• Anonym (Mollie)

Min kille vill ha trekant med mig och hans ex

Okej, läget är såhär. Jag har varit tillsammans med en kille i ca 4-5 månader. (vi är båda runt 35 år) Vi planerar framtiden tillsammans, vi kollar efter ett gemensamt hus, vi har köpt bil tillsammans och vi har våra barn varannan vecka. För ca 2-3 veckor sedan så tar han upp ämnet trekant! Han vill gärna ha trekant med någon annan tjej berättade han och jag är osäker eftersom det är helt nytt för mig. När jag frågade om vi kunde ta in en till kille i såfall så var det helt otänkbart. Efter mycket prat om det så kläcker han även att han vill att hans ex ska vara tjejen vi har trekant med. De har känt varandra jättelänge och det är henne han har barnen med. Jag undrar såklart varför han vill att det ska vara just henne vi har sex med och då menar han på att då kan vi bli vänner samtidigt och börja umgås och ha sex ibland. ( jag och hans ex har aldrig träffats förut) Enligt min kille ska hans ex vara med på detta. Jag är förvirrad och min kille tjatar om det här konstant. Vad ska jag göra och varför vill han att det ska vara just henne vi har sex med?

• Svar på tråden Min kille vill ha trekant med mig och hans ex
  • Anonym (Erki)
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-26 23:19:13 följande:
    Ja! Ska jag beskriva det här eller? Ska vara mild! När han fick reda på att jag hade varit otrogen tog han mig i nr 2 enbart flera ggr om dagen i flera dagar. Jag blödde och hade ont, han njöt över att jag hade ont precis som han hade ont i hjärtat sa han! Han är hårdhänt, ger mig lavetter i sexakten, jag är hans sexslav säger han! Det är ass to mouth och jag suger hans...efter att han har varit i mig när jag har mens.....mm!
    Och det var milt sagt..
  • Anonym (Erki)

Blev fel..

Det var alltså milt sagt..?
    Vilken toppen kille, INTE!
    Spring!!!!

• molly50
    Ja! Ska jag beskriva det här eller? Ska vara mild! När han fick reda på att jag hade varit otrogen tog han mig i nr 2 enbart flera ggr om dagen i flera dagar. Jag blödde och hade ont, han njöt över att jag hade ont precis som han hade ont i hjärtat sa han! Han är hårdhänt, ger mig lavetter i sexakten, jag är hans sexslav säger han! Det är ass to mouth och jag suger hans...efter att han har varit i mig när jag har mens.....mm!
    Men varför accepterar du det?
    Jag har också blivit bedragen,men inte sjutton tvingade jag honom till förnedringssex för det.
    Jag gjorde slut istället!
    Förlåt mig,men din kille verkar vara helt sjuk i huvudet.
    Det han utsätter dig för är ju inget annat än övergrepp och misshandel.
    Så mitt råd är att gå innan det blir värre.
    Du är ingens slav och ska aldrig behöva göra något mot din vilja.
    Kom ihåg det.
  • plättarmedsylt

Men herregud. Varför stannar du kvar hos det här svinet, TS? De enda förklaringar du har gett har varit att dina föräldrar gillar honom, att han har uppfostrat dina barn och att han sköter ekonomin. Du skriver ingenting om att du faktiskt älskar honom! Jag har försökt fråga dig om du gör det, men du svarar inte. Jag tolkar det som att du inte älskar honom. Varför är du då tillsammans med honom? Tycker du inte att en relation ska bygga på kärlek?
  • Anonym (Mollie)
    plättarmedsylt skrev 2019-04-27 13:33:22 följande:

Men herregud. Varför stannar du kvar hos det här svinet, TS? De enda förklaringar du har gett har varit att dina föräldrar gillar honom, att han har uppfostrat dina barn och att han sköter ekonomin. Du skriver ingenting om att du faktiskt älskar honom! Jag har försökt fråga dig om du gör det, men du svarar inte. Jag tolkar det som att du inte älskar honom. Varför är du då tillsammans med honom? Tycker du inte att en relation ska bygga på kärlek?

Han har inte bara dåliga sidor , annars hade jag ju inte stannat kvar! Hans bra sidor älskar jag! Han har mycket humor, skrattar och sprider glädje , han är påhittig och driftig, har alltid mycket på gång, att vara med honom är ett äventyr , det händer nåt hela tiden , så ja jag älskar honom!
  • molly50
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-28 15:12:16 följande:
    Han har inte bara dåliga sidor , annars hade jag ju inte stannat kvar! Hans bra sidor älskar jag! Han har mycket humor, skrattar och sprider glädje , han är påhittig och driftig, har alltid mycket på gång, att vara med honom är ett äventyr , det händer nåt hela tiden , så ja jag älskar honom!
    Men de dåliga sidorna verkar ju överväga de bra.
    Och ska jag vara ärlig så verkar han ju inte hysa särskilt mycket kärlek och respekt till dig.
    Det här med förnedringssexet hade varit fullt tillräckligt för att jag skulle lämna.
  • Ess
    Jag tror hans känslor för dig dog när du var otrogen, nu är han bara kvar för att utnyttja dig. När du inte har något kvar som han vill ha och han känner att han hämnats tillräckligt, så kommer han dumpa dig.

Varför stannar du kvar när han uppenbart är både elak och utnyttjar dig?
  • Anonym (Mollie)
    Ess skrev 2019-04-28 18:18:53 följande:

Jag tror hans känslor för dig dog när du var otrogen, nu är han bara kvar för att utnyttja dig. När du inte har något kvar som han vill ha och han känner att han hämnats tillräckligt, så kommer han dumpa dig.

Varför stannar du kvar när han uppenbart är både elak och utnyttjar dig?

Men verkar inte det lite väl långsökt? Långsiktig hämd menar du? Nu är det förhållandevis bra mellan oss, han har inte nämt sitt ex och han har inte pratat med henne öppet så att jag har hört! Han är väldigt upptagen med jobb nu.

Varför vara med någon man inte har känslor för, om det nu skulle vara så?
  • Arboga
    Att gå omkring och blöda i röven och veta att man ska bli påsatt där snart igen och få lite stryk samtidigt är verkligen kärlek det.

Klart han ska få dina pengar också i o m att du närsomhelst kan sitta med en skuld för att han inte kan låna själv och redan har visat sig helt kass med pengar och hamnat hos kronofogden. Tror fan att han går omkring och skrattar och sprider glädje, han vet ju att det är DU som är återbetalningsskyldig, inte han.

Toppenkille, verkligen!
    Skynda dig att skaffa barn med honom också.

Förresten, du sa nåt om butik som du skulle betala, vad för butik?
  • Arboga

Det var en sak till ju, han tycker att han ska få knulla sitt ex också, om han inte redan gör det.

Klart han ska få det, det är ju ändå ett äventyr att vara med honom.

Som sagt, en toppenkille

• MatteYanken

Jag och sambon har länge diskuterat 3 eller 4 kant och är nått vi båda är intresserade av att göra när vi hittat rätt. Oavsett om det är en kille/ tjej eller par, bi- eller straight. Det viktiga för oss är att det känns bra för alla och att alla parter får uttrycka sina önskemål som vi antingen hittar en kompromiss på eller kanske också vill. När det kommer till sex med sin fästmö/ fästman är man såklart överens om att det finns vissa saker som är för intima för att dela med en okänd. Tex komma vaginalt eller kyssas som r våra BIG NONO. I ert fall vet ni vem den tredje är som din kille vill ha med och hänvisar till samma sak, att det ska kännas rätt. Jag och sambon delar på samma användare så om det är nått ni/ du vill växla åsikter om  i ett mindre forum får du/ ni gärna skriva till oss. Vi har inte haft fler med i leken tidigare och värdesätter möjligheten att prata om just 3, 4 kant osv. 

• molly50
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-28 19:18:46 följande:
    Men verkar inte det lite väl långsökt? Långsiktig hämd menar du? Nu är det förhållandevis bra mellan oss, han har inte nämt sitt ex och han har inte pratat med henne öppet så att jag har hört! Han är väldigt upptagen med jobb nu.

Varför vara med någon man inte har känslor för, om det nu skulle vara så?
    Kanske för att han utnyttjar dig och vill åt dina pengar?
  • molly50
    MatteYanken skrev 2019-04-28 20:01:00 följande:

Jag och sambon har länge diskuterat 3 eller 4 kant och är nått vi båda är intresserade av att göra när vi hittat rätt. Oavsett om det är en kille/ tjej eller par, bi- eller straight. Det viktiga för oss är att det känns bra för alla och att alla parter får uttrycka sina önskemål som vi antingen hittar en kompromiss på eller kanske också vill. När det kommer till sex med sin fästmö/ fästman är man såklart överens om att det finns vissa saker som är för intima för att dela med en okänd. Tex komma vaginalt eller kyssas som r våra BIG NONO. I ert fall vet ni vem den tredje är som din kille vill ha med och hänvisar till samma sak, att det ska kännas rätt. Jag och sambon delar på samma användare så om det är nått ni/ du vill växla åsikter om  i ett mindre forum får du/ ni gärna skriva till oss. Vi har inte haft fler med i leken tidigare och värdesätter möjligheten att prata om just 3, 4 kant osv. 

Fast nu är det inte bara det som är problemet med TS kille.
    Han utnyttjar TS ekonomiskt och är svartsjuk och utsätter henne för förnedringssex som innefattar både övergrepp och misshandel.
    Så det bästa TS kunde göra är att dumpa honom helt.
Svar på tråden Min kille vill ha trekant med mig och hans ex