• Anonym (Anonym)

    Mansöverskottet i Sverige

    Vad tänker ni om att en stor del av de unga männen i sverige kommer förbli singlar pga mansöverskottet? Är det något som berör er?

  • Svar på tråden Mansöverskottet i Sverige
  • Anonym (***)

    Nej, det berör inte mig. Jag är 50+ och redan gift.

  • Anonym (H)

    Många skulle förbli singlar ändå pga att de inte vet hur man attraherar kvinnor. Det är en större förklarande faktor än mansöverskottet.

  • Anonym (Fd)

    Det finns ett överskott på mansbebisar. Dessutom är det ingen rättighet att få leva ett lyckligt liv med kärlek, fru och barn.

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (H) skrev 2019-03-10 15:43:40 följande:

    Många skulle förbli singlar ändå pga att de inte vet hur man attraherar kvinnor. Det är en större förklarande faktor än mansöverskottet.


    Anonym (H) skrev 2019-03-10 15:43:40 följande:

    Många skulle förbli singlar ändå pga att de inte vet hur man attraherar kvinnor. Det är en större förklarande faktor än mansöverskottet.


    Så det berör dig inte på något vis att ni skapat ett sådant samhälle.
  • Anonym (Anonym)

    Nice då vet vi hur vi ska behandla er framöver.

  • Anonym (***)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-03-10 15:51:16 följande:
    Anonym (H) skrev 2019-03-10 15:43:40 följande:

    Många skulle förbli singlar ändå pga att de inte vet hur man attraherar kvinnor. Det är en större förklarande faktor än mansöverskottet.


    Så det berör dig inte på något vis att ni skapat ett sådant samhälle.
    Eget ansvar är inget för dig? Föräldrars ansvar är inget för dig?

    Utan allt som är fel skyller du på samhället?
  • Anonym (***)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-03-10 15:52:39 följande:

    Nice då vet vi hur vi ska behandla er framöver.


    Vad menar du med det?
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-03-10 15:51:16 följande:

    Så det berör dig inte på något vis att ni skapat ett sådant samhälle.


    Vadå skapat ett sådant samhälle? Om du väljer att inte lära dig umgås med kvinnor och därmed ökar dina chanser är det ditt eget val.
  • Anonym (***)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-03-10 15:51:16 följande:
    Anonym (H) skrev 2019-03-10 15:43:40 följande:

    Många skulle förbli singlar ändå pga att de inte vet hur man attraherar kvinnor. Det är en större förklarande faktor än mansöverskottet.


    Så det berör dig inte på något vis att ni skapat ett sådant samhälle.
    Du ingår också i skapande av vårt samhälle, har du inte bidragit med något så gnäll inte över hur det ser ut.
  • Anonym (A)

    Det är ju inget som berör mig, jag är kvinna. Men hur som helst. En stor del av männen i Sverige är dock nyligen komna invandrare och dessa är knappast intressanta för svenska kvinnor, givetvis med några få undantag som alltid. De invandrade männen skiter jag fullständigt i. De valde att lämna sina länder och kvinnor och barn kvar där hemma så de får stå sitt kasst. De svenska män som förblir singlar blir det inte pga av mansöverskott som skapats av invandringen, utan för att de är oattraktiva. Utseendemässigt, personlighetsmässigt eller värderingsmässigt. Inte sällan alla tre på samma gång. När det gäller kvinnor som förblir singlar så beror det nästan alltid på att hon hellre är singel än med en man hon egentligen inte vill ha, det vill säga hon är det många kallar "kräsen". Detta skapar problem för de oattraktiva männen, och faktiskt män generellt. Det räcker nämligen inte att ha en snopp mellan benen och fråga chans på den kvinna man tycker ser snygg ut för att få henne. Även kvinnor har krav nu, eftersom att de inte på något sätt behöver en man. Enda anledningen för henne att skaffa en man är attraktion och kärlek. Då gäller det för män att se till att vara så attraktiva de kan (på alla sätt), anstränga sig samt sänka sina krav - eller förbli singlar.

Svar på tråden Mansöverskottet i Sverige