• Lunne

BIM maj

Nu måste jag gnälla på FLs sökfunktion! Kunde verkligen inte hitta denna tråd när jag sökte igår så startade en ny, men först nu så syns denna, ggr! Hoppar gärna med i alla fall :)

Vi har försökt sen i somras, lyckades i oktober men det blev ett MA i början av december =/ Hann efter det med ett försök i februari och tog paus i mars. Så nu siktar vi på att köra på i april och hoppas på en bebis januari 2020 :)

Hur känner nu andra om att möjligt förväntat BF nu slagit över till 2020?

BIM 

1/5 elenoresara 

2/5 Trettitvå, Zyprexa, Grossess

3/5 sommartjejen888 

4/5 smlan, luktärtan, höstmamma 

5/5 ok1020, Evi82, Irene122

8/5 Emmissss, Lyra78 

9/5 Babycakes79, Cheneyney

13/5 Lunne

• Lunne
    Emmissss skrev 2019-04-12 19:08:11 följande:

Hej vännen! Vi har försökt sen september och JA känns super konstigt och lite tråkigt att det helt plötsligt blivit 2020? Sjukt! Tråkigt med missfallet, förhoppningsvis plussar ni snart igen! :)

Tråkigt när det tar sån tid =/ Har ni försökt aktivt varje månad? Jag tycker dock att det är skönt att det pekar mot 2020 nu så vi kan köra igång igen :) Vi tog paus i mars för att BF hade blivit julafton om vi hade lyckats.
  • Lunne
    Emmissss skrev 2019-04-14 19:29:52 följande:

Ja det har vi gjort. Man blir så nojjig när det går fort för alla runt ikring en och inte oss. Jaså haha kanske skönt med en paus? Har också alltid känt så men vi körde på ändå. Redan ställt mig in på att vi kommer behöva gå iväg o kolla oss. Skulle höra av mig i maj, tydligen långa köer i vårt landsting.

Tessi1 skrev 2019-04-14 19:38:33 följande:

Jag håller med dig . Känner samma som dig att man redan är inne på år 2020.. trodde ju det skulle gå och bli en 2019 bebis.. jag vet inte när man ska ringa om att få hjälp . Försökt i 9 månader nnu. Vill göra det direkt men är samtidigt rädd att jag ska ha alla fel och aldrig kommer få barn:(

Japp, det har faktiskt varit rätt skönt med paus :) Innan vi började försöka var jag helt inne på att jag vill ha barn just i januari, men det kom lite saker i vägen så vi kunde inte börja försöka i tid för jan 2019. Så tar det sig på nästa ÄL kommer det kännas lite ment-to-be.

Vet inte hur tidigt man kan söka hjälp, jag fick massa mellanblödningar strax efter att jag slutade med p-ring så var inne för det. Då hittade dem PCO så vi fick tid för utredning direkt till efter ett par månader. Då hade jag ju dock lyckats bli gravid, men jag har fått Letrozol för att hjälpa ägglossning sen efter MA:t, så hoppas att det ska ta sig snart igen :)
  • Lunne
    Backar min BIM en dag då Flo-appen uppdaterat nu när ÄL har varit, nu håller vi tummarna för ett plus inom 2 veckor :)

BIM-lista

1/5 elenoresara, Maya 889, 88Sandy 

2/5 Trettitvå, Rollan92 

3/5 sommartjejen888, Emphz, skrollan94 

4/5 smlan, luktärtan, höstmamma, susanned 

5/5 ok1020, Evi82, Irene122, Mela88, legenden123, t123, Grossess 

6/5 Bebbelover

7/5 jejja93, nervösanonym 

8/5 Emmissss, Lyra78, Pixpoxy 

9/5 Babycakes79, Cheneyney, pepsi20 

11/5 Espresso, Gummsan83, Jsv17 

12/5 Pahm, Lunne 

13/5 Lonelygirl92, Desiree223

14/5 fjompp91 

16/5 Tessi1, LittleAngelbeat 

18/5 Sirest01 

19/5 babytjejen 

21/5 CH90, Enniie 

22/5 Pennie22, luthia

23/5 Lovalia 

24/5 brallison 

25/5 Zyprexa

27/5 Nicciz 

Pluslista; 

25/4 Trettitvå -7
  • Lunne

Gaah, jag blir galen! Det har verkligen på något sätt kännts som att det tagit sig denna månad, men nu känns det kört och som att jag inbillat mig istället. BIM-4 idag och negativt test samt mini-spottings, jag vet att det inte behöver betyda något än men min hjärna vägrar ta till sig det =/ Hur går det för er andra som har BIM i helgen?

• Lunne

Så blev det mens här igår =/ Så hoppar över till juni-tråden...

• Lunne
    Sobioor skrev 2019-05-13 14:52:03 följande:
    Åh nej :/ hoppas verkligen ni lyckas på nästa försök <3 håller tummarna för er, tappa inte hoppet kramar
    Tack <3 
Svar på tråden BIM maj