• Anonym (Hotboy)

    Sår på ollonet vid sex

    Har problem med att jag jämt får sår på ollonet när jag och min tjej knullar mycket.

    Huden blir röd och irriterad, det börjar göra ont och fjälla sig och ser förjävligt ut.

    Vet inte om det är att vi kör för hårt, eller att hon inte är tillräckligt våt, eller om det bara är att hon har tänder i fittan.

    Såren läker och försvinner när vi är ifrån varandra, men de kommer alltid när vi kört några dagar.

    Vad beror detta på? Har prövat glidmedel mm.

    Kanske måste köra med kondom för att slippa detta?

    Några erfarenheter?

  • Svar på tråden Sår på ollonet vid sex
  • Anonym (..)

    Det låter nästan som att du får svamp. Har hon några problem med underlivet? Klåda tex

  • Anonym (Test)

    Självklart har hon tänder i fittan!

    Gå till en läkare och beskriv dina problem.

  • Anonym (J)

    Kan vara att hon har svamp, men då borde det svida för henne och klia vilket skulle göra att hon inte skulle vilja ha sex.

    Men min kille har samma problem. Dock beror det inte på svamp eller att jag är torr. Så även jag skulle bli glad om någon har någon idé om vad det kan vara.

    Hur som helst, jag hade svamp och smittade min kille vilket inte alls var på samma sätt som nu. Båda våra underliv gjorde ont och kliade så pass mycket att det var smärtsamt att ens försöka stoppa in den. Vi båda körde på svampsalva ett par dagar och hade inte sex under den perioden. Vi började ha sex några dagar efter att svampen var borta bara för att vara säkra på att den hade försvunnit helt. Men din tjej kan ha svamp utan större besvär och är kanske värt att fråga henne om hennes underliv ifall ni inte pratat om det. Sen om hon är osäker så får hon gå till en gynekolog eller köpa en receptfri salva mot svamp på apoteket.

  • Anonym (Hejsan)

    Låter som det kan vara lichen sclerosus. Hade samma symptom och provade behandla mot svamp resultatlöst. Gick till farbror doktorn och han konstaterade Lichen direkt. Fick en stark kortisonsalva som jag tar direkt jag känner irritation. Funkar hur bra som helst. Lycka till!

Svar på tråden Sår på ollonet vid sex