• Anonym (Kille på 31)

    Kvinnors onanivanor

    En fråga till er kvinnor där ute! Ni som är i ett förhållande och onanerar ofta. Byter ni ut det mot sex med er partner? Minskar sexet och ökar onanin eller har ni bara börjat onanera mer men samtidigt har lika mycket sex?

  • Svar på tråden Kvinnors onanivanor
  • riboflavin
    Anonym (Kille på 31) skrev 2019-03-26 20:21:12 följande:

    En fråga till er kvinnor där ute! Ni som är i ett förhållande och onanerar ofta. Byter ni ut det mot sex med er partner? Minskar sexet och ökar onanin eller har ni bara börjat onanera mer men samtidigt har lika mycket sex?


    Jag onanerar av olika anledningar.

    1. Jag är stressad eller uttråkad

    2. Jag är egentligen sugen på sex men det är av någon anledning inte ett alternativ.

    Jag hade inte valt bort sex och istället onanerat, men onanifrekvensen följer sexfrekvensen. Har vi en period mycket sex innebär det också mycket egen lek, i perioder med mindre sex går också onanifrekvensen ner. Varför vet jag inte riktigt, kanske är jag mer drivande i perioder på grund av högre sexlust och har då större lust att onanera eller så har han större lust i perioder och jag blir då inspirerad.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (.)

    Har inte mindre sex för jag onanerar, jag har mycket högre sexlust än min pojkvän så oavsett hur mycket eller lite jag onanerar så vill jag ändå ha mer sex än vad han vill. Dem dagarna han varit väldigt tydlig med att ?idag har jag absolut inte lust? så måste jag få orgasm innan vi lägger oss i sängen tillsammans, annars är det bara jobbigt för oss båda, för jag blir rastlös och vill ligga, och han vill bara ha en mysig kväll utan att sex ska behöva vara inblandat.

    Hade dock aldrig valt att hellre onanera om det hade varit upp till mig, men måste liksom respektera att han inte riktigt har den driften jag har.

Svar på tråden Kvinnors onanivanor