• Anonym (Mami)
    Sat 30 Mar 2019 07:59
    1556 visningar
    6 svar
    6
    1556

    Hade du kunna tänka dig att suga på en kvinnas mjölkfyllda bröst?

    Jag har hört att denna fetisch finns.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hade du kunna tänka dig att suga på en kvinnas mjölkfyllda bröst?
  • Anonym (Pappa­)
    Sat 30 Mar 2019 08:03
    #1

    Visst sög man på hennes bröst när barnen var små och brösten riktigt stinna men inte så att jag sög mjölk ur dem.

    Vi smakade dock båda när barnen bar små men någon fetisch att återuppleva detta har jag inte.

    Tycker gravida överlag (förlåt) är lite oattraktiva, svullna och stor mage. Brösten var trevliga men de var även goa så länge hon ammade.

    Att suga på en okänd kvinnas mjölkstinna bröst? Hmm.. ja om jag var riktigt kåt så skulle jag det.

  • Anonym (Pappa till tre)
    Sat 30 Mar 2019 21:14
    #2
    Anonym (Mami) skrev 2019-03-30 07:59:13 följande:

    Hade du kunna tänka dig att suga på en kvinnas mjölkfyllda bröst?


    Ja mer än gärna om det var min frus mjölkfyllda bröst. Har gjort det många gånger men det är absolut ingen fetisch och inget jag saknar. Det föll sig bara naturligt och mysigt när man ändå hade dem i ansiktet när hon satt och red på mig.

    Skulle jag göra det på en annan kvinna? Absolut inte.
  • Anonym (Pappa­)
    Sat 30 Mar 2019 21:23
    #3
    Anonym (Pappa till tre) skrev 2019-03-30 21:14:42 följande:

    Ja mer än gärna om det var min frus mjölkfyllda bröst. Har gjort det många gånger men det är absolut ingen fetisch och inget jag saknar. Det föll sig bara naturligt och mysigt när man ändå hade dem i ansiktet när hon satt och red på mig.

    Skulle jag göra det på en annan kvinna? Absolut inte.


    Ja just det, så var det! Hade glömt bort hur det var. Brösten kom mycket närmare ansiktet när hon red när de var mjölkstinna. Lätt att komma åt att suga på när de var 2-3ggr större än idag. Haha.. härliga tider men precis som du säger, inget jag saknar eller vill ha tillbaka idag.
  • Anonym (sexy)
    Sat 30 Mar 2019 23:00
    #4

    Ja det bästa med ammningen var sambons stinna bröst otroligt läckra.

  • Sun 31 Mar 2019 11:51
    #5

    Är helt underbart att få göra. Känna tyngden och se den styva vårtan,sen suga och njuta!

  • älskam­igmuch­o
    Mon 1 Apr 2019 03:40
    #6

    Gud ja.... har inga egna barn m har haft sex med ett par under hennes graviditet o efteråt o är fortfarande så kåt på att suga bröstmjölk från en annan tjej som är riktigt sugen.... var också kåt när hon var gravid o jag lekte doktor med henne medan han knullade mig bakifrån

Svar på tråden Hade du kunna tänka dig att suga på en kvinnas mjölkfyllda bröst?