• Anonym (Emma)

    Bim+11 vart är mensen?

    Hej! Idag är jag på bim+11 och mensen har fortfarande inte dykt upp.

    Fick positivt äl-test den 10e Januari.

    Betyder detta att ägget aldrig släppte och att det hoppar över en månad eller kan det vara så att ägget släppte senare och att det fortfarande finns chans att plussa?

    Gjorde ett gravtest för en vecka sedan som visade ett svagt spökstreck, gjorde ännu ett några dagar senare som var blankt.

    Ska man göra ännu ett test eller är det bara att göra sig ännu mer besviken?

    Hade gett upp på att plussa denna månaden tills igår när jag var så trött att jag somnade mitt på dagen vid två tillfällen, och mina bröst har ömmat och spänt sen dess och såklart väcktes hoppet tillbaka då :)

    Tillbaks till min fråga, är det troligast att ägget försökte släppa men misslyckades och försökte några veckor senare eller att ägglossningen hoppade över en månad? :)

  • Svar på tråden Bim+11 vart är mensen?
  • Aamon

    Jag fick positiva äl test och sexade på. Fick dock ett infall 11 dagar senare strax innan mensen skulle komma att åter ta ett äl test som åter visade positivt. Sexade åter loss. Fick timmar senare äl smärta som jag brukar få vid ägglossning, det fick jag aldrig när testet var positivt 11 dagar tidigare. Mensen kom sen aldrig. Resultatet ligger i magen nu och ska komma ut vilken dag som. Han blev till på den "andra ägglossningen" då datum bekräftades tidigt med vul.

Svar på tråden Bim+11 vart är mensen?