• Anonym (Linaa)

VAR får jag tag på en fräsch kille för sex?

Min man har inte velat ha sex på flera år! Nu har jag sagt till honom att jag vill ha en kille som blir kåt på mig och som vill ligga. Min man har helt tappat lusten. Jag är sexig, 60 år, och får många blickar på jobbet, men ingen som tar det vidare. Har ni tips? Jag skulle också helst vilja träffa en yngre kille som orkar och vill ha sex.Jag står inte ut utan sex längre!

• Svar på tråden VAR får jag tag på en fräsch kille för sex?
  • Anonym (Linaa)
    MrKrips skrev 2019-05-01 11:28:12 följande:

Det är väl bara att skapa ett smygkonto på Tinder.

Om du nu tröttnat på din gubbe borde du i första hand göra ett avslut. Otrogenhet leder sällan nån vart.

hur skapar man smygkonto på tinder??
    Nja, det enda som håller mig ifrån att flytta är att det är svårt att hitta lägenhet. Jag är rak med honom,har sagt vad jag letar efter, ingen större reaktion från honom, vi har skilda sovrum men är ändå fortfarande vänner.
  • Anonym (Linaa)
    Anonym (lawz) skrev 2019-04-30 23:10:48 följande:

50år, sexig?...... ok.

haha hoppas nån säger precis dem orden till dig när DU är 50 :P 
  • MrKrips
    Anonym (Linaa) skrev 2019-05-01 11:39:15 följande:

Kvinnor har ju en viss tendens att överskatta sitt värde och utseende oavsett ålder. Inte första gången det sker.
  • Gbgkillen73a

Jag har de senaste 6 åren, efter en långt sexlöst förhållande, fått njuta av helt otroligt skönt sex. Det är som ett helt nytt liv. Nu njuter jag av livet till fullo med kvinnor som både vågar och vill njuta fullt ut. En del kvinnor har exempelvis blivit förvånade över att ha fått fontänorgasmer och fått flera orgasmer samtidigt. Det är verkligen ett helt nytt liv. Vill inte dö nyfiken.

• Anonym (J)

Du kan få ta över min, han blir nog snart singel. Han är bra på sex men vill inte ha mig längre. Lycka till.

• Anonym (Linaa)
    MrKrips skrev 2019-05-01 12:11:11 följande:
    Kvinnor har ju en viss tendens att överskatta sitt värde och utseende oavsett ålder. Inte första gången det sker.
    det kan jag inte hålla med om, kvinnor generellt nojjar om bröst, utseende, hår, för att inte tala om vikt mm. Testa att sprida glädje och uppskattning istället, de allra flesta människor OAVSETT kön behöver pepp och uppskattning. I Sverige är vi tröga med att både ge och ta emot komplimanger. Jag blir fortfarande förvånad när killar , till o med yngre ,stöter på mig eller ger mig komplimanger för min kropp på gym, trots att jag är 50...
  • Anonym (Linaa)
    Gbgkillen73a skrev 2019-05-01 12:16:05 följande:

Jag har de senaste 6 åren, efter en långt sexlöst förhållande, fått njuta av helt otroligt skönt sex. Det är som ett helt nytt liv. Nu njuter jag av livet till fullo med kvinnor som både vågar och vill njuta fullt ut. En del kvinnor har exempelvis blivit förvånade över att ha fått fontänorgasmer och fått flera orgasmer samtidigt. Det är verkligen ett helt nytt liv. Vill inte dö nyfiken.

ja fast bara sex? Var är kärleken i livet då? 
  • Bubbelibob

Linaa! Magin ligger i mötet och varje möte är unikt!

Vad gäller attraktion, så kan en många gånger bygga upp en spänning och lära känna varandra - genom att kommunicera via chatt eller telefon och skicka bilder till varandra!

Jag har lärt känna flera av mina tidigare "KK" (eg. Vänner med förmåner) - via nätet! Vi har kommunicerat elektroniskt en gång i tiden var det via brev och skickat bilder till varandra! Det har tillochmed lett till förälskelser och förhållanden!

Men attraktion och personkemi kan en inte vara säker på förrän en träffas IRL!

Antingen så klickar det eller inte!

Men en grundförutsättning för att det SKA kunna klicka är att en vågar att satsa lite!

Den som inget vågar - vinner inte!

• Anonym (Linaa)
    Anonym (J) skrev 2019-05-01 12:19:31 följande:

Du kan få ta över min, han blir nog snart singel. Han är bra på sex men vill inte ha mig längre. Lycka till.

låter ledsamt, hoppas det löser sig för er
  • Anonym (lawz)
    Anonym (Linaa) skrev 2019-05-01 11:39:15 följande:

Jag raserade redan vid 30.
Svar på tråden VAR får jag tag på en fräsch kille för sex?