• Forumvärd

    Dagens fråga: Följer du någon Tv-serie?

    Det här med att hitta bra serier eller filmer kan ibland vara lurigt. Det känns som om en har sett precis allt som finns att se. Följer du någon bra serie och i så fall vilken? Tipsa gärna i tråden!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Dagens fråga: Följer du någon Tv-serie?
  • Deceree1

    Jah har streck-tittat på alla avsnitt av

    Big little lies med Nicole Kidman och Alexander Skarsgård nu. Snacka om hemtrevlig. Det är en sån där serie som man hoppas aldrig ska ta slut. Den va jättebra.

    Annars är det nog bara Farmen jag följer just nu :)))

  • Anonym (sara)

    Har inte sett på tv i stort sett på 12-13 år så att lista alla serier som följts känns som ett omöjligt projekt.

    Men några serier jag sett på sistone är.

    En gång häxa -siempre bruja
    Outlander
    Sabrina
    ST -voyager
    A discovery of witches
    the gifted

    Har netflix från hela välden

  • Anonym (Slit den med hälsan!)

    Många ser på Vikings (som jag tyvärr själv inte alls gillar). För er, och alla andra, kan jag starkt rekommendera den närmast brillianta "The Last Kingdom".

  • Deceree1
    Anonym (Slit den med hälsan!) skrev 2019-02-10 10:02:57 följande:

    Många ser på Vikings (som jag tyvärr själv inte alls gillar). För er, och alla andra, kan jag starkt rekommendera den närmast brillianta "The Last Kingdom".


    Apropå Kingdom, så letar jag febrilt efter en serie som heter Kingdoms Hospital, som är gjord av Stephen King. Tips om var jag kan hitta den?
  • Anonym (sara)
    Deceree1 skrev 2019-02-10 10:06:59 följande:
    Apropå Kingdom, så letar jag febrilt efter en serie som heter Kingdoms Hospital, som är gjord av Stephen King. Tips om var jag kan hitta den?
    typ här
    www.sfbok.se/produkt/kingdom-hospital-1528

    Den är för gammal för att finnas på streamingsidorna.

    Tycker den var hur bra som helst, speciellt bakom en kudde. Fifan vad läskig den var  :)

  • Mandel

    Nej. Anledningen är att många serier börjar bra och när de märker hur många tittare de får så måste de mjölka ut så mycket som möjligt och drar ut på handlingen så det blir så många avsnitt som möjligt och där någonstans orkade jag inte titta längre...
    De tar ju aldrig slut!


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (anonym)

    Ansatsu
    Meteor Garden
    Upstairs, downstairs
    Ashi girl
    Star trek Voyager

    Bra site för asiatiska serier:   kissasian.sh

  • Anonym (anonym)

    Ansatsu
    Meteor Garden
    Upstairs, downstairs
    Ashi girl
    Star trek Voyager

    Bra site för asiatiska serier:   kissasian.sh

  • Walker90

    The Walking Dead (på tv) och Dead zone (dvd). Leif och Billy på SVT play är skitroligt!

  • Anton Chigurh

    "Punisher" samt "Shooter" och "Sense8".

    Ja....GoT är förstås självskriven.


    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (-)

    Sommaren med släkten

    Wahlgrens värld

    Talang, postkodlotteriet (alla olika), på spåret, antikrundan, osv osv osv...

Svar på tråden Dagens fråga: Följer du någon Tv-serie?