• Anonym (Mollie)

Min kille vill ha trekant med mig och hans ex

Okej, läget är såhär. Jag har varit tillsammans med en kille i ca 4-5 månader. (vi är båda runt 35 år) Vi planerar framtiden tillsammans, vi kollar efter ett gemensamt hus, vi har köpt bil tillsammans och vi har våra barn varannan vecka. För ca 2-3 veckor sedan så tar han upp ämnet trekant! Han vill gärna ha trekant med någon annan tjej berättade han och jag är osäker eftersom det är helt nytt för mig. När jag frågade om vi kunde ta in en till kille i såfall så var det helt otänkbart. Efter mycket prat om det så kläcker han även att han vill att hans ex ska vara tjejen vi har trekant med. De har känt varandra jättelänge och det är henne han har barnen med. Jag undrar såklart varför han vill att det ska vara just henne vi har sex med och då menar han på att då kan vi bli vänner samtidigt och börja umgås och ha sex ibland. ( jag och hans ex har aldrig träffats förut) Enligt min kille ska hans ex vara med på detta. Jag är förvirrad och min kille tjatar om det här konstant. Vad ska jag göra och varför vill han att det ska vara just henne vi har sex med?

• Svar på tråden Min kille vill ha trekant med mig och hans ex
  • Anonym (Omg)
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-21 09:17:00 följande:
    Han bor typ redan hos mig men han betalar ingen hyra och han står inte skriven hos mig. Jag har tagit ett lån på en bil som han ville ha som han betalar till mig varje månad. Jag har inga vänner kvar då han säger att dom inte var bra för mig. Jag hade en bästis men hon var rätt elak mot mig ändå.
    Hoppas fan du skämtar? Du är hans jävla dörrmatta han kontrollerar dig och utnyttjar dig och du fattar det inte själv? Varför tog han inte ett eget jävla lån på bilen?
  • molly50
    Anonym (Omg) skrev 2019-04-22 17:55:33 följande:
    Hoppas fan du skämtar? Du är hans jävla dörrmatta han kontrollerar dig och utnyttjar dig och du fattar det inte själv? Varför tog han inte ett eget jävla lån på bilen?
    TS har skrivit att han har skulder. 
  • GGN
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-22 13:00:32 följande:

På mig! En bil värd 250 000kr

Bra! Då kan du sälja den!
  • viseversa
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-22 13:00:32 följande:
    På mig! En bil värd 250 000kr
    OMG ska man skratta eller gråta. Sälj den jävla bilen innan du får egna skulder pga honom. 
  • Anonym (-)

Jag hade överraskat honom när han kom hem.. då hade jag och en till KILLE stått där och så hade jag högt sagt 'nu kan vi ha den där trekanten du vill ha'

Sen hade jag låtit det gå en minut eller två och låtit det marinera hos honom sen hade jag sagt 'nej jag skojade bara..*liten paus* ..det här är min nya kille då jag gör slut nu' (låna en killkompis eller skaffa en ny som du kan ta med)

• Ess

Behåll bilen om du behöver den. Men se till att slänga ut honom fortast möjligt, lär inte bli alltför svårt eftersom han inte står skriven hos dig. 
    Vägrar han lämna nyckeln så byt lås och packa ihop de saker han har hos dig och kör hem och lämna dem på hans adress där han är skriven. 
    Han är en parasit som du ska bli av med NU!

• Anonym (-----------------)

Du skrev tidigare om att han styrde upp saker du inte kan hantera, vad är det? Så vet jag inte hur dina tankar går efter att ha läst allas kommentarer, eller hur du nu kommer att göra med honom. Vill du berätta?

• Anonym (Mollie)
    detta99 skrev 2019-04-22 19:21:48 följande:

Du har inte en kille han har en älskarinna

Tror du?
Svar på tråden Min kille vill ha trekant med mig och hans ex