• Anonym (Trasig 40-åring)

    För grov k*k?

    Det har dykt upp ett problem för mig. Jag har haft glädjen att träffa en ny sexpartner, det är bara ett problem. Varje gång vi har sex blöder jag. Han är stor och grov, det gör absolut inte ont vid sex men det är rätt tråkigt att det alltid ska komma blod. Han säger att jag är "liten", det är ju bra att jag trots att jag fött fyra barn inte är någon flyghangar. Idag var vi kåta som tonåringar så vi tänkte inte på att vi kanske borde ha värmt upp bättre först. Detta resulterade i att kondomen sprack och jag blödde som en stucken gris. Någon som har samma erfarenhet? Blodet kommer från slidmynningen så det beror på friktion är jag helt säker på. Kan jag ha sköra slemhinnor?

  • Svar på tråden För grov k*k?
  • Anonym (MB)

    Glid medel hjälper det? Låter inge vidare som resultat efter.Hoppas ni hittar en lösning snart.

  • Anonym (Trasig 40-åring)
    Anonym (MB) skrev 2019-02-16 23:02:49 följande:

    Glid medel hjälper det? Låter inge vidare som resultat efter.Hoppas ni hittar en lösning snart.


    Vi får testa det nästa gång. Men ska man verkligen behöva ha glidmedel vid vaginalt samlag? Hellre det än att blöda, såklart.
  • Anonym (MB)

    Händer att maken och jag har behövt använda det. Finns 2 varianter har jag lärt mig. En silikon baserad och en vattenbaserad. Ni får pröva själv vilken ni föredrar.

  • Anonym (H)

    Min första pojkvän, som även tog min oskuld, hade väldigt stor och grov.. Jag blödde som en gris efter varje gång vi hade sex och det gjorde fruktansvärt ont att sitta på hårda stolar ett tag efteråt. Såklart var man ju sådär överkåta för att vi var tonåringar och hade ibland sex 5 gånger på en dag. Var inte så kul efteråt dock, haha..

  • Turms

    Glidmedel som rekommenderats ovan är givet. Men också inte för pang på rödbetan. Låt han få jobba lite innan han får komma in i värmen :) 
    Det tänder och vidgar din leksak så den klarar av större verktyg. 

  • älskamigmucho

    Jag har varit med en del riltigt grova stora o hårdhänta killar och har inte blött så som du beskriver men vet att innan vissa av dem har jag förberett mig. Vet att några av dem knappt hinner träffas innan jag är på rygg o kuken ska in nånstans.... jag brukade onanera både med fingrar o dildo inför honom. Onanerade med massa olja och vet att han blev ännu kåtare av att han visste att jag kåg hemma o onanerade inför att han skulle komma. Vet att jag nån gång fastnade i att smeka o onanera framför en annan man jag kände över nätet o vi hade camsex säkert 40 min innan min kk skulle komma. Då var jag så våt o öppen så han kunde bara komma in o knäppa upp byxorna precis som han ville o jag njöt enormt av den stora djupt i mig framifrån o bakifrån... så kåta upp dig extremt innan. Dildos oljor andra om du vill porr om du gillar det... ja vad som men håll på länge o vidga så mycket du kan är mitt tips

  • Anonym (Livrädd)

    Jag är i en liknande sits. Jag har träffat en kille med en rejäl kul. Vi har inte haft sex ännu så jag vet ju inte hur det kommer gå men jag anar det värsta. Han har vart på väg in men jag blev tvungen o stoppa pga att det inte va skönt.

  • Anonym (adadgae)

    Tror också att du inte är tillräckligt kåt och våt. Har du provat att onanera eller ha oralsex innan?

  • Anonym (Trasig 40-åring)
    Anonym (adadgae) skrev 2019-02-25 19:55:32 följande:

    Tror också att du inte är tillräckligt kåt och våt. Har du provat att onanera eller ha oralsex innan?


    Hände samma sak igen idag. Ja, han slickade mig länge innan. Nästa gång ska vi ta glidmedel OCKSÅ. Hängselbyxor och livrem! Jag vill inte blöda, det är så himla tråkigt. Han börjar tro att det är fel på mig, och jag med. Men cellprovet var normalt i alla fall. Herregud... Jag har knullat i 25 år men aldrig varit med om något liknande!!!
  • Anonym (Livrädd)
    Anonym (Trasig 40-åring) skrev 2019-02-26 00:11:48 följande:

    Hände samma sak igen idag. Ja, han slickade mig länge innan. Nästa gång ska vi ta glidmedel OCKSÅ. Hängselbyxor och livrem! Jag vill inte blöda, det är så himla tråkigt. Han börjar tro att det är fel på mig, och jag med. Men cellprovet var normalt i alla fall. Herregud... Jag har knullat i 25 år men aldrig varit med om något liknande!!!


    Jag har inga 25 år bakom mig men det finns en övre gräns
  • Anonym (Livrädd)
    Anonym (adadgae) skrev 2019-02-25 19:55:32 följande:

    Tror också att du inte är tillräckligt kåt och våt. Har du provat att onanera eller ha oralsex innan?


    Det råder tror jag de flesta lyder av ren instinkt. Om inte så lär ju killen ha koll på det.

    Jag har en kille so. Gör allt för att jag ska komma utan krav. På nåt återgäldande. Men trots det ser jag en lång väg framför oss innan sex. O det är enbart på grund av hur stor han är. .
  • Anonym (Trasig 40-åring)

    Jag har hittat felet! Det var kopparspiralen som var orsaken. Blödningarna upphörde omedelbart efter att jag tog ut den. Det kan vara värt för er andra att fundera över om ni har samma problem.

  • Anonym (A)
    Anonym (Trasig 40-åring) skrev 2019-03-17 12:32:18 följande:
    Jag har hittat felet! Det var kopparspiralen som var orsaken. Blödningarna upphörde omedelbart efter att jag tog ut den. Det kan vara värt för er andra att fundera över om ni har samma problem.
    Skönt att det löste sig.
Svar på tråden För grov k*k?