• Nybbo

    Ämnesomsättning

    Hej jag har mått lite taskig ett tag med illamående och dålig aptit och viktnedgång och matt i kroppen som kommer och går men alla mina prover är bra men nu sista tiden har jag fått en betydligt högre ämnesomsättning och kan äta ganska mycket mat när jag väl mår bra och det fastnar inte mycket på mig är orolig att det kan vara något alvarligt på gång men jag har gjort dom flesta undersökning med gastroskopi och avföringsprov och väntar nu på en röntgen av magen och allt ser bra ut men kördskörteln är också ok är det någon som kanske har varit med något liknande ?

  • Svar på tråden Ämnesomsättning
  • UndrandeSökare
    Nybbo skrev 2019-03-06 10:07:37 följande:

    Hej jag har mått lite taskig ett tag med illamående och dålig aptit och viktnedgång och matt i kroppen som kommer och går men alla mina prover är bra men nu sista tiden har jag fått en betydligt högre ämnesomsättning och kan äta ganska mycket mat när jag väl mår bra och det fastnar inte mycket på mig är orolig att det kan vara något alvarligt på gång men jag har gjort dom flesta undersökning med gastroskopi och avföringsprov och väntar nu på en röntgen av magen och allt ser bra ut men kördskörteln är också ok är det någon som kanske har varit med något liknande ?


    Vad ligger ditt TSH på nu? och vad låg det på tidigare?
  • Nybbo

    Hej mitt tsh ligger på 1,79 men jag måste äta lite grann nästan var 3 timme annars börjar jag frysa om kroppen det är riktigt jobbigt men min läkare vet fortfarande inte vad jag har drabbats av men mina vanliga symtom är kvar som matthet i kroppen som kommer och går och dålig aptit och lite illamående på det. Och har lämnat många blodprover avföringsprov m,m,m och allt ser bra ut och har haft detta elände i c:a 3 månader och har även gjort gastroskopi och det såg bara bra ut och nästa steg är röntgen av magen men kan detta kanske bero på något än magen men känner att det är något som tar energi från min kropp???

Svar på tråden Ämnesomsättning