• Anonym (Söndr­ig)
    Äldre 17 Mar 20:44
    936 visningar
    25 svar
    25
    936

    Jag är värdelös

    Jag vet egentligen inte var jag ska börja men ska försöka ge en sådan klar bild över mitt förhållande som jag lever i som möjligt.

    Jag är särbo sedan 3 år tillbaka , varannan vecka lever vi på varsitt håll pga barn som behöver lugn o ro för skolan osv , och det funkar kanon.

    Jag har varit sjukskriven i ett år för utmattning och psykiska besvär då min syster gick bort , Nu jobbar jag igen eget företag i mat branchen. Vårt sexliv är ganska dåligt blir väldigt sällan och de är mitt fel eftersom jag ofta är trött och orken eller lusten finns inte just nu , jag mår rätt dåligt pga vikt och tufft att vara ensamstående med 3 pojkar var av 2 har diagnosen adhd och även jag. Till problemet är att får han inte sex när han vill blir de bråk för han behöver det och jag får höra att han förstår varför min ex-man var otrogen , han anser också att jag borde anstränga mig mer när det gäller klädslen när jag är hemma för vem tänder på någon i mjukisbyxor ? men när jag kommer hem så hoppar jag ur jeansen och vill ha nått mys på mig. Eftersom han inte fick sex igår fick jag ett fler tal sms idag där de stod ? Vad hjälper du mig med???? Göra av med skithuspapper , Tandkräm , diskmedel och andra basvaror eller vad tycker du själv att du gör för uppoffringar för mig som jag inte gör för dig? du ger barnens pappa mer hjälp än vad jag får!

    ( jag har mina barn extra denna helgen då pappan är på jobb) och jag ser inga problem med att ha mina barn men det gör tydligen han.

    Han var väldigt noga med att tala om att jag är ett slusk och som bara tänker på att äta och lata mig , jag städar aldrig hans hus ( vilket jag gör men han ser de inte) Jag prioritera helt fel och han tänker inte leva ett sexlöst liv mycket länge till, Jag vill ha tillbaka min sexlust för jag vill ha ett lyckligt förhållande och ibland så har jag sex fast jag inte vill eller ha lust men för att jag vill att han ska vara nöjd och slippa höra hur värdelös jag är. Hans lediga tid varannan helg barnfritt ska vara barnfritt, Ändra inte jag mig har han inget val än att lämna mig för han behöver närhet och kärlek, jag anser att det behöver väl alla, Jag får en känsla av att han blir svartsjuk på mina barn när jag har dem extra för när fan ska vi då kunna knulla! Jag är så trött på att vara trött och att känna att mannen jag vill leva resten av mitt liv med trycker ner mig ännu mer , jag förstår att man behöver sex i förhållandet och jag försöker verkligen jobba på detta går hos psykolog pga mitt mående och prata även om hur jag ska få tillbaka lusten, jag vet inte hur jag ska göra.

    Han talar även om i stort sett i varje mening om hur han älskar min röv och bröst och det har gått så långt att jag bara suckar , jag kan nämna tex åh vad söt draken va (film) då säger han du är söt om bamsen (rumpan) oavsett vad jag säger får jag alltid en kommentar tillbaka om min kropp och jag orkar bara inte höra de och det har jag sagt till honom också men han bry sig inte om det. så fort jag nämner att han gör nått som jag ogillar eller stör mig på så är det första han säger JAHA MEN DU??.. allt jag säger vänder han emot mig så de sluta med att jag ber om ursäkt.

    Det har gått så långt att när han blir arg (ofta) och skriker hur fittig jag är och egoistisk så har jag slutat ta åt mig jag är liksom likgiltig , ibörjan av vårt förhållande så började jag stor tjuta när de blev så men nu rycker jag bara på axlarna och säger okej, visst.

    finns det någon annan som har det så här?

    vi har även gått i par terapi men han gör ju aldrig fel

    Jag har massa brister och vi är två i ett förhållande men jag vet inte om jag faktiskt förtjänar all denna skit som kastas på mig Men jag kan inte lämna , jag har försökt många gånger och jag älskar honom verkligen

  • Svar på tråden Jag är värdelös
  • Anonym (Söndr­ig) Trådstartaren
    Äldre 17 Mar 21:25
    #3
    Klabbeifk skrev 2019-03-17 21:20:20 följande:

    Dumpa honom , hela världen är full av bättre människor än den skitstöveln


    Vet inte om jag har kraften till det
  • Anonym (Söndr­ig) Trådstartaren
    Äldre 17 Mar 21:25
    #4
    Klabbeifk skrev 2019-03-17 21:20:20 följande:

    Dumpa honom , hela världen är full av bättre människor än den skitstöveln


    Vet inte om jag har kraften till det
  • Anonym (Söndr­ig) Trådstartaren
    Äldre 17 Mar 21:25
    #5
    Klabbeifk skrev 2019-03-17 21:20:20 följande:

    Dumpa honom , hela världen är full av bättre människor än den skitstöveln


    Vet inte om jag har kraften till det
  • Anonym (Söndr­ig) Trådstartaren
    Äldre 17 Mar 21:33
    #6
    AnnaZL skrev 2019-03-17 21:02:41 följande:

    Men stackars dig, vilken jobbig situation!

    Du har haft en tuff tid med sjukskrivningar, men är nu tillbaka på banan såpass att du kan jobba, bra gjort!

    Särbon låter som att han bara bryr sig om sina egna behov. Att bli arg när du inte vill ha sex och sedan trycka ner och misshandla dig psykiskt hela tiden tyder på att han verkar ha problem med empatin. Tycker du verkligen att det är konstigt att du du har tappat lusten och inte vill ha sex med honom? Det låter som om din kropp försöker skydda dig mot honom. Lyssna på din kropp!


    Har funderat på om han kan vara narcissist men vet inte , nej jag känner mer att sex nu är ett måste inget som jag kan njuta av för tillfället , jag går ju fortfarande på rehabilitering för utmattnings depprissonen och jag känner verkligen att depressionen med svåra ångest attacker är på väg tillbaka livslusten tryter och jag vet inte längre vem jag är

    Jag säger inte att allt är hans fel , jag är nog jävligt jobbig att leva med också för de är ju alltid nått med mig , huvudvärk , migrän , magont , trötthet , jobb och förkylningar hit och dit och så adhd med medicinering på de men då får jag bara höra - Det måste vara lätt att ha en diagnos att skylla på , adhd finns inte

    Det gör mig så ledsen , sen efter flera timmars tystnad så får jag de sms jag saknar dig , jag är bara så ledsen när de blir så här , du är mitt allt osv jag är bara trött trött trött
  • Anonym (Söndr­ig) Trådstartaren
    Äldre 17 Mar 21:55
    #7

    Jag orkar inte känna att jag inte räcker till längre

    Som jobben jag jobbat pass 15 timmar han jobbar 7-16 och så är jag ledig som i morgon och inte han och jag vet vad jag får höra ja vissa här jobbar ju hela veckorna , jo jag med men jag jag jobbar som nu tisdag onsdag Tords fredag och lördag mins 13- 15 timmar per dag då på lördag har en enorm tillställning på över 100 gäster tack o lov för min mor och far som är mina änglar här o ställer upp men de är en tuff vecka ovh jag har sådan ångest över att jag måste orka med sex också

  • Anonym (Söndr­ig) Trådstartaren
    Äldre 17 Mar 22:59
    #9

    Det skulle han aldrig gå med på just ingen kontakt för då tror han att jag är otrogen

  • Anonym (Söndr­ig) Trådstartaren
    Äldre 17 Mar 23:22
    #14
    Anonym (,,,,,,,) skrev 2019-03-17 23:12:53 följande:

    Har du verkligen berättat om allt om honom som du skriver här, för psykologen??


    Nej verkligen inte jag går hos psykologen för att jag gick in i väggen och mest pratat om hitta tillbaks upp och de jag pratat med psykologen om är mitt sexliv , ett tag begärde jag att han skulle prata med en psykolog och de gjorde han men blev inget mer med de de då den psykologen inte fattade varför han ens kommit dit och då visste jag att han spelat ett spel med deb psykologen och jag fick promt inte vara närvarande , medans parterapi reagerad rätt skarpt på hans tilltal mot mig osv men hände inte mer där heller
  • Anonym (Söndr­ig) Trådstartaren
    Äldre 17 Mar 23:25
    #15
    Dragonkiller skrev 2019-03-17 23:16:23 följande:

    Denna mannen fattar inte att han gör dig illa. Adhd finns inte va fan vet han om d! Jag har sån lust att träffa denna man och prata lite med han mellan 2 knytnävar. Jag har en lättare form av adhd. Jag blir faktiskt ledsen när jag läser sånt här!


    Det gör mig också väldigt ledsen då jag kämpar med ett liv med adhd för både mig och två av mina barn , de såra mig verkligen och jag hade ju behövt hjälp men han anser att varför ska han hjälpa mig när jag inte kan hjälpa honom , jag finner snart inga ord kvar längre
  • Anonym (Söndr­ig) Trådstartaren
    Äldre 17 Mar 23:40
    #17
    Dragonkiller skrev 2019-03-17 23:33:38 följande:

    Du bör lämna han snarast. Han bryter ner dig psykiskt och när han är klar med d då har du inget att säga till om. Så mitt råd är att lämna han om di vill få tillbaka livsglädje! Det är mitt råd till dig.


    Jag klara inte lämna honom , jag kan inte vara utan honom fast jag vet att mitt mående min utmattning min depprision är han , jag vet inte hur jag ska göra för att lämna hur ska man kunna ta första steget , oron ångesten för vem i framtiden skulle ens titta på en ensamstående tre barns mamma , känner mig så ensam och övergiven , jag har ingen , jag har inte ens mig ????
Svar på tråden Jag är värdelös