• Anonym (Linaa)

VAR får jag tag på en fräsch kille för sex?

Min man har inte velat ha sex på flera år! Nu har jag sagt till honom att jag vill ha en kille som blir kåt på mig och som vill ligga. Min man har helt tappat lusten. Jag är sexig, 60 år, och får många blickar på jobbet, men ingen som tar det vidare. Har ni tips? Jag skulle också helst vilja träffa en yngre kille som orkar och vill ha sex.Jag står inte ut utan sex längre!

• Svar på tråden VAR får jag tag på en fräsch kille för sex?
  • EnAnonumius
    Tecum skrev 2019-05-03 08:08:45 följande:
    Ja som jag sagt många gånger, låg sexlust redan i början av en relation är ett varningstecken som man inte ska ignorera. Men kärleken är som bekant blind.
    Samtidigt, två fel gör inte ett rätt och bägge har ett ansvar för den andres mående i en relation. Jag tycker mig förstå på TS att hennes man skulle acceptera att hon har andra bara han slipper veta något. Men det kan förstås vara önsketänkande från hennes sida.
    Du har bara två inlägg i tråden (hitintills).. Inlägg #6 och #40....
    Så vad är alla dessa många gånger du surrar om här?

Jag sitter och läser ditt inlägg #6 och hittar inget som kommer i närheten av att det du säger här om låg sexlust är ett varningstecken.
    Det enda som står i inlägg #6 är tips om vad TS kan vända sig för att hitta någon att knulla med. Sedan så svamlar du något om att killen får skylla sig själv som vägra att ge henne sex.

Sedan så förmedlar du ju inte om vad det skulle vara för "varningstecken man inte skall ignorera". Varningstecken för vad?

Sedan så vill ju TS ha en förändring, man kan inte kräva att mannen skall göra förändringen och hon slippa (läs #8), "att vänta in och vara trogen"  medan  "mannen skall ändra sig" är knappast att göra en förändring. Det är bara den gamla vanliga tröttsamma (typiska Svensson) attityden- "jag vill ha förändring men någon annan får göra jobbet".

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Linaa)
    Tecum skrev 2019-05-03 08:08:45 följande:
    Ja som jag sagt många gånger, låg sexlust redan i början av en relation är ett varningstecken som man inte ska ignorera. Men kärleken är som bekant blind.
    Samtidigt, två fel gör inte ett rätt och bägge har ett ansvar för den andres mående i en relation. Jag tycker mig förstå på TS att hennes man skulle acceptera att hon har andra bara han slipper veta något. Men det kan förstås vara önsketänkande från hennes sida.
    observera att han tappade lusten typ när vi flyttade ihop. Då började han troligtvis börja ta mig för given. Innan dess ville han ligga jämt vi sågs, och det var ofta. ca Efter vi flyttade ihop: inga kramar, inga kyssar, i stort sett inga ligg. Och igen: jag har varit tydlig med att jag så snart som möjligt kommer att vara med nån annan för jag behöver sex, det är så naturligt för mig, som att äta, borsta tänderna eller dricka kaffe.
  • zedde

Bar söker du efter en man då? Var i landet finns du?

Jag kanske skulle kunna ställa upp och ta en för laget:)

Jag är 42, skulle en man i den åldern funka??:)

• Anonym (Kvinna54)
    Anonym (Linaa) skrev 2019-05-01 20:34:30 följande:

intressant..men hur ställer du dig till att träffa killar som du inte har någon som helst relation till? Det är nog det som gör att jag inte vill testa..

Det var lite chansning men flera var inte något jag ville träffa igen. Men gäller att veta vad du vill ha leta efter någon som passar. Numera träffar jag bara killar som kan prestera det jag vill.
  • BlueAdam
    Anonym (Kvinna54) skrev 2019-05-03 18:46:55 följande:

Det var lite chansning men flera var inte något jag ville träffa igen. Men gäller att veta vad du vill ha leta efter någon som passar. Numera träffar jag bara killar som kan prestera det jag vill.

Och vad är det du vill?
  • Anonym (Kvinna54)
    Anonym (Fräschet) skrev 2019-05-02 22:31:56 följande:

Problemet med unga killar som vill ha 60 åriga tanter är att de kanske inte alltid är så fräscha. Se fräscha ut naturligtvis, de kan de ju göra, men äldre tanter är ökända för att vägra kondom (de tror att bara för att de inte kan bli gravida så spelar det ingen roll, och kondom förstör känslan och de gillar av någon anledning känslan av när killen sprutar inuti) så könssjukdomar sprids även i de ålderskategorierna. En ung kille som gängat en massa äldre damer kan med stor sannolikhet vara allt annat än "fräsch".

Håller med. Använder alltid gummi och inget oralsex.

Men sant att unga killar ofta struntar i skydd. Sprids mycket ks hos dem då de kan gå utan symtom och ändå vara smittade. Jag undviker dock de värsta ungbockarna. Tycker inte de är sexiga. Gillar mer typen som är halvt oskulder.....;)

Men de får snällt sätta på gummi om de ska vara med mig:)
  • Tecum
    Anonym (Linaa) skrev 2019-05-03 11:17:45 följande:
    observera att han tappade lusten typ när vi flyttade ihop. Då började han troligtvis börja ta mig för given. Innan dess ville han ligga jämt vi sågs, och det var ofta. ca Efter vi flyttade ihop: inga kramar, inga kyssar, i stort sett inga ligg. Och igen: jag har varit tydlig med att jag så snart som möjligt kommer att vara med nån annan för jag behöver sex, det är så naturligt för mig, som att äta, borsta tänderna eller dricka kaffe.
    Okej, men du skrev såhär tidigare i tråden: " Han har egentligen aldrig haft nån stor sexlust, men jag har funnit mig i att jag alltid fått ta initiativ..." 
  • Tecum
    EnAnonumius skrev 2019-05-03 10:12:06 följande:
    Du har bara två inlägg i tråden (hitintills).. Inlägg #6 och #40....
    Så vad är alla dessa många gånger du surrar om här?

Jag sitter och läser ditt inlägg #6 och hittar inget som kommer i närheten av att det du säger här om låg sexlust är ett varningstecken.
    Det enda som står i inlägg #6 är tips om vad TS kan vända sig för att hitta någon att knulla med. Sedan så svamlar du något om att killen får skylla sig själv som vägra att ge henne sex.

Sedan så förmedlar du ju inte om vad det skulle vara för "varningstecken man inte skall ignorera". Varningstecken för vad?

Sedan så vill ju TS ha en förändring, man kan inte kräva att mannen skall göra förändringen och hon slippa (läs #8), "att vänta in och vara trogen"  medan  "mannen skall ändra sig" är knappast att göra en förändring. Det är bara den gamla vanliga tröttsamma (typiska Svensson) attityden- "jag vill ha förändring men någon annan får göra jobbet".

Men detta är ju inte första tråden om sexbrist! Det är en av de vanligaste ämnena på FL och det är där jag skrivit om varningstecken. I början av ett förhållande brukar de flesta par ha sex ofta, det är ett av många sätt att bonda plus att det hör till i förälskelsefasen. Och om någon av dem redan då verkar oengagerad i sexlivet är det ett starkt varningstecken vad gäller framtida sexfrekvens.  
  • Mister

Finns ju många här som söker det du frågar efter, regga konto och skicka ett PM, tror folk är liiite seriösare här än på dejtingappar (eller också har jag fått för mig det). 46 år Stockholm här skicka mig ett PM så kan vi prata vidare.

• edion

Beror ju lite på var du finns men det du beskriver låter helt klart intressant om du kan tänka dig en kille på 37 år. Skriv gärna om du vill veta mera och kanske planera något trevligt tillsammans

• Porslinglas
    Anonym (J) skrev 2019-05-01 12:19:31 följande:

Du kan få ta över min, han blir nog snart singel. Han är bra på sex men vill inte ha mig längre. Lycka till.

Men du kan ju inte bara auktionera bort honom sådär till någon annan..

Vad ska du själv ta till med då? :)

Svar på tråden VAR får jag tag på en fräsch kille för sex?