• Steffqw

    Jag gick ner ca 6 kilo och brösten försvann ;(

    Under 1 år har jag gått ner ca 6 kilo. Ofrivilliga kilon. Jag gick ner först ca 2-3 kg när mitt ex dumpade mig och jag blev såååå deprimerad. Åt inget och gick gick gick en massa bara.

    Sedan fick jag en kick och började träna. Jag tränade extremt hårt. Har alltid varit dålig med mat. Alltså att laga. Jag har aldrig haft en ätstörning. 

    Jag minns jag ställde mig på vägen innan jag blev lämnad av mitt ex. Tror jag vägde ca 62, ställde mig på vågen igår den visade då ca 56,5. 

    Jag är inte underviktig eller så. Är 167cm lång. Men mina bröst ;( de är borta. Jag har alltid haft små bröst, typ b kupa och har aldrig mptt dåligt eller haft komplex över det.

    Men nu är mina bröst borta. Det är som alla mina kilon, inte alla men några satt på brösten och när de försvann, ja då försvann brösten ;( har typ 1 kupa nu eller till och med mindre.

    Det gör mig ledsen. Jag har inte valt detta. Jag mår lite dpligt över detta. Tänker ibland, vem vill ha en plattbröstad tjej? ;( ;( ;( är 27 år om det nu spelar någon roll ;(

  • Svar på tråden Jag gick ner ca 6 kilo och brösten försvann ;(
  • Anonym (B)

    Ät upp dig lite igen då om du inte är nöjd med hur du ser ut nu? 61-62 kg är fortfarande normalviktigt för dig, just nu är du närmare undervikt.

  • Kramklubba

    När du säger "vem vill ha en plattbröstad tjej" så innebär det ju enbart att du får göra avkall på något av dina krav. T ex vem vill ha en man med flint? Nu har jag inte flint men däremot är jag 40 år. Vem vill ha en 40årig man? Avkall och anpassning. Folk har svårt för det nuförtiden.

Svar på tråden Jag gick ner ca 6 kilo och brösten försvann ;(