EnAnonumius skrev 2019-05-03 10:12:06 följande:
Du har bara två inlägg i tråden (hitintills).. Inlägg #6 och #40....
Så vad är alla dessa många gånger du surrar om här?
Jag sitter och läser ditt inlägg #6 och hittar inget som kommer i närheten av att det du säger här om låg sexlust är ett varningstecken.
Det enda som står i inlägg #6 är tips om vad TS kan vända sig för att hitta någon att knulla med. Sedan så svamlar du något om att killen får skylla sig själv som vägra att ge henne sex.
Sedan så förmedlar du ju inte om vad det skulle vara för "varningstecken man inte skall ignorera". Varningstecken för vad?
Sedan så vill ju TS ha en förändring, man kan inte kräva att mannen skall göra förändringen och hon slippa (läs #8), "att vänta in och vara trogen" medan "mannen skall ändra sig" är knappast att göra en förändring. Det är bara den gamla vanliga tröttsamma (typiska Svensson) attityden- "jag vill ha förändring men någon annan får göra jobbet".
Men detta är ju inte första tråden om sexbrist! Det är en av de vanligaste ämnena på FL och det är där jag skrivit om varningstecken. I början av ett förhållande brukar de flesta par ha sex ofta, det är ett av många sätt att bonda plus att det hör till i förälskelsefasen. Och om någon av dem redan då verkar oengagerad i sexlivet är det ett starkt varningstecken vad gäller framtida sexfrekvens.