• Anonym (Ts)

    Små bröst = mindre attraktiv?

    Hej, jag har under nästan hela min tonår haft grov ångest över mina bröst, för att dem är små, liksom alla jag möter märker jag direkt att deras bröst är större än mina. Det är väldigt få jag mött som har mindre bröst än mig. Men trots detta har jag i 2 eller 1 års tid accepterat detta och tillochmed börjat gilla dem som dem är, från och till iallafall. Det kommer tillfällen då jag känner att dem inte duger, att alla skulle tycka jag va finare om jag opererade dem lite större, och rundare då dem typ har en konform..

    Men min fråga till er är iallafall om ni tycker en tjej blir mindre attraktiv om hon har väldigt små bröst? Och vilken storlek och form föredrar ni?

    Vill inte höra att det är jag som ska tycka att jag är fin och inte alla andra, det vet jag redan men nu vill jag höra andras åsikter! :)

    Både män och kvinnor är välkomna med sina åsikter.

  • Svar på tråden Små bröst = mindre attraktiv?
  • Anonym (I)

    Hej! Jag har också små bröst men har aldrig setts som mindre attraktiv för det, förutom av mitt idiotex men han var som sagt idiot och klagade på allt annat också. Övriga partners har tyckt om dem och det gör jag också.

  • Anonym (Nej)

    Kvinna, nej tycker inte att det är mindre attraktivt. Tycker att det viktigaste är helt annat, som jag brukar säga, det sitter mellan öronen.

  • Anonym (Större är finare)

    Större är finare, men bröstens utseende är en detalj i kvinnans utseende. Höft/lår/bak och midjans utseende är långt viktigare än brösten. Om nån vill veta min gubbkäta åsikt i ämnet så har ni just fått den.

  • Schack73

    Jag tycker oftast att små är finare och kläder sitter bättre. Men det beror väl lite på proportioner och hur resten av kroppen ser ut.

  • Gryntroll

    Jag tycker generellt att kroppar är fashinerande med sin variation av utseenden. Men måste jag välja så säger jag tvärtom att små är finare än stora. Kan tycka att stora ibland ser tunga och otympliga ut.

  • Godisbuske

    Ett par större bröst fångar blicken såklart och ser ju mer kvinnligt ut.

    Men jag måste säga att de mest härliga och goaste tjejer jag träffat och pratat med i livet har haft små. Det är hela tjejen som gör henne attraktiv.

    Bröst är nice men en go rumpa slår det.

  • Anonym (Underbart)

    De kvinnor som jag haft skönt med som haft små bröst har varit underbart känsliga då man slickat och nafsat på dem. Mycket tändande om du frågar mig.

  • Anonym (Underbart)

    De kvinnor som jag haft skönt med som haft små bröst har varit underbart känsliga då man slickat och nafsat på dem. Mycket tändande om du frågar mig.

  • Anonym (E)

    Rättså små bröst här med, har bara uppskattats av partners. En sak att tänka på med är att många av de som hade stora som 20-åringar har nu som 40+ mindre snygga bröst, gravitationen har gjort sitt till. Mina ser ut som de alltid har gjort :)

    Tror att det är mycket viktigare att det syns att man gillar sig själv..det är attraktivt.

  • Anonym (r)

    Det är fint med små bröst, optimalt för t.ex braletts och andra plagg som inte fungerar så bra när man har större bröst. Nu är jag tjej men tänder på andra tjejer så :P

Svar på tråden Små bröst = mindre attraktiv?