• Anonym (Lito)

    Han vill ha mig mer

    Träffat en kille några gånger och vi har jäävligt bra sex, han frågar dock mig sjukt mycket hela tiden, undrar om jag varit otrogen någon gång, är rätt ?hårdhänt? under sex och så..

    Alltså vill träffa honom igen men det är 11 år emellan oss och jag vet inte om jag är redo för förhållande nu, alltså är rätt osäker på killar..

    De faller dock snabbt för mig verkar det som..

    Men ni vet, man vill liksom vänta och se, man vill ha spänning även utanför sexet liksom

  • Svar på tråden Han vill ha mig mer
  • Anonym (Kk)

    Du är ung hör jag. Träffa inte gammelslusket mer utan satsa på någon närmare din ålder.

  • Anonym (Lito)
    Anonym (Kk) skrev 2019-04-20 23:44:56 följande:

    Du är ung hör jag. Träffa inte gammelslusket mer utan satsa på någon närmare din ålder.


    Vi har dock bra sex och är bekväma med varandra
  • Anonym (Lito)

    Det är ju bara det att jag blir så osäker också eftersom att han är äldre

  • Anonym (erfarenhet)

    Men backa! Känner man sig osäker så ska man ju lyssna på det, man ska ta det lugnt! 

    Jag minns i min tonårstid hur jag liksom mest bara drogs med i olika relationer, bara för att killarna var så "på". Det var som att jag inte hann tänka eller känna efter vad jag faktiskt ville innerst inne. Insåg senare att det berodde på att jag var ung, lite omogen och oerfaren. Jag var ca 19-20 när jag insåg att det är ju JAG som styr över mitt liv! Jag behöver inte vara "snäll och följsam tjej" bara för att en kille verkar gilla mig. Troligen handlade det om min uppfostran och tyvärr är många unga tjejer idag precis likadana. 

    Så TS, umgås med honom om du vill, men gå inte in i en riktig relation om det känns det minsta osäkert.
    Det lilla du skriver får mig att tänka på en man som antingen alltid går på yngre tjejer just för att han tror att han ska kunna bestämma och ha övertaget det ibland ger att vara äldre, eller så är han en person som inte har så stor erfarenhet och därför inte "får" de mer jämnåriga.
    Det värsta scenariot, som inte är helt ovanligt ändå, är att han vill fånga in dig så snabbt han kan, helst flytta ihop fort och kanske även göra dig gravid så att du är "hans" sen, innan du har hunnit uppfatta hans fel och brister som du inte vill leva med. Ursäkta om jag låter cynisk. 

Svar på tråden Han vill ha mig mer