• Saffranskaka

    Förlossningen? Hur hade ni det

    Slemproppen har gått antar jag i förrigår kom blodblandat slem

    Sedan har det i två dagar nu kommit blodblandat slem mörkrött och ljusare rosa, har vart klarare rött men inte bara rent blod

    Fått mer intensiva smärtor men dem kommer o går.. både i livmoder och underliv.

    Undrar när bebis kommer är vecka 40+

    Så länge man inte har några extrema smärtor är det ingen idé att besöka förlossningsavdelningen antar jag? Det är vad jag fått höra

  • Svar på tråden Förlossningen? Hur hade ni det
  • Orkide

    Jag skulle ringa och fråga förlossningen om de vill göra en koll eftersom det kommit blod

  • Saffranskaka

    Pratade när de börja me förlossning/bm

    Dem sa om de

    Kom klart rött blod igen ska jag åka in men så länge det inte kmr mer klart rött kan jag avvakta

    Kan säga jag har ganska kraftiga menssmärtor nu iaf

    O uppstötningar får se när detta blir över med (y)

  • Stellan11

    Jag födde 4timmar efter att det kommit så. Ringde upp direkt eftersom jag blev orolig så fick komma in på kontroll, var öppen 6cm då, inga speciella värkar men fick stanna ändå :) hoppas de sätter igång för dig!

  • Saffranskaka

    Kom

    Mycket av slemproppen imorse nu på toaletten men fortsätter o lossna går ganska segt detta

    Vet samtidigt inte om jag uppskattar det lite då jag får mer tid o förbereda mig, men börjar kännas som kroppen börjar ge sig för att föda snart lite som när man vet man ska ha mens utan att ha koll på sin kalender

  • Saffranskaka

    Ok ringde förlossningen o dem sa kom först in vid

    Extrema smärtor eller om

    De kmr

    Mer rent blod..

    Elr vatten går typ

    Men jag vet inte, just nu gör ländryggen extremt ont symptomen ökar o ökar. Snart kommer hon nog

Svar på tråden Förlossningen? Hur hade ni det