :) Kram!

Jag har haft två missfall sedan november, och första var oplanerat. Men har försökt sedan efter första missfallet. Hade mitt senaste för en månad sedan så jag hoppas det här lilla får stanna nu om det är något :|
  • Liit
    frugr95 skrev 2019-02-26 09:28:25 följande:

Det kan definitivt va positivt! Du har ju inte BM förrän om en vecka va? :D va kul!!

Jag var inte helt säker på datumet eftersom jag fick ett missfall för några veckor sedan och inte haft mens efter det. Så jag är osäker på hur långt gången jag är om det är något, hehe.
  • Liit
    Jsv17 skrev 2019-02-26 11:09:01 följande:

Jag är sån som blir så himla peppad och glad av att se andra plussa, så är på riktigt bra humör idag! Trots att min äl-test och min kropp inte riktigt gör som jag vill just nu haha

Någon som vet att de har äl (typ tempar eller dylikt) men bara får svaga stegringar på sådana billiga stickor/stavar?

Mina stavar (från gravidkollen) var verkligen HELT blanka när jag började testa, alltså man fick vinkla dem i ljuset för att se teststrecket och det gick knappt att få på bild, sedan fick jag en stegring (men inte positivt) över 2 dagar och nu imorse var det så där blankt igen... så vet inte om jag ska tolka det som ett positivt just för mig eller om kroppen bara är lite kaiko efter MF... men jag har alla andra känningar på äl, hade jag inte testat hade jag sagt att jag hade äl idag eller senast imorn... så förvirrande detta!

Jag kör bara digitala test. De är så mycket tydligare (men dyrare)....
  • Liit
    Editb skrev 2019-02-26 17:29:33 följande:

Är på bim -6 idag. Kan detta tolkas som något mer än negativt? Vågar inte hoppas.

Jag tycker det ser positivt ut :D Och jag skulle nog inte ta digitalt förrän på BIM :)
  • Liit

Jag vart så kissnödig nu under natten, så jag tänkte att det kanske är smartare att testa nu än på morgonen.

Jag tycker mig se en svag stegring! Men ska avvakta till fredag nu med testande :)

Lägger upp gårdagens och dagens (nattens :?D )

• Liit

Det översta är det jag tog nu. De hamnade i fel ordning...

• Liit
    frugr95 skrev 2019-02-27 06:14:05 följande:

Jag ser stegringen! :)

Då kanske det inte bara är jag som inbillar mig :D

Så svårt att hålla sig från test nu när man börjar misstänka...
Svar på tråden BIM Mars 2019