• Anonym (Linaa)

VAR får jag tag på en fräsch kille för sex?

Min man har inte velat ha sex på flera år! Nu har jag sagt till honom att jag vill ha en kille som blir kåt på mig och som vill ligga. Min man har helt tappat lusten. Jag är sexig, 60 år, och får många blickar på jobbet, men ingen som tar det vidare. Har ni tips? Jag skulle också helst vilja träffa en yngre kille som orkar och vill ha sex.Jag står inte ut utan sex längre!

• Svar på tråden VAR får jag tag på en fräsch kille för sex?
  • MrKrips
    Anonym (Lisa) skrev 2019-05-01 18:50:01 följande:

Jag är 42 år och tycker att det är svårt att träffa nån.Eller så finns det bara drägg och såna ingen normal vill ha.Få väl leva som nunna då?

Beror väl på att du har på tok för höga krav i förhållande vad du kan leverera. Brukar se ut så på dejtingappar.
  • Anonym (Kvinna54)
    MrKrips skrev 2019-05-01 19:42:41 följande:

Beror väl på att du har på tok för höga krav i förhållande vad du kan leverera. Brukar se ut så på dejtingappar.

Finns gott om yngre10:or som söker äldre kvinnor. Jag har träffat några på Tinder.
  • Anonym (Linaa)
    Anonym (Kvinna54) skrev 2019-05-01 19:56:31 följande:
    Finns gott om yngre10:or som söker äldre kvinnor. Jag har träffat några på Tinder.
    intressant..men hur ställer du dig till att träffa killar som du inte har någon som helst relation till? Det är nog det som gör att jag inte vill testa..
  • Krafs
    Anonym (Linaa) skrev 2019-05-01 11:39:15 följande:
    haha hoppas nån säger precis dem orden till dig när DU är 50 :P 
    Nog kan 50-åriga kvinnor vara sexiga! 
  • Anonym (Fräschet)

Problemet med unga killar som vill ha 60 åriga tanter är att de kanske inte alltid är så fräscha. Se fräscha ut naturligtvis, de kan de ju göra, men äldre tanter är ökända för att vägra kondom (de tror att bara för att de inte kan bli gravida så spelar det ingen roll, och kondom förstör känslan och de gillar av någon anledning känslan av när killen sprutar inuti) så könssjukdomar sprids även i de ålderskategorierna. En ung kille som gängat en massa äldre damer kan med stor sannolikhet vara allt annat än "fräsch".

• Anonym (mr shithead)
    Anonym (Lisa) skrev 2019-05-01 18:50:01 följande:

Jag är 42 år och tycker att det är svårt att träffa nån.Eller så finns det bara drägg och såna ingen normal vill ha.Få väl leva som nunna då?

Jag inser att det måste vara svårt. Många är ju lediga, men hur många är något att ha?

Anser mig själv vara ett kap, men därmed också väldigt upptagen. Ändå vore det kul att läsa vilka egenskaper du söker efter.

Blir minst sagt förundrad när man åker på mansdominerad konferens. Man undrar hur män i allmänhet är funtade. Tragiskt. Låg nivå. Även bland högutbildade.

• Anonym (Fräschet)

Hittar man bara drägg, men gärna vill ha någon så kan man helt enkelt göra så att man sorterar bort de dräggigaste, och ger halvdräggen en chans.

Det kan vara så att Prince Charming är upptagen, död eller gay, då kan man kanske nöja sig med någon som man trivs att vara med, som får en att må bra och som man kan ha sex med. Det är inte idealiskt, och man säger ju givetvis inte till personen ("Du är inte så bra men du duger") att det är så, utan man ger sken av att det är en helt fantastisk snubbe, så växer man ihop och även om det inte är idealiskt kan det bli rätt bra.

• EnAnonumius
    Tecum skrev 2019-05-01 10:46:01 följande:

Om din man vägrar dig sex får han skylla sig själv. Dessutom har du varit öppen mot honom om vad du ska göra.

Jag håller med dig, TS får skylla sig själv som har gift sig med en man med lägre sexlust än henne, hon visste ju om hans lägre sexlust från början.
    Så att hon inte får mycket till sex i förhållandet är ju hennes egna fel, hon kunde valt en annan man.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Tecum
    EnAnonumius skrev 2019-05-03 00:10:27 följande:
    Jag håller med dig, TS får skylla sig själv som har gift sig med en man med lägre sexlust än henne, hon visste ju om hans lägre sexlust från början.
    Så att hon inte får mycket till sex i förhållandet är ju hennes egna fel, hon kunde valt en annan man.

Ja som jag sagt många gånger, låg sexlust redan i början av en relation är ett varningstecken som man inte ska ignorera. Men kärleken är som bekant blind.
    Samtidigt, två fel gör inte ett rätt och bägge har ett ansvar för den andres mående i en relation. Jag tycker mig förstå på TS att hennes man skulle acceptera att hon har andra bara han slipper veta något. Men det kan förstås vara önsketänkande från hennes sida.
Svar på tråden VAR får jag tag på en fräsch kille för sex?