Inlägg från: Johan H |Visa alla inlägg
  • Johan H

    Hur är man när man är full - Kommer ens riktiga jaget fram?

    Anzil skrev 2019-05-06 18:23:36 följande:

    Hej!

    När man är påverkad av alkohol, är man den personen så som man är undermedvetet eller hur exakt blir man egentligen?

    Om man börjar prata om ett vis ämne när man är full och helt enkelt säger vad man står för värderingar och ideologi m.m, kan man då vara helt hundra procent säker på att den människan verkligen står för de åsikterna?

    Eller gör och säger någonting annat, eller skall man ta allting med nypa salt?

    T.ex om personen börjar erkänna vad denne tycker om ditten och datten eller skall man ta allting bara ett larvigt tal oavsett om det är positivt eller negativt?


    Både ja och nej.

    Du kanske vågar ventilera de du inte vågar säga pga spärrarna kring moral och samvete är satt ur spel. Sen tror jag dessa spärrar är bra vissa är mer benägna att vara otrogna, slåss och skriker korkade saker.

    Som en kille som tafsade med mig i kön somvar djävligt dryg. Jag sa till honom vi mött imorgon här samma tid kl 21.30 så ska vi ses om du är lika tuff. Du kan ta mitt nummer. Ok ta de lugnt svarade han. Jag tror inte den killen är så kaxig utan sprit i kroppen.
Svar på tråden Hur är man när man är full - Kommer ens riktiga jaget fram?