• MiaAhl­in
    Fri 19 Apr 2019 10:08
    95 visningar
    9 svar
    9
    95

    Positivt eller spökstreck?

    Gjorde ett test igår på äl+7.. Skymtar en svag skugga bredvid kontrollinjen, men vågar inte lite på det. Det var ett test från rfsu. Ska såklart testa igen, imorgon tänkte jag. Men vad tror ni, spökstreck eller positivt?

  • Svar på tråden Positivt eller spökstreck?
  • MiaAhl­in
    Fri 19 Apr 2019 10:09
    #1
  • Anonym (Pseud­omamma­n)
    Fri 19 Apr 2019 11:17
    #2

    Jag tycker mig se ett svagt streck :D va spännande! Jag hänger på lite :) är på BIM-5 idag (äl+10) och tog ett clearblue testa tidigt. Svårt att få med på bild men både jag och mannen tyckte att vi såg ett extremt svagt streck. Har dessutom haft som mensvärk i 3 dagar och det brukar jag aldrig ha förena dagen före mens.

    Har du några symtom?

  • Anonym (Pseud­omamma­n)
    Fri 19 Apr 2019 11:19
    #3

    En bild till (försöker ladda upp via mobilen)

  • Anonym (Pseud­omamma­n)
    Fri 19 Apr 2019 11:21
    #4

    Hm råkade posta samma två gånger så försöker igen

  • Anonym (Pseud­omamma­n)
    Fri 19 Apr 2019 12:24
    #5

    Alltså nu har det visserligen torkat men kan du/ni se nåt?

    Hur ska jag tolka detta?

  • MiaAhl­in
    Fri 19 Apr 2019 15:35
    #6

    Jo jag tycker nog jag kan se en liten svag skugga. Jag är idag på äl+8, vet inte när bim är då jag hade

    "p-pillermens" sist. Jag har haft molande värk till och från de senaste dagarna, inget jag heller brukade ha när jag inte gått på p-piller. Kroppen kan ju få fnatt nu när jag är utan det kanske. Är konstant varm i ansiktet och har en förhöjd temp med, man vill ju att allt detta ska tyda på graviditet såklart :)

    Har kvar test från rfsu och även clearblue testa tidigt. Ska nog vänta till söndag och ta nytt test då. Håller tummarna för oss :)

  • Anonym (Pseud­omamma­n)
    Fri 19 Apr 2019 16:52
    #7
    MiaAhlin skrev 2019-04-19 15:35:06 följande:

    Jo jag tycker nog jag kan se en liten svag skugga. Jag är idag på äl+8, vet inte när bim är då jag hade

    "p-pillermens" sist. Jag har haft molande värk till och från de senaste dagarna, inget jag heller brukade ha när jag inte gått på p-piller. Kroppen kan ju få fnatt nu när jag är utan det kanske. Är konstant varm i ansiktet och har en förhöjd temp med, man vill ju att allt detta ska tyda på graviditet såklart :)

    Har kvar test från rfsu och även clearblue testa tidigt. Ska nog vänta till söndag och ta nytt test då. Håller tummarna för oss :)


    Va spännande! Jag får mer och mer mensvärk, känns som om den ska komma när som helst verkligen. Hade liknande symptom med senaste graviditeten men man vågar ju såklart inte tro på att de kan va sån tur att jag är gravid igen!

    Mår illa ibland på nätterna också, väldigt märkligt, men å andra sidan så kanske man är skengravid (hoppas inte :/)

    Håller också tummarna för oss! Ska nog ta och testa söndag eller måndag jag också. Glad påsk <3 
  • MiaAhl­in
    Tue 23 Apr 2019 06:53
    #8

    Hur har det gått för dig? Jag testade igår, dock på kvällen och med clearblues digitala tidiga test som visade minus.. Idag är jag på äl+12, eller bim -2. mår illa idag och är lite yr..

  • Fri 26 Apr 2019 21:36
    #9

    Hoppar in här.

    Jag ser inte bilden, men tog ett test på BIM. Digitala visade ?inre gravid?. Gick två dagar och testade med vanligt, vääääääääääääldigt svagt. BIM +3 väääääldigt svagt men lite starkare... idag på BIM +4 plussade jag med digitalt 1-2 veckor. Så håll hoppet uppe :)

    De enda symptomen jag har är molvärk och trötthet, inget annat :)

Svar på tråden Positivt eller spökstreck?