Inlägg från: Anonym (Linaa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linaa)

VAR får jag tag på en fräsch kille för sex?

Min man har inte velat ha sex på flera år! Nu har jag sagt till honom att jag vill ha en kille som blir kåt på mig och som vill ligga. Min man har helt tappat lusten. Jag är sexig, 60 år, och får många blickar på jobbet, men ingen som tar det vidare. Har ni tips? Jag skulle också helst vilja träffa en yngre kille som orkar och vill ha sex.Jag står inte ut utan sex längre!

• Svar på tråden VAR får jag tag på en fräsch kille för sex?
  • Anonym (Linaa)

Haha 50 år är jag , inte 60 :)

• Anonym (Linaa)
    Anonym (T) skrev 2019-04-30 23:32:31 följande:

Jag hoppas du lämnar din man innan du gör något. Sexlusten går upp och ned. Kanske din man är deprimerad eller har en fysisk sjukdom? Är det då värt att kasta bort erat liv tillsammans och slänga bort honom för att du vill ligga? Det låter mer som en ålderskris?

Min pappa lämnade min mamma vid 65 års åldern för att mamma blev sjuk och inte kunde resa och göra sådana saker längre.. Det är hemskt.

Jag förstår det låter sorgligt. Nej det är tyvärr inte så enkelt som en ålderskris. Han har egentligen aldrig haft nån stor sexlust, men jag har funnit mig i att jag alltid fått ta initiativ och att vi haft sex varannan månad, ibland en gång i halvåret, nu ingenting. För mig är sex lika naturligt osmart dricks kaffe, man bara gör det och har kul.
  • Anonym (Linaa)
    Tecum skrev 2019-05-01 10:46:01 följande:

Jobbet är ingen bra palts för tillfälliga sexkontakter eller kk-förhållande. Det bli lätt strul och konflikter som påverkar stämningen där. Men nätet borde väl funka för dig också, det finns en mängd kontaktforum?

Om din man vägrar dig sex får han skylla sig själv. Dessutom har du varit öppen mot honom om vad du ska göra.

påverkar stämningen: en kille och jag flirtar på jobbet, DET har jag tänkt på att DET påverkar stämningen, känns som om kollegor måste känna det också?. Det känns som elektriskt när vi sitter i samma rum, jag försöker dock dölja det då jag är gift och han är singel. Känns som om vi fick sagt eller gjort nåt skulle vara bättre för stämningen.

Det sista stycket är mitt i prick. Jag har verkligen varit tydlig med min man, han gör/har inte gjort någon förändring trots att jag väntat på honom att förändras i flera år..OCH varit trogen
  • Anonym (Linaa)
    silver33 skrev 2019-05-01 11:16:12 följande:

Bodycontact funkar säkert för er kvinnor! :)

jag har inte testat någon sån sajt, tänker igen att jag tänder på män jag har nån form av relation med..
  • Anonym (Linaa)
    MrKrips skrev 2019-05-01 11:28:12 följande:

Det är väl bara att skapa ett smygkonto på Tinder.

Om du nu tröttnat på din gubbe borde du i första hand göra ett avslut. Otrogenhet leder sällan nån vart.

hur skapar man smygkonto på tinder??
    Nja, det enda som håller mig ifrån att flytta är att det är svårt att hitta lägenhet. Jag är rak med honom,har sagt vad jag letar efter, ingen större reaktion från honom, vi har skilda sovrum men är ändå fortfarande vänner.
  • Anonym (Linaa)
    Anonym (lawz) skrev 2019-04-30 23:10:48 följande:

50år, sexig?...... ok.

haha hoppas nån säger precis dem orden till dig när DU är 50 :P 
  • Anonym (Linaa)
    MrKrips skrev 2019-05-01 12:11:11 följande:
    Kvinnor har ju en viss tendens att överskatta sitt värde och utseende oavsett ålder. Inte första gången det sker.
    det kan jag inte hålla med om, kvinnor generellt nojjar om bröst, utseende, hår, för att inte tala om vikt mm. Testa att sprida glädje och uppskattning istället, de allra flesta människor OAVSETT kön behöver pepp och uppskattning. I Sverige är vi tröga med att både ge och ta emot komplimanger. Jag blir fortfarande förvånad när killar , till o med yngre ,stöter på mig eller ger mig komplimanger för min kropp på gym, trots att jag är 50...
  • Anonym (Linaa)
    Gbgkillen73a skrev 2019-05-01 12:16:05 följande:

Jag har de senaste 6 åren, efter en långt sexlöst förhållande, fått njuta av helt otroligt skönt sex. Det är som ett helt nytt liv. Nu njuter jag av livet till fullo med kvinnor som både vågar och vill njuta fullt ut. En del kvinnor har exempelvis blivit förvånade över att ha fått fontänorgasmer och fått flera orgasmer samtidigt. Det är verkligen ett helt nytt liv. Vill inte dö nyfiken.

ja fast bara sex? Var är kärleken i livet då? 
  • Anonym (Linaa)
    Anonym (J) skrev 2019-05-01 12:19:31 följande:

Du kan få ta över min, han blir nog snart singel. Han är bra på sex men vill inte ha mig längre. Lycka till.

låter ledsamt, hoppas det löser sig för er
  • Anonym (Linaa)
    Gbgkillen73a skrev 2019-05-01 18:38:01 följande:

Ibland uppstår kärlek också. Till en början så är nyfikenheten och den ödmjuka lyhördheten fullt tillräckligt för att det ska bli fyrverkeri av underbara upplevelser är min erfarenhet.

Ok, låter fint! Var får du tag på kvinnorna?
  • Anonym (Linaa)
    Anonym (Kvinna54) skrev 2019-05-01 19:56:31 följande:
    Finns gott om yngre10:or som söker äldre kvinnor. Jag har träffat några på Tinder.
    intressant..men hur ställer du dig till att träffa killar som du inte har någon som helst relation till? Det är nog det som gör att jag inte vill testa..
  • Anonym (Linaa)
    Tecum skrev 2019-05-03 08:08:45 följande:
    Ja som jag sagt många gånger, låg sexlust redan i början av en relation är ett varningstecken som man inte ska ignorera. Men kärleken är som bekant blind.
    Samtidigt, två fel gör inte ett rätt och bägge har ett ansvar för den andres mående i en relation. Jag tycker mig förstå på TS att hennes man skulle acceptera att hon har andra bara han slipper veta något. Men det kan förstås vara önsketänkande från hennes sida.
    observera att han tappade lusten typ när vi flyttade ihop. Då började han troligtvis börja ta mig för given. Innan dess ville han ligga jämt vi sågs, och det var ofta. ca Efter vi flyttade ihop: inga kramar, inga kyssar, i stort sett inga ligg. Och igen: jag har varit tydlig med att jag så snart som möjligt kommer att vara med nån annan för jag behöver sex, det är så naturligt för mig, som att äta, borsta tänderna eller dricka kaffe.
Svar på tråden VAR får jag tag på en fräsch kille för sex?