• AidaaJ

    Pulverdiet 2019!

    jag har börjat med pulverdiet för 3 dagar sedan och tänkte köra i en månad. Undrar om fler hänger på så vi kan stötta varandra? Jag är 155 cm lång och väger 70,9 och vill ner till min normala vikt 55.

  • Svar på tråden Pulverdiet 2019!
  • AidaaJ

    Jag använder nutrilett just nu :D för två år sedan använde jag mig utav naturdiet ch gick ner 15 kg på Sn månad men såklart kastade man i sig mat igen!!

  • Anonym (Tjockis)

    Kan du berätta hur du lagt upp det? Bara pulver, eller även lite mat?

    Vill gärna bli av med vikt! Har 30 kg att gå ned!

  • AidaaJ

    Absolut :D jag valde att dricka 4 shakes per dag så jag tar en när jag vaknar :) då de är olika Har jag ingen fast tid. Sen klockan 12 klockan 15 och klockan 18 så tar jag dom andra :) bara shakes!! Men man kan ju absolut ?lättstarta? med att byta ut en måltid om dagen om det känns bättre sen fortsätta byta ut ännu fler måltider om man känner att det funkar :D snabbast resultat är ju med bara shakes. Långsiktigt resultat men ändå halvsanning så kan man byta ut :)

  • Anonym (Tjockis)

    Ok, go girl! Jag vet inte om jag klarar fyra st shakes då mina är rätt äckliga efter några slurp (allevo mango vanilj smoothie). Så jag tänker att jag byter ut 1-2 måltider per dag.

    Hoppas på resultat ändå!!

    Tiden går extra sakta känns det som när man bantar. :)

  • AidaaJ

    Nutrilett choko banana är ganska god ( ett litet tips :p) eller vanilj som man lägger lite kanel i då smakar det tomtegröt! Du kommer få resultat även om du inte går på ren kur. Just nu vill jag ge upp helt seriöst mitt humör blir så dåligt skriker åt alla hade 3 panik attacker igår en idag och har inte haft det sedan ett år tillbaka :/ jag ska försöka 30 dagar ändå om mitt psyke klarar av det.

  • Anonym (Tjockis)

    Ja fortsätt om du klarar det psykiskt! Du får rapportera hur mkt du gått ned varje vecka eller när du har lust!

    Ska försöka dricka det pulver jag har då det kostade mig dryga 300 kr :/

  • Anonym (Evy)

    Gå ner i vikt med riktig mat istället. Pulver innehåller ju mängder med socker och kemikalier, och som du nämner, går du bara upp i vikt sen när du börjar äta vanligt... Hitta en hållbar livsstil som funkar resten av livet istället.

  • Anonym (Jenny)

    Ska börja i mars tänkte jag. Då blir det efter Itrim koncept, pulver i början varvat med träning och vardagsmotion sen sakta introducera mat. Är riktigt peppad att börja men kroppen måste vila och tänka på annat en stund efter förlossningen först.

  • Anonym (Tjockis)

    Köpte just ett pulver fr. Topformula för endast 55kr för 500 g. Borde funka att byta ut middagen med, idag åt jag ej middag bara allevo pulver. De flesta smakar ej gott så vf lägga massa pengar.

    Köpt ny våg också. Nu är det bara disciplin som behövs!!! Ser fram emot att gå ned i vikt!!!

  • AidaaJ

    Efter min pulverdiet kommer jag börja med strikt lchf :) fast först byta ut vissa måltider emot pulverdiet :)

    Det gäller att vara stark och kunna hålla sig psykist och om man gör det så kan man nog hålla vikten man gått ner jag höll den i ett år. Mer strikt diet och träning varje dag men blev grovt deprimerad pga en grej jag var med om. Men idag blir det nog vanilj Shake med kanel i???? mums när det smakar som julgröt????

  • AidaaJ

    Är så taggad på att väga mig på måndag ???? startvikten var 71,9 och gick ner till 70,9 på två eller om det var tre dagar! Men nu har jag inte vägt mig på några dagar ! Hr även mätt kroppen för de är ju dom resultaten som man verkligen vill se :D

  • AidaaJ

    Vecka 1 midja 90,8 cm mage 98,6 cm

    Vecka 2 midja 84,4 cm mage 98 cm

    Magen mäter jag runt med kärlekshandtagen och midjan lite högre upp.

  • Novis

    Hej!

    Startade igår....

    Men jag dricker inte bara shakes utan äter 2 gånger om dagen

    Mitt schema ser ut såhär:

    Frukost: en shake

    Lunch: 200 g broccoli

    Mellanmål: en shake

    Middag: ett proteinbröd med ett kokt ägg

    Kväll: en shake

    Träning: minst 40 min powerwalk.

    Detta ska ja köra i 2 veckor, förhoppningsvis längre om ja kan och orkar!

    Startdatum: 25/2

    Startvikt: 82 kg till mina 172 cm

    Målvikt: 65 kg

    Nu köööör viiiii!!!

Svar på tråden Pulverdiet 2019!