• Anonym (Hade saknat modet även om lusten fanns)
    Sat 11 May 2019 07:25
    2260 visningar
    6 svar
    6
    2260

    Swingers, cucks och gangbangs- smittohärd?

    Jag undrar en sak mest riktat till er som sysslar med sådant. Till er som swingar, kör partnerbyten, gillar att stoppa in snoppen i glory hole, deltar i gangbangs, dogging eller "lånar ut" frun till andra män. Helt enkelt er som har ett sexliv som ofta inbegriper många människor, som kanske dessutom bara är ytligt bekanta eller rentav främlingar.

    Att bara "knulla runt" med Tinder till hjälp och one night stands lär vara farligt bara det, men det här blir ju sju resor "värre".

     Efter vad jag har hört om sådant så verkar kondom vara något väldigt sällsynt. I sådana kretsar verkar "kondomallergi" vara mer regel än undantag. Det skall vara "creampie" och kladdas med sperma, men vad vet man egentligen om ett dussin herrar som inte känner varandra som man hittat på internet? Tillräckligt mycket för att ha oskyddat sex med dem allihop oralt, vaginalt och analt? jag har två vänner som deltar i homosexuella versioner av sådant här, där de kan dogga eller bli doggade av snubbar de inte vet vem det är, eller kanske inte ens vet hur de ser ut utan att någon använder kondom. Bara alkohol i magen, amfetamin i näsan och sedan rumpan i vädret och en kö av snubbar som en efter en tömmer sig i baken.

    Det här låter som ett väldigt riskbeteende, vill man ta den risken om man har sådana preferenser eller har man helt enkelt slutat bry sig? 

  • Svar på tråden Swingers, cucks och gangbangs- smittohärd?
  • Psycho­naut19­74
    Sun 19 May 2019 11:30
    #1
    +1

    Dekadensen i samhället har tagit över. Folk har slutat bry sig. Fråga dina gayvänner om dom HIV-testat sig senaste tiden. Själv vill jag veta att tjejen är väldigt clean, hon får se till att testa sig. Själv testas jag var 12'e vecka eftersom jag är blodgivare. Om hon vet att jag gör det och vill köra utan regnrock på soldaten, då är det minsta jag kan kräva att hon testar sig med. Klart att det är vanligt med sjukdomar i såna sammanhang, lever man monogamt där båda är trogna så...ska det mycket till innan man råkar smittas. Jag kände en tjej som smittats hela 2 gånger av kondylom genom att använda samma handduk som sin väninna, det är tydligen väldigt smittsamt :) Så....ta med din egen handduk till stranden med andra ord, knyck inte polarens, speciellt inte om HEN drar på sig könssjukdomar i tid och otid. Blir gangbangers smittade, ja då är det ju upp till dom själva. Jag skulle aldrig vilja köra in ballen i muttan på en tjej där en bisexuell kille tömt sin spunk (eller en hetero heller för den delen). Man väljer hur man vill leva, så jag dömer inte på det sättet. Men jag skulle aldrig leva så själv, jag trivs med att vara kärnfrisk och kunna hjälpa allvarligt skadade, operationspatienter, svårt sjuka m.m genom att ge dom friskt blod. Monogami är kanske "tråkigt" i deras ögon, men jag lever väl vilt på andra sätt antar jag. Farliga sätt, med mc och extremsport involverat. Låt dom leka rysk roulette med sin hälsa :) 

  • Sun 19 May 2019 13:55
    #2
    -1
    Anonym (Hade saknat modet även om lusten fanns) skrev 2019-05-11 07:25:10 följande:

    Jag undrar en sak mest riktat till er som sysslar med sådant. Till er som swingar, kör partnerbyten, gillar att stoppa in snoppen i glory hole, deltar i gangbangs, dogging eller "lånar ut" frun till andra män. Helt enkelt er som har ett sexliv som ofta inbegriper många människor, som kanske dessutom bara är ytligt bekanta eller rentav främlingar.

    Att bara "knulla runt" med Tinder till hjälp och one night stands lär vara farligt bara det, men det här blir ju sju resor "värre".

     Efter vad jag har hört om sådant så verkar kondom vara något väldigt sällsynt. I sådana kretsar verkar "kondomallergi" vara mer regel än undantag. Det skall vara "creampie" och kladdas med sperma, men vad vet man egentligen om ett dussin herrar som inte känner varandra som man hittat på internet? Tillräckligt mycket för att ha oskyddat sex med dem allihop oralt, vaginalt och analt? jag har två vänner som deltar i homosexuella versioner av sådant här, där de kan dogga eller bli doggade av snubbar de inte vet vem det är, eller kanske inte ens vet hur de ser ut utan att någon använder kondom. Bara alkohol i magen, amfetamin i näsan och sedan rumpan i vädret och en kö av snubbar som en efter en tömmer sig i baken.

    Det här låter som ett väldigt riskbeteende, vill man ta den risken om man har sådana preferenser eller har man helt enkelt slutat bry sig? 


    Jag vet inte varifrån du hört att kondom är sällsynt vid sådana aktiviteter.

    Jag sysslar inte med det själv, men när jag läser kontaktannonser på exempelvis BC om swingersträffar, klubbar, gangbangs, extrapartners o.s.v. så omnämns ofta krav på kondom.

    Sperma är mig veterligen inte bärande av könssjukdomar, utan det är den direkta kontakten där hud och slemmhinnor är tunna som smittöverföring huvudsakligen sker.
  • Sun 19 May 2019 13:59
    #3
    -1
    Tom Araya skrev 2019-05-19 13:55:42 följande:
    Jag vet inte varifrån du hört att kondom är sällsynt vid sådana aktiviteter.

    Jag sysslar inte med det själv, men när jag läser kontaktannonser på exempelvis BC om swingersträffar, klubbar, gangbangs, extrapartners o.s.v. så omnämns ofta krav på kondom.

    Sperma är mig veterligen inte bärande av könssjukdomar, utan det är den direkta kontakten där hud och slemmhinnor är tunna som smittöverföring huvudsakligen sker.
    Tillägg på detta är att jag inte tror att sex vid swingeri och GB är större än att slarva med kondom vid ett antal vanliga ONS-knull, tvärt om tror jag de som ägnar sig åt sex med flera på mer regelbunden basis, är mer noggranna med att testa sig än vad gemene medborgare är i övrigt.
  • Psycho­naut19­74
    Sun 19 May 2019 16:56
    #4
    +1
    Tom Araya skrev 2019-05-19 13:55:42 följande:
    Jag vet inte varifrån du hört att kondom är sällsynt vid sådana aktiviteter.

    Jag sysslar inte med det själv, men när jag läser kontaktannonser på exempelvis BC om swingersträffar, klubbar, gangbangs, extrapartners o.s.v. så omnämns ofta krav på kondom.

    Sperma är mig veterligen inte bärande av könssjukdomar, utan det är den direkta kontakten där hud och slemmhinnor är tunna som smittöverföring huvudsakligen sker.

    Jodå det smittar via sperma. 
    https://www.rfsu.se/sex-och-relationer/for-dig-som-undrar/kropp-och-kon/kukkunskap/sperma/

    H
    IV smittar också via sperma, även slidsekret. Inte "bara" de vanligaste "könssjukdomarna" som man kan få rätt lätt alltså. Hur mycket folk än påstår att risken är noll att smittas med bromsmediciner, så är det skitsnack. Det kan alltid smitta, även om risken kanske är väligt liten. Men vill man köra oskyddat, så är det ju upp till dom. De tjejer som vill bli indränkta i ett bukkakke, ja där används ju knappast knullgummi ;) Men men, det är upp till dom. Man har ett fritt val, och ett eget ansvar, så enkelt är det.


    https://www.netdoktor.se/sex-relationer/konssjukdomar/fraga-doktorn/hur-smittar-hiv/

  • Sun 19 May 2019 17:31
    #5

    Vi swingar och är erfarna inom partnerbyten och dogging. Har även deltagit i några gangbang. Glory Hole förstår dock ingen av oss poängen i.

    Vi har alltid skyddat med nya partners. Visst, någon gång har det hänt "in the heat of the moment" att det blivit oskyddat och min fru fått annan mans sperma i fittan eller jag sprutar annan kvinna i fittan. Men då har vi alltid testat oss innan vi varit med andra igen.

    Vi har några fasta par som vi knullar med i mån av tid och lust som vi litar på och kör oskyddat samlag med. Det finns ju givetvis en liten risk ändå att något händer då man aldrig kan vara helt säker på vad andra gör mellan träffarna. Men det är upp till var och en och bestämma vilken risk man tar och att man kan hantera konsekvenserna ansvarsfullt om något händer. I övrigt har vi alltid skyddat.

    Visst har vi sett par som inte verkar bry sig nämnvärt om skydd men våran upplevelse är att de flesta, allra helst i swingerskretsar är duktiga på att skydda sig.

  • Sun 19 May 2019 18:06
    #6

    Risken är betydligt större med ONS eller sexträffar med Svenssons. 

    Nu är det ett tag sedan jag var på klubbar, men då skyddade man sig bra. Dessutom testar sig de som är aktiva ofta. Något som "Svenssons" inte gör. 
    När HIV florerade var bögar väldigt försiktiga. Hade man inte rena papper var man inte välkommen och även då iakttogs stor försiktighet. 


    Ditt inlägg anser jag inte stämmer överens med verkligheten på något vis.


     

Svar på tråden Swingers, cucks och gangbangs- smittohärd?