• Anonym (-)

    Frågor om dusch, sex och sovkläder.

    När på dygnet, hur ofta och hur duschar du? (T.ex. var du tvättar dig, med vad osv).

    När på dygnet har du sex? Även tider då du inte duschat?

    Vad sover du i för plagg? Hemma vs borta? (berätta gärna också för din partner)

  • Svar på tråden Frågor om dusch, sex och sovkläder.
  • Anonym (Tjejkompisen)
    Anonym (-) skrev 2019-04-25 19:24:24 följande:

    När på dygnet, hur ofta och hur duschar du? (T.ex. var du tvättar dig, med vad osv).

    När på dygnet har du sex? Även tider då du inte duschat?

    Vad sover du i för plagg? Hemma vs borta? (berätta gärna också för din partner)


    Duschar alltid på morgonen för mitt hår är bäst efter dusch. Sover jag med det blött är det hemskt på morgonen. Blöter håret, tar schampo. Sköljer ut. Tar inpackning, kletar in håret och gör fläta. Tvättat kroppen med vatten och duschtvål. Sköljer ut inpackningen. Klart.

    Har inte sex nu men det var nog oftast på kvällen tidigare, ibland på dagen.

    Sover i linne/t-shirt och trosor. Sover ibland naken om det är med sexpartner. Mina partners har sovit nakna om vi haft sex, annars i typ kalsonger.
  • Anonym (-)
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2019-04-25 19:36:01 följande:
    Duschar alltid på morgonen för mitt hår är bäst efter dusch. Sover jag med det blött är det hemskt på morgonen. Blöter håret, tar schampo. Sköljer ut. Tar inpackning, kletar in håret och gör fläta. Tvättat kroppen med vatten och duschtvål. Sköljer ut inpackningen. Klart.

    Har inte sex nu men det var nog oftast på kvällen tidigare, ibland på dagen.

    Sover i linne/t-shirt och trosor. Sover ibland naken om det är med sexpartner. Mina partners har sovit nakna om vi haft sex, annars i typ kalsonger.
    Duschar du på kvällen om du har sovpartners?
  • Anonym (Maria Magdalena)

    Sover naken oftast. Trosor och nattlinne om jag har mens eller behöver vara anständig. (sova borta hos släkt, delar säng med någon av mina stora barn tex)

    Duschar varje dag pga skitigt jobb. Tvättar hela kroppen och håret givetvis. Tjärschampo, hårinpackning och duschtvål.

    Jag behöver inte vara duschad för att ha sex, som singel har jag sex när det finns möjlighet, så klockslag kvittar.

  • Anonym (-)
    Anonym (Maria Magdalena) skrev 2019-04-25 19:39:43 följande:

    Sover naken oftast. Trosor och nattlinne om jag har mens eller behöver vara anständig. (sova borta hos släkt, delar säng med någon av mina stora barn tex)

    Duschar varje dag pga skitigt jobb. Tvättar hela kroppen och håret givetvis. Tjärschampo, hårinpackning och duschtvål.

    Jag behöver inte vara duschad för att ha sex, som singel har jag sex när det finns möjlighet, så klockslag kvittar.


    Najs, varför nattlinne vid mens?
  • BurningDiamond
    Anonym (-) skrev 2019-04-25 19:24:24 följande:

    När på dygnet, hur ofta och hur duschar du? (T.ex. var du tvättar dig, med vad osv).

    När på dygnet har du sex? Även tider då du inte duschat?

    Vad sover du i för plagg? Hemma vs borta? (berätta gärna också för din partner)


    Duschar+tvättar håret 1-2 ggr/vecka (oftast torsdag kväll och/eller söndag kväll), tvager hela kroppen med tvättlapp vid handfatet 2 ggr/dag (morgon och kväll).

    Har sex när andan faller på.

    Sover i allt möjligt, från hel-näck till flanell-pjamas hemma. Borta sover jag i 100% siden-pjamas.

    Vad ska jag berätta för min partner?
  • Anonym (-)
    BurningDiamond skrev 2019-04-25 19:45:05 följande:
    Duschar+tvättar håret 1-2 ggr/vecka (oftast torsdag kväll och/eller söndag kväll), tvager hela kroppen med tvättlapp vid handfatet 2 ggr/dag (morgon och kväll).

    Har sex när andan faller på.

    Sover i allt möjligt, från hel-näck till flanell-pjamas hemma. Borta sover jag i 100% siden-pjamas.

    Vad ska jag berätta för min partner?
    Du verkar vara en lite udda person. Har du en partner?
  • Anonym (Maria Magdalena)
    Anonym (-) skrev 2019-04-25 19:41:54 följande:

    Najs, varför nattlinne vid mens?


    För att jag ömsom svettas och fryser när jag har mens. Då slipper jag kasta av och på täcket hela tiden och få dåligt med sömn.
  • Anonym (?)
    Anonym (-) skrev 2019-04-25 19:48:20 följande:

    Du verkar vara en lite udda person. Har du en partner?


    Vad är det som är udda hos henne? Verkar väl inget mysko.
  • Lånehajen

    Brukar duscha antingen sent på kvällen eller tidigt på morgonen. Blir en snabbis med schampo då jag har så pass kort hår men lägger väl mer tid på kroppen, skönt att känna sig riktigt intvålad och ren. Har jag svettats mer så blir det varje dag, annars ibland varannan.

    Sex kan bli lite närsomhelst och inte alltid vi duschat ens samma dag innan, andra gånger börjar vi i duschen tillsammans. Men oftast har vi nog sex innan det är dags att sova eller när vi vaknar på morgonen.

    Sover vanligtvis i boxers eller naken, är jag borta kan det möjligtvis bli ett linne på också beroende på var jag är.

Svar på tråden Frågor om dusch, sex och sovkläder.