• Anonym (Kucken)

    Slicka fitta efter utlösning?

    Så, det här med att slicka fitta efter att mannen kommit i den, hur ställer du dig till det?

    Tycker du om att slicka henne efter du kommit? Klarar du inte av det?

    Tycker du det ör okej eller rent ett krav att han slickar dig efter han kommit eller blir du äcklad av det?

    Rösta och skriv här i tråden.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Slicka fitta efter utlösning?
  • Anonym (Man)

    Skulle ställa upp på det.

    Det är väl inte värre än för tjejen, om man sprutar henne i munnen?

  • Anonym (Kucken)
    Anonym (Man) skrev 2019-03-30 12:54:35 följande:

    Det är väl inte värre än för tjejen, om man sprutar henne i munnen?


    Så är det ju absolut, sen tycker jag att precis innan utlösning så skulle jag nästan göra vad som helst. Men efter utlösning så försvinner denna känsla rätt snabbt.

    Om en tjej suger av en så är hon oftast i stadiet innan utlösning och då nästan gör vad som helst.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kucken) skrev 2019-03-30 13:17:48 följande:

    Så är det ju absolut, sen tycker jag att precis innan utlösning så skulle jag nästan göra vad som helst. Men efter utlösning så försvinner denna känsla rätt snabbt.

    Om en tjej suger av en så är hon oftast i stadiet innan utlösning och då nästan gör vad som helst.


    Där är vi olika...
  • Anonym (Man 52)

    Är ju ett sätt att visa sin dyrkan för kvinnan. Speciellt om det är en annan man som fyllt hennes fitta.

  • Xzx

    Kan absolut tänka mig att göra det, om hon vill! Dock brukar jag vara så jävla trött efteråt att jag Helt klart föredrar att se till att hon är nöjd innan jag fyller henne.

  • Anonym (HP)
    Anonym (Man) skrev 2019-03-30 12:54:35 följande:

    Skulle ställa upp på det.

    Det är väl inte värre än för tjejen, om man sprutar henne i munnen?


    Anonym (Kucken) skrev 2019-03-30 13:17:48 följande:

    Så är det ju absolut, sen tycker jag att precis innan utlösning så skulle jag nästan göra vad som helst. Men efter utlösning så försvinner denna känsla rätt snabbt.

    Om en tjej suger av en så är hon oftast i stadiet innan utlösning och då nästan gör vad som helst.


    Precis. Inte många tjejer som helhjärtat suger kuk och sväljer satsen när de är sexuellt mätta och helt okåta.

    När det närmar sig orgasm när min fru suger av mig så tänker jag ofta att jag ska tungkyssa henne medan hon har kvar satsen i munnen. Men i samma ögonblick som satsen sprutar ut så försvinner den tanken fullständigt.
  • Anonym (B)

    Nej det är inget jag skulle göra och ganska säker på att det hade äcklat min partner också.

  • Pelle241

    Jag svarar: Antagligen. Om hon bad mig göra det skulle jag nog gjort det. Jag själv tänder inte direkt på det men man gör ju givetvis saker för sin partners njutning. (Gäller endast om det var min egen sperma)

  • MammAmma

    Killen jag träffar har inga problem med att slicka efter att ha fyllt mig ^^ Tackar min lyckliga stjärna för att ha haffat detta praktexemplar av maskulinitet!

  • Anonym (HP)
    MammAmma skrev 2019-03-30 21:23:11 följande:

    Killen jag träffar har inga problem med att slicka efter att ha fyllt mig ^^ Tackar min lyckliga stjärna för att ha haffat detta praktexemplar av maskulinitet!


    Är det maskulint att lapa sperma?
Svar på tråden Slicka fitta efter utlösning?