• Anonym (Leila­tjejen­) Trådstartaren
    Mon 22 Jul 2019 22:32
    1681 visningar
    90 svar
    90
    1681

    Förtjust i grannen

    Men alltså, ni är så härliga och peppande! Tänker extra mkt på dig som skrev att du sumpade din chans och sen var det kört! Japp, ska lägga in en stöt ;) Även om han säger nej så ser jag ju inte honom så ofta ändå!

  • Anonym (Leila­tjejen­) Trådstartaren
    Tue 23 Jul 2019 12:27
    #61
    Anonym (K) skrev 2019-07-23 09:58:44 följande:

    Så är det förstås... Är i en lite tjorvig situation med honom nu och tänker att hade vi tagit steget för 8 år sedan så hade vi i alla fall varit över det här, på ett eller annan sätt.


    Så tråkigt att läsa, hoppas verkligen att det löser sig...
  • Anonym (Leila­tjejen­) Trådstartaren
    Sun 18 Aug 2019 22:56
    #64

    Alltså, nu har han äntligen lagt märke till mig! Stötte på honom igår med mina barn i släptåg och han med sina barn och han gav mig ett leende och en nick! Läser han den här tråden?!? Jag log bara, kom inget hej ur min mun!

    Det där med paketet utanför hans dörr vågade jag inte. Jag kände på hans port och tänkte lägga ett brev till mig men det var ju annan kod så kom inte in i porten. Sen bangade jag...

    Av alla ggr jag piffat upp mig innan jag lämnat hemmet var jag verkligen helt osminkad och med träningskläder igår - typiskt! Men han hade också träningskläder och inget smink ;)

  • Anonym (Leila­tjejen­) Trådstartaren
    Mon 19 Aug 2019 18:22
    #67
    Anonym (Wow!) skrev 2019-08-18 23:05:25 följande:

    Åh vad spännande! Lova att du skriver igen i tråden om något ytterligare händer.


    Japp - det ska jag :) Nu ska jag ta en liten kvällspromenad här i området :)
  • Anonym (Leila­tjejen­) Trådstartaren
    Mon 19 Aug 2019 18:24
    #68
    Clark73 skrev 2019-08-19 15:52:32 följande:

    Det tar sig, jag håller tummarna för dig......

    För sök att säga hej till honom nästa gång, å kanske bjuda honom på fika


    Ja, jag är så pepp nu! Clark - han log åt mig :D
  • Anonym (Leila­tjejen­) Trådstartaren
    Thu 22 Aug 2019 20:40
    #71

    Alltså seriöst! Ska jag adda honom på Facebook? Gått promenader varje kväll! Hämtar, lämnar barn, slänger sopor, handlar mjölk men träffar inte på honom!

    Vad händer om han inte accepterar mig? Pinsamt när jag ngn gång stöter på honom men och?

    Kommer han tro jag är knäpp? Det är ju en granne, enkelt att hitta hans namn och sen leta upp honom på Facebook. Jag har ju inte behövt leta som en dåre...

  • Anonym (Leila­tjejen­) Trådstartaren
    Thu 22 Aug 2019 21:19
    #73
    Clark73 skrev 2019-08-22 21:10:05 följande:

    Fan sitter han bara inne för! Jag tror att du skall försöka att pricka in honom när han kommer från jobbet, träningen eller handlar. Jag får många vänförfrågningar från utlänska tjejer på Facebook, å jag raderar utan att kolla många gånger, tänk om du skulle göra en vän förfrågan och han raderar utan att kolla så noga, åhh jag skulle vilja hjälpa dig, smygit på honom för att ge dig vilka tider han rör sig där ute..


    Alltså Clark, jag springer ut i tid och otid! Men han borde ju känna igen min profilbild, typ ?hmm, är inte det min granne??...

    Jag vet att jag är töntig men det är så svårt!
  • Anonym (Leila­tjejen­) Trådstartaren
    Thu 22 Aug 2019 21:19
    #74
    Clark73 skrev 2019-08-22 21:10:05 följande:

    Fan sitter han bara inne för! Jag tror att du skall försöka att pricka in honom när han kommer från jobbet, träningen eller handlar. Jag får många vänförfrågningar från utlänska tjejer på Facebook, å jag raderar utan att kolla många gånger, tänk om du skulle göra en vän förfrågan och han raderar utan att kolla så noga, åhh jag skulle vilja hjälpa dig, smygit på honom för att ge dig vilka tider han rör sig där ute..


    Alltså Clark, jag springer ut i tid och otid! Men han borde ju känna igen min profilbild, typ ?hmm, är inte det min granne??...

    Jag vet att jag är töntig men det är så svårt!
  • Anonym (Leila­tjejen­) Trådstartaren
    Thu 22 Aug 2019 21:39
    #76
    Clark73 skrev 2019-08-22 21:32:05 följande:

    Tänk om det är hans ex som bor där, du får kolla, och i så fall fråga var han heter och bor och lämna en ett brev  till honom.


    Hmmm, det kanske blir det där borttappade brevet i alla fall :D
  • Anonym (Leila­tjejen­) Trådstartaren
    Fri 23 Aug 2019 21:43
    #81
    Noname00 skrev 2019-08-23 20:59:21 följande:

    Nej inte adda på Facebook jag hade försökt ha mer kontakt med honom innan.


    Jag vet att det är knepigt men jag har hållit på sen i april! Om jag skriver ngt typ: hej, jag är din granne. Vill du ta ett glas?
  • Anonym (Leila­tjejen­) Trådstartaren
    Sat 24 Aug 2019 21:16
    #85
    Anonym (Grannligg) skrev 2019-08-23 21:55:20 följande:

    Om jag var intresserad eller nyfiken på en granne, och hon skrev så... 


    Och om du inte var intresserad? Vi är ju vuxna, han borde ju bara skriva typ tack men nej tack?
  • Anonym (Leila­tjejen­) Trådstartaren
    Fri 30 Aug 2019 23:14
    #87

    Tack för alla pepp! Han har inte svarat så antingen gillar han inte det han ser eller så är han upptagen på annat håll. Nu lägger jag ner hörrni :) Plenty of fish out there eller vad brukar man säga...

Svar på tråden Förtjust i grannen