Inlägg från: Anonym (Ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen)

Hur komma över det barn jag aldrig fick? (ofrivillig abort, lång text)

Sorgligt läsa om att du inte hade så mycket att säga till om gällande att behålla eller ej, beklagar verkligen den smärta detta givit dig Hjärta.

Tror du inte att ditt mående skulle bli bättre om du verkligen blev gravid på nytt med din nuvarande pojkvän och att en levande bebis i din famn kan få dig att må bra på riktigt igen?

Om du vill kan du titta in under abort (känsliga rummet)  Stor sorg, saknad, ångest (tror jag att jag döpte tråden till ) där jag startade en tråd med förhoppning om att fler som känner igen sig efter en abort som inte alls skulle ha fått blivit av...(egentligen) skulle hitta dit och där man kan få skriva till andra som vet vilka känslor som stormar inombords när beslutet inte blev rätt.
    Titta gärna in, du med flera som kanske också behöver lite stöd av andra som vet vad vi går igenom, dvs varit med om samma sak själv med ungefärliga känslor efteråt Hjärta.

Varm kram och jag tror faktiskt det kommer att se ljusare ut för dig längre fram när du känner att du vill ha barn. 

Svar på tråden Hur komma över det barn jag aldrig fick? (ofrivillig abort, lång text)