• älskamigmucho

    blir använd av främlingar igen

    Jag vet inte var jag ska börja. Är med en 20 år äldre man, vi har ett öppet förhållande o jag har alltid varit nöjd med det. Jag är den som knullar runt. Han är med mig o ibland med mig o nån annan i trdkanter o så. Allt bra sålångt. Har sedan unga tonår varit sexuellt utsvävande o testat det mesta som finns redan innan jag blev myndig. Har pfta haft partners som drivit mig hårt o skoningslöst vilket är på gott o ont. Min man vet att jag är utsvävad o gör det mesta m ett leende. Vi har som ett avtal att eftersom han inte knullar mig så ofta som han skulle kunna har jag gått med på att han får låna ut mig till lite olika människor. Alltså han bestämmer att jag ska göra någon viss grej med en viss person. Vi har båda blivit kåta av detta o jag gillar att han har mig som sin lilla hora på det sättet. De han ger mig till gillar det ännu mer. Nu till problemet. Jag gillar hårt sex med förnedring både fysisk o psykisk o jag njuter av att kåta upp dem o sen ge dem allt de drömt om. Älskar kallas för hora slyna slampa etc under sex. Min man kallar mig oftast hora knulldocka etc när han pratar med o om mig o det är ok. Nu har han utöver en grej i morgon bestämt en riktigt grov grej för mig måndag tisdag. Han har bestämt med ett par män jag inte känner att de ska komma o hämta upp mig. Hela sexet ska vara riktigt dirty och det brukar jag gilla men nu är det en ny nivå. Han ska inte vara där alls o jag ska i 2 dygn vara deras sexslav. Han skickade ett sms där det stod att jag ska prövas o se vilken smutsig hora jag är etc. Dessa män är tydligen väldigt kinky o älskar att plåga kvinnorna de intar. Jag kan njuta av att bli piskad etc men detta är helt annat. Min man kallar mig för sprutluder etc o kräver att jag ska göra olika perversa saker för honom medan han runkar. Vi brukar hålla på så men nu lyssnar han inte. Det är bestänt o jag har sagt ja för att jag vill visa dem att jag klarar dem i två dygn men han har accelererat nu.jag bad innan om att slippa vissa saker m han bara skrattade o tryckte kuken i munnen på mig.vet inte vad han håller på med. Jag är beroende av honom på alla sätt o han säger att de ska lära mig en läxa... jag hsr sagt ja men är detta normalt? Han säger att jag slltid varit hans hora o att detta bara är ännu ett steg m jag vet inte om han gör det för att bara plåga mig eller om det är smärta o njutning som väntar. Har nån annan något liknande? Jag gillar som sagt hårt brutalt sex men nu är min man så jävla sadistisk inför att han lånat ut mig så jag känner mig inte alld kåt o sugen

  • Svar på tråden blir använd av främlingar igen
  • Anonym (Pung spark)

    Ge honom en pung spark och be fanskapet att dra åt helvete.

  • Solarn

    Varje gång denne man kommer på något nytt sätt att förnedra, misshandla och sätta dig i fara skriver du och frågar om det är normalt, ok, om du ska göra det. Sen verkar det som att du gör det ändå. Finns det något vi kan säga för att faktiskt hjälpa dig komma bort från denna man och söka hjälp?

  • älskamigmucho

    Känner nästan för det men jag vill inte.... han har gått över gränsen men det är ju bara ett led i mycket annat i vår relation. Tex har det från dag 1 varit så att han är rik det är inte jag. Om jag ser nåt fint har jag alltid fått ge honom nåt sexuellt för det... typ klart du får om du suger av mig. Eller såklart älskling men då vill jag att du ska tigga o benom kuk inför dem o dem... ja det är inte friskt men jag har ändå gillat det

  • älskamigmucho

    Vet inte... när det har passat mig har jag ju gladerligen gjort en massa saker men jag vet inte vad som är friskt längre o vad man ställer upp på... det som är normalt för mig är stört för andra så då när nåt är stört för mig är det väl ruktigt skevt... har alltid ställt upp på saker för att männen i mitt liv ska bli nöjda...o kan trivas i ddn rollen men nu har det spårat ur. Kanske blir det inte så illa. Hsn tycker ju om att skrämma mig med hot om sexuellt våld o sånt. Han tänder på det. Hoppas det är så o detta bara är nån vanlig knullresa för grabbarna

  • annabellelee

    Nej det är inte normalt. Är du inte sugen måste du säga nej. Du har all rätt att vägra även om du sagt ja tidigare. Att kliva över dina gränser kommer bara få dig att må dåligt - varför gör du det? Även om han är rik klarar du dig utan honom - du förtjänar mycket bättre!

    Ta kontakt med en kvinnojour om du vill ha hjälp att bryta.

  • älskamigmucho

    Jag har gått över mina gränser 1000 ggr o jag vet det är inte bra... fattar inte varför han gör såhär? Kan han inte nöja sig med allt annat som jag låter honom göra mot o med mig. Efter det som hände inatt var han vanlig bad mig om vanliga saker o så... tror han överdriver hur de är men ändå är det jävligt risigt. Det är inte bara pengar det är så mkt mer. O kvinnojour? Han slår mig inte

  • Solarn
    älskamigmucho skrev 2019-02-24 03:51:33 följande:

    Jag har gått över mina gränser 1000 ggr o jag vet det är inte bra... fattar inte varför han gör såhär? Kan han inte nöja sig med allt annat som jag låter honom göra mot o med mig. Efter det som hände inatt var han vanlig bad mig om vanliga saker o så... tror han överdriver hur de är men ändå är det jävligt risigt. Det är inte bara pengar det är så mkt mer. O kvinnojour? Han slår mig inte


    Han misshandlar dig psykiskt och sexuellt, och antagligen fysiskt också.
    Du kommer att vara helt utsatt för dessa främmande män om ni genomför detta. Du kommer att bli våldtagen om du säger nej och ingen kommer att hjälpa dig. Du kommer att vara i livsfara. mannen som arrangerar detta kommer inte att rädda dig när det går fel. Snälla du sök hjälp.
  • Anonym (x)
    älskamigmucho skrev 2019-02-24 03:51:33 följande:

    Jag har gått över mina gränser 1000 ggr o jag vet det är inte bra... fattar inte varför han gör såhär? Kan han inte nöja sig med allt annat som jag låter honom göra mot o med mig. Efter det som hände inatt var han vanlig bad mig om vanliga saker o så... tror han överdriver hur de är men ändå är det jävligt risigt. Det är inte bara pengar det är så mkt mer. O kvinnojour? Han slår mig inte


    För att han kan och får.
  • Anonym (Emma)

    Det här kan sluta med döden för dig. I början är det oskyldig lek men det blir farligate för varje gång. Ett mord blir inte långt borta sedan. Jag varnar dig att om du åker dit så blir det inte så skönt eller bra. Du kanske inte klarar det alls. Du måste fly redan nu någonstans innan du tas dit. Kvinnojour är inte farligt att ringa till eller en polis. Jag lovar att du har inte så många alternativ. Din rädsla för din man vad han ska tycka kan vara slutet för dig. Antingen var hård ring polisen kvinnojour fly eller fortsätt må dåligt var rädd och gör som din man har bestämt.

  • annabellelee
    älskamigmucho skrev 2019-02-24 03:51:33 följande:

    Jag har gått över mina gränser 1000 ggr o jag vet det är inte bra... fattar inte varför han gör såhär? Kan han inte nöja sig med allt annat som jag låter honom göra mot o med mig. Efter det som hände inatt var han vanlig bad mig om vanliga saker o så... tror han överdriver hur de är men ändå är det jävligt risigt. Det är inte bara pengar det är så mkt mer. O kvinnojour? Han slår mig inte


    Jag skulle utan tvekan kalla det misshandel. Psykisk misshandel helt klart, att han njuter av manipulera dig och du har blivit helt beroende av honom och frågar dig om detta är normalt.(NEJ) Men även fysisk, där våldtäkt är en del, eftersom han inte verkar respektera din vilja. Prata med kvinnojour i alla fall, det är ett litet steg. Ring och hör vad dem säger. Du behöver ta dig ur ditt underläge, för du mår inte bra!
  • Anonym (Man47)

    Tror du inte han tar betalt för dig?

    Känns som du har tappat greppet och att ni passerat en gräns ..

    Känns det inte bra ...? Sluta

    Innan det händer något.

  • Anonym (A)
    annabellelee skrev 2019-02-24 03:41:15 följande:
    Nej det är inte normalt. Är du inte sugen måste du säga nej. Du har all rätt att vägra även om du sagt ja tidigare. Att kliva över dina gränser kommer bara få dig att må dåligt - varför gör du det? Även om han är rik klarar du dig utan honom - du förtjänar mycket bättre!

    Ta kontakt med en kvinnojour om du vill ha hjälp att bryta.
    Håller med, säg nej.
  • Anonym (koko)

    han deltar bara i ditt spel. 
    Du gillar ju förnedring och han erbjuder det.

    Vad är problemet? 
    Vem sätter gränser för vad som är ok och inte ok?
    Du har startat ett krig nu får du kriga!

  • Anonym (kls)

    Hipp hipp hurra, nu vankas det snopp så det står härliga till!

  • Anonym (Hmmm)

    Den här trådstartaren påminner mycket om ett par andra medlemmar, JennyNilsson och MissDi, som härjade här på FL för ett par år sedan, deras historier var väldigt lika dessa som älskamigmucho skriver. MissDi gjorde dock bort sig tillslut då hon i vissa trådar utgav sig för att vara man och i andra kvinna.

    Tror denna människa går igång på att skriva om sånt här och det skulle inte förvåna mig om det är en man som sitter och drar i snabeln till svaren i tråden. Sjuka människor det finns...

Svar på tråden blir använd av främlingar igen