• Anonym (Mollie)

Min kille vill ha trekant med mig och hans ex

Okej, läget är såhär. Jag har varit tillsammans med en kille i ca 4-5 månader. (vi är båda runt 35 år) Vi planerar framtiden tillsammans, vi kollar efter ett gemensamt hus, vi har köpt bil tillsammans och vi har våra barn varannan vecka. För ca 2-3 veckor sedan så tar han upp ämnet trekant! Han vill gärna ha trekant med någon annan tjej berättade han och jag är osäker eftersom det är helt nytt för mig. När jag frågade om vi kunde ta in en till kille i såfall så var det helt otänkbart. Efter mycket prat om det så kläcker han även att han vill att hans ex ska vara tjejen vi har trekant med. De har känt varandra jättelänge och det är henne han har barnen med. Jag undrar såklart varför han vill att det ska vara just henne vi har sex med och då menar han på att då kan vi bli vänner samtidigt och börja umgås och ha sex ibland. ( jag och hans ex har aldrig träffats förut) Enligt min kille ska hans ex vara med på detta. Jag är förvirrad och min kille tjatar om det här konstant. Vad ska jag göra och varför vill han att det ska vara just henne vi har sex med?

• Svar på tråden Min kille vill ha trekant med mig och hans ex
  • Anonym (...)

Herregud. Ju mer du berättar, desto värre blir det. Det går inte att fatta hur du tänker. Skulle inte förvåna om han tömmer alla dina konton och drar till Thailand med exet. Förnedringssex? Varför i helvete vill du ha det? Eller det vill du kanske inte, och varför låter du honom förnedra dig då? Jösses vad denna relation låter obalanserad och osund.

• Anonym (Nej tack)

Man kan ju undra vad han och hans ex gör bakom din rygg.. Han lär ju ligga med henne när han lämnar barnen eller träffar henne för att -diskutera- barnen utan dig. Och nu vill han normalisera det genom att även dra in dig så det blir okej! Fyfan.. Släng ut rövhatten så får han knulla sitt ex bäst han vill.

• plättarmedsylt
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-24 16:15:18 följande:

Men oj, mycket av det du skrev stämmer in på hur vi har det nu. Har inte berättat allt här heller! Han är väldigt svartsjuk, har alla lösenord till mina sociala medier och blir arg och sur om jag pratar med nån kille men det jag inte har berättat här är att jag var otrogen mot honom tidigt i vår relation och jag ljög om det länge men sen berättade jag och det känns som om han straffar mig nu pga det. När det gäller sexet så är det förnedringssex rakt igenom. Det känns som om jag är skyldigt honom att göra som han säger nu eftersom jag var otrogen mot honom.

TS. Lämna den här killen nu! Han isolerar dig från dina vänner. Han har dina lösenord. Han får dig att gå med på sex du upplever som förnedrande. Han håller på att ta kontrollen över ditt liv! Spring medan du kan!
  • Ess

Varför inte en fyrkant med hans ex och killen du var otrogen med?

• Anonym (RedLibra)
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-24 10:32:05 följande:

Hur kan det sluta menar du?

I bästa fall slutar det med att han lurar dig på dina pengar, bedrar dig och lämnar dig i ett kaos. I värsta fall misshandlar han dig till döds.

Du måste förstå att du hamnat i klorna på en psykopat.

Om du tänker efter så är syftet med allt han gör att det ska gynna honom. Även att han är hjälpsam och charmig är en del av detta. Han är oförmögen att känna skuld men skuldbelägger gärna dig i sin taktik att skaffa sig fördel.

I det du beskriver finns ingen kärlek. Bara taktik och egoism. Han kommer INTE att bli bättre över tid, bara värre. Ingen kan bota en psykopat. Inte du heller.

Rädda dig snarast. Ta hjälp från närmaste kvinnojour eller annat. Ju snabbare desto bättre. Det är på allvar.
  • Anonym (Samma)

Samma grej hände mig ungefär... Men jag var betydligt mycket yngre än TS. Än idag (är dubbelt så gammal nu) så dras jag med de ekonomiska skulderna... Men värst av allt är nog de känslomässiga efterdyningarna!

Jag trodde han var guds gåva till kvinnorna, var blint förälskad och lät honom "äga" mig... Jag var tom. stolt över de "kärleksmärken" det blev på min kropp efter att han varit hos mig, det var ju bara ett bevis på att jag var älskad, hans....

Han pratade alltid om hur fin o snygg jag var och hur han ville ordna ett stort bröllop. Allt var väldigt övertygande. Han charmade alla....

Jag tror den där trevliga sidan av dessa män är det som gör dem LIVSFARLIGA! Även om deras aggressiva sida är det som lämnar trauman för livet...

Han ville mycket oxå tidigt i förhållandet. Bl.a. ha trekant. Gärna ville han ha två fruar, kom det senare fram.

Även han hade regelbundet sex med sitt ex, men det fick jag först veta många år senare... Jag var så blind att jag inte ville tro på det. Sedan skyllde han allt på henne, att det var hon som krävde sex för att han skulle få träffa deras barn....

Ack, denna typ av män vill jag aldrig mer ha nåt att göra med!!!!

SKYDDA DIG SJÄLV TS!!! KRAM!

• GGN
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-24 16:15:18 följande:

Men oj, mycket av det du skrev stämmer in på hur vi har det nu. Har inte berättat allt här heller! Han är väldigt svartsjuk, har alla lösenord till mina sociala medier och blir arg och sur om jag pratar med nån kille men det jag inte har berättat här är att jag var otrogen mot honom tidigt i vår relation och jag ljög om det länge men sen berättade jag och det känns som om han straffar mig nu pga det. När det gäller sexet så är det förnedringssex rakt igenom. Det känns som om jag är skyldigt honom att göra som han säger nu eftersom jag var otrogen mot honom.

Förstår du inte själv hur sjuk er relation är?

Jag antar att barnen är mer lätthanterliga för att han skrämmer dom...
  • Anonym (Mollie)
    Anonym (Samma) skrev 2019-04-25 05:51:12 följande:

Samma grej hände mig ungefär... Men jag var betydligt mycket yngre än TS. Än idag (är dubbelt så gammal nu) så dras jag med de ekonomiska skulderna... Men värst av allt är nog de känslomässiga efterdyningarna!

Jag trodde han var guds gåva till kvinnorna, var blint förälskad och lät honom "äga" mig... Jag var tom. stolt över de "kärleksmärken" det blev på min kropp efter att han varit hos mig, det var ju bara ett bevis på att jag var älskad, hans....

Han pratade alltid om hur fin o snygg jag var och hur han ville ordna ett stort bröllop. Allt var väldigt övertygande. Han charmade alla....

Jag tror den där trevliga sidan av dessa män är det som gör dem LIVSFARLIGA! Även om deras aggressiva sida är det som lämnar trauman för livet...

Han ville mycket oxå tidigt i förhållandet. Bl.a. ha trekant. Gärna ville han ha två fruar, kom det senare fram.

Även han hade regelbundet sex med sitt ex, men det fick jag först veta många år senare... Jag var så blind att jag inte ville tro på det. Sedan skyllde han allt på henne, att det var hon som krävde sex för att han skulle få träffa deras barn....

Ack, denna typ av män vill jag aldrig mer ha nåt att göra med!!!!

SKYDDA DIG SJÄLV TS!!! KRAM!

Det är svårt att lämna eftersom vi blir mer och mer involverade i varandra, mina föräldrar älskar honom och alla tycker att han är så bra för mig osv. Snart ska vi även köpa en butik tillsammans , eller det är ju mina pengar och han kommer sköta hela den biten för jag arbetar med annat. Vad hans relation med hans ex gäller så kan det ju vara att hon är lika manipulerad hon som jag, jag känner ju inte henne och vet ingenting förutom det han har sagt till mig. Jag vill vara med honom samtidigt som det är han som styr allting, jag bara hakar på eftersom han lovar guld och gröna skogar.. och det där med 2 fruar som du skrev, nu när jag tänker efter så har han sagt att ?vi alla tre skulle kunna ha det så bra tillsammans ?....
  • Anonym (...)
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-25 09:15:41 följande:

Det är svårt att lämna eftersom vi blir mer och mer involverade i varandra, mina föräldrar älskar honom och alla tycker att han är så bra för mig osv. Snart ska vi även köpa en butik tillsammans , eller det är ju mina pengar och han kommer sköta hela den biten för jag arbetar med annat. Vad hans relation med hans ex gäller så kan det ju vara att hon är lika manipulerad hon som jag, jag känner ju inte henne och vet ingenting förutom det han har sagt till mig. Jag vill vara med honom samtidigt som det är han som styr allting, jag bara hakar på eftersom han lovar guld och gröna skogar.. och det där med 2 fruar som du skrev, nu när jag tänker efter så har han sagt att ?vi alla tre skulle kunna ha det så bra tillsammans ?....

Ok, förstår att du helt har släppt ditt eget ansvar för ditt liv och har lagt ditt eget och dina barns liv i händerna på en man som du inte ens har känt i ett halvår. Du verkar ju inte normalbegåvad heller, rätt in i kaklet med öppna ögon. Skyll dig själv då. Han kommer sätta dig i personlig konkurs och du bara låter det ske, då kan man ju inte ens tycka synd om dig. Jösses.
Svar på tråden Min kille vill ha trekant med mig och hans ex