• Anonym (Finns kärlek­?)
    Sat 11 May 2019 22:12
    908 visningar
    21 svar
    21
    908

    Kan man träffa nån utan detingappar!

    Hej!

    Jag är singel igen. Har sedan ett tag sen brutit upp från en relation. Den relationen gick alldeles för fort och jag upptäckte han hade flera problem som drack mycket, hade skulder, mycket problem med sig själv m.m. Ville inte detta skulle påverka främst mina barn så jag tog mig ur den relationen. Känner att jag trivs bra med mitt liv nu. Ibland kan jag sakna den där närheten till någon. Men har svårt tro att man kan träffa nån seriöst. Orkar inte med alla dejtingappar. Där alla först och främst bara vill ligga. Töm och glöm liksom..,Finns det någon som har tips? Vart har ni träffat någon? :)

  • Svar på tråden Kan man träffa nån utan detingappar!
  • Anonym (Finns kärlek­?) Trådstartaren
    Sat 11 May 2019 23:10
    #7
    Smed75 skrev 2019-05-11 22:28:11 följande:

    Kommer du på ett bra sätt som inte innefattar krogen.. Så säg gärna till! Är åxå sjukt trött på appar och allt vad det är, och krogen går jag inte till i onödan!

    Du kan pm:a om du vill


    Det ska jag göra :) Vi får inte ge upp plötsligt händer det ;)
  • Anonym (Finns kärlek­?) Trådstartaren
    Sat 11 May 2019 23:17
    #11
    Anonym (I) skrev 2019-05-11 22:31:33 följande:

    Finns hur många ställen som helst att träffa killar på, majoriteten av mina vänner inklusive mig har pojkvän och ingen av oss har hittat dom på dejtingappar. Jag träffade min kille genom en vän. Några av mina kompisar har träffat sina killar på liknade sett, genom bekanta och vänner. Två träffade sina killar på fest/utekväll. Det här är förhållanden som hållit i flera år också så det har inte varit några oseriösa förhållanden. Men det bästa skulle jag tro enligt mina erfarenheter och mina vänners är väl att träffa nån genom nån du redan känner. Annars om du är modig nog kan du alltid flörta med killar lite var som där du ser nån som är snygg. Bry dig inte för mycket om du blir dissad utan ta nya tag och försök med nån annan. Sen tror jag att du kommer hitta nån när du minst anar det, när du inte letar efter nån och bara tar det som det kommer.


    Tack för att du ger mig bra tips:) Du har nog rätt att det ofta händer när man minst anar det . Jag känner egentligen inte att det är bråttom. Jag har ett bra liv med härliga barn och fina vänner. Mina singelvänner dejtar en hel del . Mest via tinder. Men känner att det orkar jag inte med. Det är så många som bara söker sex. Jag får bli modig. Grannen är ju rätt söt. Ha ha :)
  • Anonym (Finns kärlek­?) Trådstartaren
    Sat 11 May 2019 23:24
    #13

    [quote=79619950][quote-nick]Smed75 skrev 2019-05-11 23:12:36 följande:[/quote-nick]Nej verkligen inte.. Och i värsta fall så bor jag i mälardalenoch är 43 ha ha ;)[/

    Ha ha :) ja det skulle vara det nya. Träffa nån på familjeliv liksom ;)

  • Anonym (Finns kärlek­?) Trådstartaren
    Sat 11 May 2019 23:30
    #15
    Anonym (Rebecka) skrev 2019-05-11 22:44:43 följande:

    Bra tråd! Jag är också nybliven singel efter ett långt förhållande, när jag gick in i relationen fanns inte tinder tex. Jag undrar också hur man dejtar utan swajpande och appar!


    [quote=79619916][quote-nick]Anonym (Rebecka) skrev 2019-05-11 22:44:43 följande:[/quote-nick]Bra tråd! Jag är också nybliven singel efter ett långt förhållande, när jag gick in i relationen fanns inte tinder tex. Jag undrar också hur man dejtar utan swajpande och appar![/

    Hoppas vi får lite tips :) och hopp . Jag önskar dig Lycka till! :)
  • Anonym (Finns kärlek­?) Trådstartaren
    Sun 12 May 2019 12:00
    #17

    Det är nog så att jag även har blivit lite försiktig att använda internet för dejt sedan mina senaste erfarenhet. Man vet ju aldrig vem som är på andra sidan. Det är ju alltid en risk även om man möts i verkliga livet. Det tar ju lång tid att lära känna någon. Men känner att om jag ska våga igen. Vill jag känna lite vem person är på nåt särt.Så egentligen är jag nog lite bränd...

  • Anonym (Finns kärlek­?) Trådstartaren
    Mon 13 May 2019 07:45
    #20
    Anonym (Robert78) skrev 2019-05-12 22:20:32 följande:

    Avskyr också dejting appar.

    Dom man träffar på tinder är antagligen gifta eller lite små galna och på andra hör dom sällan av sig.

    Förstår att kvinnor får hur mycket Mail som helst.

    Försökt träffa utanför apparna men hamnar alltid i vän zone och kommer aldrig vidare.

    Man kanske är för snäll helt enkelt så det inte blir någon utmaning, vem vet hur det fungerar nu.

    Har inte dejtat på 22år


    Men det är ju en bra egenskap att vara snäll :) Tänk positivt om dig själv! Vi får utmana varandra att komma ut mer. Bjuda hem vänner . Gå en kurs osv. Som nån skrev tidigare. Prata med folk! :) Lycka till!
Svar på tråden Kan man träffa nån utan detingappar!