Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Har du haft sex med en svart man/kvinna

Fre 22 mar 2019 10:56 Läst 0 gånger Totalt 40 svar
    Anonym (Undra­r)
    Visa endast
    Fre 22 mar 2019 10:56

Liten undersökning om hur Svenska kvinnor samt män är öppna om sina attraktion för mörkhyade män/kvinnor.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Anonym (Anna)
    Visa endast
    Fre 22 mar 2019 11:15 #1

Jag förstår inte frågan riktigt, det enda som räknas är om de har en stor kuk och är såpass intelligenta att de inte postar smygrasistiska inlägg på Familjeliv

• Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Visa endast
    Fre 22 mar 2019 11:43 #2
    Anonym (Anna) skrev 2019-03-22 11:15:19 följande:

Jag förstår inte frågan riktigt, det enda som räknas är om de har en stor kuk och är såpass intelligenta att de inte postar smygrasistiska inlägg på Familjeliv

Va Smygrasist ???
    Vad är det rasistisk med den frågan?
    Den ända rasisten här är väl du, du nämner KUK och Intelligens. tramsa inte hör MILF.
  • Anonym (.)
    Visa endast
    Fre 22 mar 2019 16:49 #3

Alltså jag bryr mig inte om vart personen i fråga kommer ifrån, utan endast om jag är attraherad av denna, hudfärg och dylikt är inget jag riktigt bryr mig om, däremot är jag mest attraherad utav araber än andra nationaliteter.

• Lör 23 mar 2019 12:57 #4

Har inga preferenser när det gäller etnisitet hos det motsatta könet. Men ja, jag har varit med en afrikansk kvinna.

• Anonym (majke­n)
    Visa endast
    Lör 23 mar 2019 13:11 #5

Nej. Jag är inte för sånt.

• Anonym (Y)
    Visa endast
    Lör 23 mar 2019 13:19 #6

Nej. Det råkade bli så bara.

Har inte någon teoretisk krav gällande hudfärg.

• Anonym (P)
    Visa endast
    Lör 23 mar 2019 14:45 #7

Jag har haft sex med en afrikanska o en från Indien,det är de bästa sex jag har haft,mycket bättre än nordiska tjejer.

• Anonym (Svart kvinna­)
    Visa endast
    Lör 23 mar 2019 15:06 #8

TS är lite förvirrande. Mörkhyad är inte nödvändigtvis samma som svart. Med begreppet svarta avser man idag människor med afrikanskt, subsahariskt ursprung.

Det finns mörkhyade etniciteter som inte har afrikanskt ursprung i bl.a. södra Asien och Oceanien (t.ex. aboriginerna i Australien), men dessa brukar inte benämnas som svarta.

En del tycker kanske det här är hårklyverier, men för mig som svart (afrikanskt ursprung) handlar det om min etnicitet.

• Anonym (G)
    Visa endast
    Lör 23 mar 2019 18:26 #9
    Anonym (Anna) skrev 2019-03-22 11:15:19 följande:
    Håller med
  • Sön 24 mar 2019 10:28 #10 -1

Absolut... Jag har haft flera män som varit svarta o tycker om att bli knullad av svarta. Har inte vart m nån svart kvinna m med andra tjejer med ursprung som asiater o även varit med en m slöja

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll