• Anonym (Förvi­rrad)
    Sun 21 Apr 2019 00:08
    1148 visningar
    48 svar
    48
    1148

    Tjejen jag träffar vill inte ligga

    Hej,

    Jag träffar en tjej nu, ca ett halvår. Hon vill dock inte ligga. Vi haft förspel men hon vill inte göra annat än runka av mig och bli fingrad själv. Sen avbryter hon. Många gånger har jag börjat ta på henne utanpå kläderna men hon avbryter. Har frågat henne och hon säger att hon är rädd att få mer känslor för mig. Jag vet att hon inte träffar någon annan, och hon har sagt till mig att hon tycker om mig. Jag är 25, hon är 23. Vi båda har ?normal? sexuell historia. Tips?

  • Svar på tråden Tjejen jag träffar vill inte ligga
  • Sun 21 Apr 2019 00:17
    #1

    Svårt att veta exakt vad det beror på då hon ändå låter dig pulla henne. Annars hade man tänkt hon blivit utsatt för något.


    Nu kanske det beror på att hon kanske haft killar som kör på "töm och glöm" och vill inte uppleva det igen.

    Skönt att höra att det finns unga vuxna som håller på sig lite iaf, verkligen har känslor och vill testa dem mer än att bara köra på ons.

  • Anonym (Varfö­r?)
    Sun 21 Apr 2019 01:08
    #2
    -1
    Bagar Bengtsson skrev 2019-04-21 00:17:19 följande:

    Svårt att veta exakt vad det beror på då hon ändå låter dig pulla henne. Annars hade man tänkt hon blivit utsatt för något.

    Nu kanske det beror på att hon kanske haft killar som kör på "töm och glöm" och vill inte uppleva det igen.

    Skönt att höra att det finns unga vuxna som håller på sig lite iaf, verkligen har känslor och vill testa dem mer än att bara köra på ons.


    Och vad är problemet med att ligga snabbt?
  • Anonym (Förvi­rrad) Trådstartaren
    Sun 21 Apr 2019 01:12
    #3
    Anonym (Varför?) skrev 2019-04-21 01:08:21 följande:

    Och vad är problemet med att ligga snabbt?


    Ta inte över tråden tack
  • Sun 21 Apr 2019 02:00
    #4
    Anonym (Förvirrad) skrev 2019-04-21 00:08:29 följande:

    Hej,

    Jag träffar en tjej nu, ca ett halvår. Hon vill dock inte ligga. Vi haft förspel men hon vill inte göra annat än runka av mig och bli fingrad själv. Sen avbryter hon. Många gånger har jag börjat ta på henne utanpå kläderna men hon avbryter. Har frågat henne och hon säger att hon är rädd att få mer känslor för mig. Jag vet att hon inte träffar någon annan, och hon har sagt till mig att hon tycker om mig. Jag är 25, hon är 23. Vi båda har ?normal? sexuell historia. Tips?


    Sjukdom? Dåliga erfarenheter? Dålig självkänsla? Kissar hon på sig vid sex? Ligger hon med någon annan och vet att det är en kk men vill mer? Är hon inte "färdig" med ett ex?

    Hursom så låter det som ni måste prata.

    Det du beskriver ger inget mer än gissningar.

    Skippa att pulla henne en kväll när ni känner er intima och prata istället. Fråga vad hon vill? Berätta vad du vill och känner osv. Då kommer du att få betydligt bättre svar än att fråga okända om råd......
  • Anonym (Varfö­r?)
    Sun 21 Apr 2019 02:35
    #5
    -1
    Anonym (Förvirrad) skrev 2019-04-21 01:12:33 följande:

    Ta inte över tråden tack


    Det är öppet forum, när någon skrivet något så dum som att det är fint att hålla på sig undrar jag varför mna har så tråkig syn.

    Gällande ditt problem hatör jag bara ett svar och det enda sättet att verkligen veta, fråga henne. Inge random människa på nätet kan någonsin svara på varför hon inte vill.
  • Anonym (Va)
    Sun 21 Apr 2019 08:24
    #6

    Du säger att hon sagt att hon rädd för att få mer känslor för dig. För mig låter det som om hon inte vill ha ett förhållande med dig utan hålla dig i vänzonen (i detta fall med vissa förmåner).

    Vad vill du med henne? Ligga? Förhållande? Kk?

  • Anonym (J)
    Sun 21 Apr 2019 08:44
    #7

    Tycker med det låter konstigt att hennes anledning är att hon vill inte få mer känslor för dig. Är nog inte sanningen utan bara en ursäkt.

    Vad vill du med henne? Vill du ha ett förhållande? I så fall tycker jag att du ska vara tydlig med det och säga att du har känslor för henne och vill ha ett förhållande med henne. Även säga att sex för dig är en viktig del i ett förhållande.

    Kan ju vara så att hon är oskuld? Visa i så fall att du är en person som är förstående och inte dömande eller tycker att nåt är fel med henne. Visa att hon kan lita på dig och att du respekterar henne. Skulle du fråga henne så fråga inte rakt ut utan ta upp det lite försiktigt som att du funderat över detta men sex och undrar om hon är oskuld och skulle hon vara det är det helt okej för dig och vill hon vänta att du respekterar det. Då kanske hon vågar öppna upp.

  • Anonym (Jag)
    Sun 21 Apr 2019 08:50
    #8

    Du måste ha tålamod med henne. Låt henne ta initiativet när hon är mogen för det.

  • Sun 21 Apr 2019 09:35
    #11
    Anonym (Varför?) skrev 2019-04-21 01:08:21 följande:
    Och vad är problemet med att ligga snabbt?

    Det svarade jag ju på i samma inlägg...


    Om tjejen haft partners som så fort det har knullats bara dragit. Det ger henne inte något.


    Det är inget fel på ONS men ibland kanske man är ute efter mer och man har olika sett på att ta reda på det. Hon kanske tänker att om vi inte har sex i inledningen så hinner han lära känna henne och få känslor. Är det så att han inte vill fortsätta vänta så är det ingenting att bygga på.

  • Sun 21 Apr 2019 09:55
    #12
    +1

    Vill hon inte så vill hon inte.

Svar på tråden Tjejen jag träffar vill inte ligga