Varför går det så bra med henne ibland och i andra stunder inte bra alls?
Hon backade för att du inte ska försöka ta det vidare än luncher och kompishäng. Hon har väl funderat efter lunchen och är rädd att du fick romantiska känslor.
Hon backade för att du inte ska försöka ta det vidare än luncher och kompishäng. Hon har väl funderat efter lunchen och är rädd att du fick romantiska känslor.
Förlåt, när jag skrev ''bemötande med henne enskild gick hur bra som helst'' så menade jag dagen innan, inte i själva fika tiden'' Det var väl det du reagerade på, va? När du skrev att ''Det var väl det det inte gjorde?''. Ursäkta mig för min otydlighet.
Jag vet inte om du tar dina förslag som ren allmän eller om du tar de utifrån vad du känner för mig, men jag kan understryka att lunchen med henne har ingenting med dejting att göra. Hon gav mig en spontan kram efter lunchen och dessutom sa senare att JAG MÅSTE ringa henne. Jag skall nämligen åka iväg och därav min bjudning för fika.Jag vet inte själv hur hon fick en sådan analys, hon gav mig en spontan kram under promenaden och sa själv att jag MÅSTE RINGA henne. Och sedan skall hon bara förändrats nästa dag?