• Anonym (undrar)

    Finns det killar utan bekräftelsebehov?

    Ja som rubriken lyder. Finns det killar som inte måste få bekräftelse och dopaminkickar av andra tjejer? Som inte scrollar och gillar andra tjejers bilder på sociala medier hela tiden? Som inte tvunget måste hålla liv i kontakten med gamla ex och ligg genom sms eller meddelanden? Finns det killar som är lojala och inte reggar sig på diverse dejtingsidor eller sexsidor och inte har ett behov av att söka efter egen eller ge andra tjejer uppmärksamhet på olika sätt? 

  • Svar på tråden Finns det killar utan bekräftelsebehov?
  • Smecker
    Anonym (undrar) skrev 2019-02-17 12:51:25 följande:

    Ja som rubriken lyder. Finns det killar som inte måste få bekräftelse och dopaminkickar av andra tjejer? Som inte scrollar och gillar andra tjejers bilder på sociala medier hela tiden? Som inte tvunget måste hålla liv i kontakten med gamla ex och ligg genom sms eller meddelanden? Finns det killar som är lojala och inte reggar sig på diverse dejtingsidor eller sexsidor och inte har ett behov av att söka efter egen eller ge andra tjejer uppmärksamhet på olika sätt? 


    Självklart. Finns precis lika många killar som inte är sådana som det finns tjejer som inte är sådana.
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (M)
    Smecker skrev 2019-02-17 21:35:07 följande:
    Självklart. Finns precis lika många killar som inte är sådana som det finns tjejer som inte är sådana.
    Tyvärr gör det ju inte det. Män har i högre grad narcissistiska drag, så de är överrepresenterade bland människor som vill ha bekräftelse.
  • Crash Man
    Anonym (M) skrev 2019-02-17 22:14:19 följande:

    Tyvärr gör det ju inte det. Män har i högre grad narcissistiska drag, så de är överrepresenterade bland människor som vill ha bekräftelse.


    Man behöver inte vara narcissist för att söka bekräftelse. Såvitt jag vet finns det inget som tyder på att män harcett större bekräftelsebehov än kvinnor.
  • Thereisthat
    Anonym (undrar) skrev 2019-02-17 12:51:25 följande:

    Ja som rubriken lyder. Finns det killar som inte måste få bekräftelse och dopaminkickar av andra tjejer? Som inte scrollar och gillar andra tjejers bilder på sociala medier hela tiden? Som inte tvunget måste hålla liv i kontakten med gamla ex och ligg genom sms eller meddelanden? Finns det killar som är lojala och inte reggar sig på diverse dejtingsidor eller sexsidor och inte har ett behov av att söka efter egen eller ge andra tjejer uppmärksamhet på olika sätt? 


    Jag! Eftersom att jag inte har Facebook.

    (Har dock bekräftelsebehov men det har väl alla i dessa dagar)
  • Anonym (möjligen en död)

    Tror inte det finns nån levande människa utan bekräftelsebehov. De tar sig bara olika uttryck och kan ibland vara undanträngda pga olika hämningar, rädslor etc. Men alla har inte narcissistiska drag som vill vara i centrum men kanske gärna få beröm för nån gärning ibland och känna sig värdefulla.

  • Anonym (Ointresse)

    Jag undrar snarare om det finns någon gräns för kvinnors bekräftelsebehov?


    Män förväntas uppvakta, se, bekräfta etc.och älska henne för den hon "är". Ändlöst ältande om känslor och relationer. Pepp och glada tillrop.


    Mannen nöjer sig om han får lite fitta på fredagkvällen.

  • Anonym (Ointresse)
    Anonym (Ointresse) skrev 2019-02-17 23:59:28 följande:

    Jag undrar snarare om det finns någon gräns för kvinnors bekräftelsebehov?


    Män förväntas uppvakta, se, bekräfta etc.och älska henne för den hon "är". Ändlöst ältande om känslor och relationer. Pepp och glada tillrop.


    Mannen nöjer sig om han får lite fitta på fredagkvällen.


    Det är väl inte män som skriver gulle dig, pepp, finast och du är bästast! på Facebook?


    Män kan möjligen sträck sig till att kommentera andra män med Vad tjock du är! 

  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Ointresse) skrev 2019-02-17 23:59:28 följande:

    Jag undrar snarare om det finns någon gräns för kvinnors bekräftelsebehov?


    Män förväntas uppvakta, se, bekräfta etc.och älska henne för den hon "är". Ändlöst ältande om känslor och relationer. Pepp och glada tillrop.


    Mannen nöjer sig om han får lite fitta på fredagkvällen.


    Dagens skratt men även dagens sanning, instämmer =).
    De är ju för fan kvinnorna som är osäkra och som behöver dessa bekräftelsebehov i alla lägen. De är kvinnor som även likar andras kvinnors bilder. Men Gud vilken kropp, så smal du är, åhh vilken fin klänning osv.
    Tjejer ge fan i och ge andra tjejer beröm och likes jävligt tröttsamt.
Svar på tråden Finns det killar utan bekräftelsebehov?