• Anonym (Mollie)

Min kille vill ha trekant med mig och hans ex

Okej, läget är såhär. Jag har varit tillsammans med en kille i ca 4-5 månader. (vi är båda runt 35 år) Vi planerar framtiden tillsammans, vi kollar efter ett gemensamt hus, vi har köpt bil tillsammans och vi har våra barn varannan vecka. För ca 2-3 veckor sedan så tar han upp ämnet trekant! Han vill gärna ha trekant med någon annan tjej berättade han och jag är osäker eftersom det är helt nytt för mig. När jag frågade om vi kunde ta in en till kille i såfall så var det helt otänkbart. Efter mycket prat om det så kläcker han även att han vill att hans ex ska vara tjejen vi har trekant med. De har känt varandra jättelänge och det är henne han har barnen med. Jag undrar såklart varför han vill att det ska vara just henne vi har sex med och då menar han på att då kan vi bli vänner samtidigt och börja umgås och ha sex ibland. ( jag och hans ex har aldrig träffats förut) Enligt min kille ska hans ex vara med på detta. Jag är förvirrad och min kille tjatar om det här konstant. Vad ska jag göra och varför vill han att det ska vara just henne vi har sex med?

• Svar på tråden Min kille vill ha trekant med mig och hans ex
  • Anonym (Mollie)
    Anonym (RedLibra) skrev 2019-04-25 19:01:33 följande:

Jag tycker inte att man ska klanka ner på TS. Det behöver inte vara så att den kvinna, eller man, som hamnar i en relation med en psykopat är viljesvag eller saknar karaktär på något vis. Många begåvade och framgångrika personer har åkt dit.

Man har helt enkelt haft oturen att bli föremål för fel persons intresse. Sedan är det kanske inte en slump vem som bli utvald. Finns det resurser, är man vacker, har man hög status mm så drar det spyflugorna till sockerbiten.

Personen lägger in en charmintensiv. Bekräftar positivt den person som man vill plundra. Det är vi alla svaga för. Sakta men säkert tar de över kontrollen och till slut så är offret helt insnärjt i skuldkänslor och framtvingade löften som alla vanliga människor känner sig bundna av. Dock inte psykopaten. Hen kan aldrig stå i skuld till någon och behöver aldrig hålla löften eller avtal. Därför är det meningslöst att försöka skriva avtal. Hen kommer först att skuldbelägga sitt offer och påstå att men inte visar lojalitet och förtroende. Om man till trots lyckas upprätta ett avtal så kommer de aldrig att följa det om det inte gynnar dem. Sätter man hårt mot hårt kommer psykopaten att använda hot och våld för att undgå ansvar.

Till TS

Om du skulle lyfta att du tycker att det går lite fort i er relation så kommer han att skuldbelägga dig för det också, kanske subtilt men du kommer att hamna under press. Det är det optimala beviset på att han inte älskar Dig. Gjorde han det och hade ens en gnutta respekt för Dig skulle han lyssna på det du säger. Egentligen ska han känna att du tycker att det inte känns bra. Utan att Du tog upp det.

Att han charmat dina föräldrar och andra i din omgivning ligger helt i linje med hur de fungerar. De vill göra dig isolerad och kontrollera dig. Då måste de som kan bli dina livlinor oskadliggöras.

Vad då göra?

Skaffa dig en kontakt via vårdcentral eller kvinnojour, privat psykologimottagning e dyl medans du har rörelsefriheten kvar. Du måste kanske spela med ett under en period. Observera hans beteende och se mönstret. Dokumentera det han gör och säger, bra att ha senare. När du fått stöd så måste du genomföra uppbrottet. Vänta inte för länge. Han kommer INTE att bli bättre. Bara värre.

Lycka till och jag håller tummarna för dig.

Vissa förstår inte hur dessa saker kan ske och jag vågar påstå att dem aldrig har råkat ut för en tvättäkta manipulerande människa ! Är man dessutom naiv/svag/lättmanipulerad mm så ÄR man ett lätt offer! Vissa skrattar åt en för att man är ?dum i huvudet? osv och jag klandrar ingen för det! Man hör själv i huvudet hur sjuka saker är vad som kommer ut ur munnen på honom men han är ju så jävla bra på att snacka omkull en! Lova saker och vara framåt, driven, charmig och självsäker!

Han har inte nämt sitt ex nu på ett tag, jag sa till honom att jag inte vill vara med henne helt enkelt! Vi får se om han börjar prata om det senare men jag kommer inte ingå i någon trekant med dom två oavsett!
  • molly50
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-25 20:32:28 följande:
    Vissa förstår inte hur dessa saker kan ske och jag vågar påstå att dem aldrig har råkat ut för en tvättäkta manipulerande människa ! Är man dessutom naiv/svag/lättmanipulerad mm så ÄR man ett lätt offer! Vissa skrattar åt en för att man är ?dum i huvudet? osv och jag klandrar ingen för det! Man hör själv i huvudet hur sjuka saker är vad som kommer ut ur munnen på honom men han är ju så jävla bra på att snacka omkull en! Lova saker och vara framåt, driven, charmig och självsäker!

Han har inte nämt sitt ex nu på ett tag, jag sa till honom att jag inte vill vara med henne helt enkelt! Vi får se om han börjar prata om det senare men jag kommer inte ingå i någon trekant med dom två oavsett!
    Just därför måste man våga söka stöd så att man inte är ensam när man bestämmer sig för att lämna.
    Så ta stöd av din familj och dina vänner. Och kanske en kvinnojour.
    Och vad du än gör så ta inga fler lån åt honom!
  • Anonym (-----------------)
    Tecum skrev 2019-04-25 20:15:51 följande:
    Hear hear, ett skolexempel på hur man inte ska göra i en relation.
    Ja eller vad säger du själv då, Ts slänger in en cliffhanger ibland, nu senast förnedringssex, sen starta butik. Som enbart HON ska stå för ekonomiskt. Hon, som inte har nån koll alls på pengar (skriver hon själv).

Jag skrattar inte åt Ts utan bara blir fundersam. Särskilt också som hon undviker att svara på o bemöta saker i tråden.
  • Tecum
    Anonym (-----------------) skrev 2019-04-25 21:27:59 följande:
    Ja eller vad säger du själv då, Ts slänger in en cliffhanger ibland, nu senast förnedringssex, sen starta butik. Som enbart HON ska stå för ekonomiskt. Hon, som inte har nån koll alls på pengar (skriver hon själv).

Jag skrattar inte åt Ts utan bara blir fundersam. Särskilt också som hon undviker att svara på o bemöta saker i tråden.
    Jag tror att vi är helt överens...
  • Anonym (Wtf)

Det är bara att LÄMNA han. Varför just ha sex med sin Ex idag,så blir det imorgon med,övermorgon och så flyttar hon in hos Er. Kanske är han ute efter dina pengar,du investerar,chansar och han knullar ex tjejen...wtf

Ta det inte illa upp, men använd hjärna lite

• Anonym (Erki)
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-24 16:15:18 följande:
    Men oj, mycket av det du skrev stämmer in på hur vi har det nu. Har inte berättat allt här heller! Han är väldigt svartsjuk, har alla lösenord till mina sociala medier och blir arg och sur om jag pratar med nån kille men det jag inte har berättat här är att jag var otrogen mot honom tidigt i vår relation och jag ljög om det länge men sen berättade jag och det känns som om han straffar mig nu pga det. När det gäller sexet så är det förnedringssex rakt igenom. Det känns som om jag är skyldigt honom att göra som han säger nu eftersom jag var otrogen mot honom.
    Eh va?
    Förnedringssex..?
  • Anonym (Erki)
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-24 16:15:18 följande:
    Men oj, mycket av det du skrev stämmer in på hur vi har det nu. Har inte berättat allt här heller! Han är väldigt svartsjuk, har alla lösenord till mina sociala medier och blir arg och sur om jag pratar med nån kille men det jag inte har berättat här är att jag var otrogen mot honom tidigt i vår relation och jag ljög om det länge men sen berättade jag och det känns som om han straffar mig nu pga det. När det gäller sexet så är det förnedringssex rakt igenom. Det känns som om jag är skyldigt honom att göra som han säger nu eftersom jag var otrogen mot honom.
    Eh va?
    Förnedringssex..?
  • Anonym (Mollie)
    Anonym (Erki) skrev 2019-04-26 21:43:33 följande:

Eh va?

Förnedringssex..?

Ja! Ska jag beskriva det här eller? Ska vara mild! När han fick reda på att jag hade varit otrogen tog han mig i nr 2 enbart flera ggr om dagen i flera dagar. Jag blödde och hade ont, han njöt över att jag hade ont precis som han hade ont i hjärtat sa han! Han är hårdhänt, ger mig lavetter i sexakten, jag är hans sexslav säger han! Det är ass to mouth och jag suger hans...efter att han har varit i mig när jag har mens.....mm!
  • Anonym (...)
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-26 23:19:13 följande:

Ja! Ska jag beskriva det här eller? Ska vara mild! När han fick reda på att jag hade varit otrogen tog han mig i nr 2 enbart flera ggr om dagen i flera dagar. Jag blödde och hade ont, han njöt över att jag hade ont precis som han hade ont i hjärtat sa han! Han är hårdhänt, ger mig lavetter i sexakten, jag är hans sexslav säger han! Det är ass to mouth och jag suger hans...efter att han har varit i mig när jag har mens.....mm!

Men varför lämnar du inte denna vidriga människa? Hur kan du bara fortsätta låta honom förnedra dig och ta dina pengar? Du vet ju att han manipulerar och utnyttjar dig, men du gör inget åt det? Varför? Oavsett hur naiv man är så är det ju skillnad på att vara naiv (dum) och direkt självdestruktiv. Du vet ju att han är dålig. Det finns ju bara en lösning och det är att göra slut..
Svar på tråden Min kille vill ha trekant med mig och hans ex