• Reik0n

    Relationsproblem hjälp!!

    Hejsan efter att ha träffats mitt livs kärlek för snart ett år sedan allt har gått bra och vi har klickat och kommit överens jätte bra och är '' emmade för varandra'' hon har barn sen innan med en narkoman som åker in och ut på behandlingshem,

    X mannen har flera gånger misshandlat både fysiskt och psykiskt, nästan strupit ihjäl henne, han sparkade henne i magen när dom väntade barn osv... Hon valde att lämna han för barnets bästa och träffade mig ca 1 vecka efter hon lämnat han,

    När vi träffades så vart det kärlek vid första ögonkastet, vi älskade varandra redan från dag ett, och det tog ca en månad innan jag flyttade in hos henne och barnet,,, barnet älskar mig och kallade mig för pappa fort, för jag fanns där och gjorde precis allt det hans biologiska pappa gjorde för han sket i sin son och valde att knarka istället..

    Under hela våran tid tillsammans har han bara varit ett problem från start, han har försökt splittra oss, hotat mig och och sambon, smutskastat henne i olika sms till mig men jag hsr inte brytt mig för jag älskar henne och bryr mig inte eller tror på något han skriver..

    Han är väldigt manipulativ och är ett riktigt svin ena stunden och sen jätte snäll andra sekunden och hon går på det varje gång...

    Hon sa att hon älskade mig och att jag var hennes livs kärlek, hon och vi valde att skaffa barn och göra vår lilla familj större, nu är hon gravid i vecka 28 och det har varit en extremt tuff graviditet med ångest och ont i kroppen för henne, jag har försökt att stödja henne så mycket jag kan, men jag har pressat henne för mycket istället det har blivit en ond spiral så att säga,,

    men hon ringde mig på jobbet och berättade att hon fortfarande älskade sitt ex men samtidigt älskar hon mig, och hon vet helt plötsligt inte vem hon ska välja nu enligt henne, hsr inte bott hemma på nästan en vecka förutom någon dag när dom varit på besök hos hennes mamma några dagar, hon säger att känslorna kom direkt dagen efter vi plussade.......... Och om jag påpekar att det har med graviditetshormoner att göra så bli hon förbannad och skriker och kallar mig förnedrande saker.... Så jag tror kanske inte det har med hormoner att göra, möjligtvis att det förstärka av det,

    Men jag har stöttat henne sen dagen vi träffades för hon har haft låg självkänsla, varit rädd pga xet, vi har varit till brottsofferjouren och där har jag varit med som stöd, men nu fattar jag ingenting hur kan hon vilja ha han igen? Vi ska åka på kryssning nästa vecka som hon köpt till mig i födelsedags present, efter hon berättat om känslorna för xet så ville hon inte med, men nu ska hon med ändå?? Även precis innan graviditeten så fick hon någon känsla för han men den försvann helt sen, men nu verkar det ha kommit tillbaka igen,,

    Nu håller jag på att tappa mitt livs kärlek och min familj, känner mig helt värdelös och som allt jag gjort och gör för henne inte betyde ett skit för henne, hon lovade mig dagen hon blev gravid att aldrig ta något stort beslut när hon är gravid pga alla hormoner, men kan det verkligen vara hormoner detta?

    Hoppas någon med erfarenhet kan hjälpa mig så jag mår extremt dåligt??

Svar på tråden Relationsproblem hjälp!!