• Anonym (fegis­en)
    Sat 20 Apr 2019 20:07
    18 visningar
    1 svar
    1
    18

    skriva?

    Hej, ni kanske tycker detta inlägg är töntigt men skulle vilja ha era åsikter. Jag träffade en kille på en fest för ett par veckor sedan som jag hängde med hela kvällen. Vi bytte nummer och så hörde han av sig ett par dagar efter. Han frågade ej om jag ville ses utan han fortsatte prata om typ festen och lite internt dock verkade han hinta med att han ville ses men sa inget direkt ut. Jag hörde sen av mig nån dag senare också allmänt och inget prat om att ses, jag trodde det automatiskt skulle komma in på det ämnet men han börja hinta om att vilja ses igen men inget man typ kan svara på utan låter mycket som skämt. Sen dess har vi ej hörts, men det är nåt jag ändå blev intresserad av fast jag ej känner honom. Ska jag fråga om han vill ses? Eller kommer det väldigt långt efter nu eftersom det var ett tag sen. Vill ej verka på, hahah. Eller hur tolkar ni hans tystnad? Att jag borde sett hintarna som en inbjudan till att setts tidigare? Jag har aldrig tagit initiativ förut till en kille om att ses första gångerna, alltid killar som frågat mig så är väldigt osäker på detta. Vi är båda 20+. 

  • Svar på tråden skriva?
  • Sat 20 Apr 2019 20:13
    #1

    Av det du skriver skulle jag tolka det som om han vill ses. Börja med att ta kontakten igen. Kan vara så att han är lite blyg.

Svar på tråden skriva?