• Anonym (Förbryllad)

    Våldtagen?

    Ska försöka hålla det så kort som möjligt. De finns alltså längre historik. Jag har/hade lång historia av festande med både droger o alkohol. Träffa en tjej några mån men se tog de slut. Vart full o det blev att trösta mig hos min fd- flickväns vänliga modern som tog tillfället att få mig att sova över, på natten satte hon sig på mig o vi hade "sex". Inget jag ville då men vart för full samt att killar "alltid" ska vilja. Vi träffades ändå en del under ca 2 år fast jag mådde dåligt av det, måste vart droger o alkohol som gjorde det. Tillslut sa jag att det får bli slut och träffade inte kvinnan på ca 1 år, men hon kom hem till mig en fredag stannade trots att jag hade andra planer, sa att hon fick lämna lägenheten när jag var borta. Jag var borta fre kväll hela lördag o festade med vänner. Nät jag tillslut sliten full o drogad kom hem vart hon fortf kvar. Orkade inte tjata mer utan snadebi sängen. Mitt i natten upptäckte jag att hon red mig trots att jag tidigate sagt att jag aldrig vill med henne igen. Jag vart för trött att stoppa henne, kommer inte ihåg att jag en kom men ca 9 mån senare födde hon min son. Såg henne inte föränn hon vart höggravig, hon hade tänkt att inte säga något. Har mått jävligt dåligt sen dess, försökt haft kontant med grabben men hon har krävt att vi ska vara ihop vilket inte går såklart. Har nu gått ca 15 år där jag mått jättedåligt men har i meeto tiden fattat at jag blivit våldtagen då jag sagt att jag inte ville sen hade hon sex med mig när jag sov, vaknade men hade i mitt tillstånd ingen möjlighet att stoppa henne. Varför vill jag ens förklara mycket från innan händelsen beror på att jag aldrig trott man som kille kan bli våldtagen, kan man det, har jag blivit det?? Får jag skylla mig själv som festade med både droger o alkohol?? Ha åtanke att detta hände för ca 15 år sen, fanns inget meetoo eller att killar kunde bli våldtagna, kan ens killar bli våldtagna?

  • Svar på tråden Våldtagen?
  • Anonym (Förbryllad)
    Fiona M skrev 2019-04-21 14:27:32 följande:

    Självklart kan även killar bli våldtagna.

    Jag beklagar det som hände dig.


    Tack ????

    Ja nu är det ganska självklart men då..för 15 år sen fanns de inte att killar kan bli våldtagna. Måste varit en satans otur att hon blev gravid, vi sågs enbart den helgen under en tid av ca 1år. Tror ni hon kan planerat det, o känt av när hon kunde bli gravid just den helgen när hon vägrade gå hem?
  • Anonym (Förbryllad)

    De var såklart ett genuint tack utan frågetäcken.

  • Anonym (Pepp)
    Anonym (Förbryllad) skrev 2019-04-21 14:55:37 följande:

    Tack ????

    Ja nu är det ganska självklart men då..för 15 år sen fanns de inte att killar kan bli våldtagna. Måste varit en satans otur att hon blev gravid, vi sågs enbart den helgen under en tid av ca 1år. Tror ni hon kan planerat det, o känt av när hon kunde bli gravid just den helgen när hon vägrade gå hem?


    För 15 år sedan skulle det inte räknats som våldtäkt, men det är det med nya samtycke slagen.
  • Anonym (O)
    Anonym (Pepp) skrev 2019-04-21 15:17:14 följande:

    För 15 år sedan skulle det inte räknats som våldtäkt, men det är det med nya samtycke slagen.


    Jo det var var våldtäkt innan samtyckeslagen också att tvinga sig på en medvetslös person.

    Beklagar ts.
  • Anonym (Förbryllad)

    Ni säger våldtäckt, men vad gör man med sitt egna sinne? Har en son jag ej kan/får träffa. Skiter i att jag betala underhåll men ja mår verkligen dåligt av hur min son kom till och att jag inte lyckats ta hand om honom. Lever ett vanligt familjeliv nu men vad ska jag göra för att kunna må bra med detta? Ja kan snart inte hantera detta mer, har nog hanterat de jättefel i alla år!

  • Anonym (O)
    Anonym (Förbryllad) skrev 2019-04-21 15:44:45 följande:

    Ni säger våldtäckt, men vad gör man med sitt egna sinne? Har en son jag ej kan/får träffa. Skiter i att jag betala underhåll men ja mår verkligen dåligt av hur min son kom till och att jag inte lyckats ta hand om honom. Lever ett vanligt familjeliv nu men vad ska jag göra för att kunna må bra med detta? Ja kan snart inte hantera detta mer, har nog hanterat de jättefel i alla år!


    Sök hjälp, börja gå i terapi och bearbeta känslorna. Kanske ringa mansjouren och prata med dem som har erfarenhet.
Svar på tråden Våldtagen?